"את בהתקף יצירה?": הפרסומת ל"און-ליינר" של נטוויז'ן - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט מובייל מובילה השבוע את הפרסומות הזכורות

הפרסומת של 013 נטוויז'ן היא הפרסומת האהובה ביותר השבוע. בפרסומת, שעלתה באמצעות משרד הפרסום PUBLICIS, מוצגת הילדה ענתי, הפרזנטורית הקבועה של המותג, שמנסה להעסיק את ההורים שלה מכיוון שאין להם אינטרנט, ומגלה מחברות שלה על המוצר החדש "און-ליינר".

שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים מעט מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 20.1%, עם עוצמת אהדה הנמוכה ב-10% מהממוצע. מניתוח דמוגרפי של האהדה לפרסומת עולה כי הפרסומת אהודה יותר באופן יחסי בקרב נשים.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין כי שני אלמנטים מגבירים את האהדה לפרסומת: העובדה שמככבים בה ילדים - וההומור.

הפרסומת של הוט מובייל, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG, בכיכובם של שחקני הסדרה "גולסטאר" הפוגשים את חכם חנוכה (זאב רווח) על מנת לשדך מישהי לנירו לוי, מדורגת השבוע בראש טבלת הפרסומות הזכורות.

שיעורי הזכירה לפרסומת נמוכים מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 11.3%, עם עוצמת זכירה הנמוכה ב-60% מהממוצע, דבר המצביע על העובדה כי הפרסומת הצליחה להגיע למקום הגבוה עקב החולשה היחסית של שאר הפרסומות המשודרות.

הפרסומת של של הוט מובייל היא גם המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על כ-1.8 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

בשבוע שעבר הפרסומת המושקעת ביותר הייתה של רשת מקדונלד'ס, עם סך השקעה נמוך יותר, אשר עמד על כ-1.1 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה בהשוואה לשבוע שעבר, ועומד על 425 (לעומת 373 בשבוע שעבר); כאשר סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים גם כן עלה בהשוואה לסך התקציבים בשבוע שעבר, ועומד על כ-41.7 מיליון דולר (34.7 מיליון דולר בשבוע שעבר).

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות

 נטוויזן
  נטוויזן