ענת ביין-לובוביץ'

כתבות אחרונות

 
באומן בר ריבנאי | לפני כולם

אחרי 4 שנים: יורם לוי פורש מבאומן-בר-ריבנאי

ה‎הערכות הן כי לוי, מנהל הקריאייטיב הראשי של באומן-בר-ריבנאי, עוזב מאחר שלא יוכל להפוך לבעל מניות במשרד ■ נדב פרסמן צפוי להחליפו

ענת ביין-לובוביץ' 03.01.2013

סקר הפרסומות: סלקום - הכי אהובה השבוע; נגב - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת החדשה של פלאפון היא המושקעת ביותר מבחינה תקציבית, עם השקעה של כ-1.7 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 03.01.2013
Y&R | לפני כולם

ראובני פרידן ו-y&r מצטרפים להתמודדות על תקציב הדואר

הרוב המכריע של המשרדים שעומדים בתנאי הסף בחרו שלא להתמודד במכרז

ענת ביין-לובוביץ' 01.01.2013
אידיאולוג'יק | לפני כולם

פובליסיס יפסיק לטפל באינטראקטיב של קוקה-קולה

באחרונה הוציאה החברה המרכזית את תקציבי פנטה וספרייט מהמשרד, כך שפובליסיס נותר עם תקציב האינטראקטיב ההפסדי - שעליו החליט כעת לוותר

ענת ביין-לובוביץ' 01.01.2013
דואר ישראל | לפני כולם

מכרז הדואר: רק משרד פרסום אחד ניגש עד כה

רק משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב החליט עד כה להתמודד על התקציב ■ היקף הפרסום של דואר ישראל עמד ב-2011 על 6.4 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 31.12.2012

"עסוקים בהישרדות": תחרות "קקטוס הזהב" לא תתקיים ב-2013

ביטול תחרות הפרסום הישראלית נובע מסיבות כלכליות ומקצועיות, אך בהנהלת האיגוד בחרו להדגיש את הסיבה הכלכלית ולדבר על שנה קשה בענף ועל הרצון לחסוך כסף למשרדים

ענת ביין-לובוביץ' 30.12.2012

"הקלות שבה מחליטים לעצור קמפיין לא תעלה על הדעת"

המחאה החברתית חשפה בפני הצרכנים את הכוח שבקולקטיב ■ כיצד צריכים הפרסומאים לפעול בימים שבהם כל קמפיין עלול לעלות על המוקד?

ענת ביין-לובוביץ' 28.12.2012

סקר הפרסומות: סלקום - הכי אהובה השבוע; בזק - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת החדשה של הבנק הבינלאומי, בכיכובו של אסי כהן, היא המושקעת ביותר השבוע עם השקעה של כ-1.67 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 27.12.2012

חברת האוטובוסים דן עורכת מכרז פרסום עבור מהלך חדש

הקמפיין הוא לפיילוט בשיתוף משרד התחבורה של עלייה מהדלת האחורית של האוטובוס ■ היקף הקמפיין צפוי לעמוד על כ-1.5 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 24.12.2012
H&O | לפני כולם

תקציב H&O, בהיקף של 10 מיליון שקל, יוצא למכרז

בין המתמודדים במכרז: אדלר-חומסקי ופוגל-אוגילבי ■ פובליסיס ישראל, המטפל בתקציב בשנה האחרונה, יוכל להתמודד אם ירצה בכך

ענת ביין-לובוביץ' 23.12.2012

y&r יטפל בתקציב הפרסום של המכללה האקדמית ת"א-יפו

היקף תקציב הפרסום של המכללה עומד על 4 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 20.12.2012

הפרסומת לסלקום - הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של סלקום היא גם המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות ששודרו השבוע, עם השקעה של כ-1.38 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 20.12.2012
משרדי פרסום | לפני כולם

פרסום LEAD רכש את חברת Mobi ב-4 מיליון שקל

Mobi עוסקת בפרסום בסלולר וברשתות חברתיות ■ מנכ"ל LEAD, רמי יהודיחה: "הפרסום בסלולר הוא ענף פרסום עם פוטנציאל צמיחה מהגבוהים בעולם"

ענת ביין-לובוביץ' 19.12.2012

יצירתיות במשבר: אנשי הקריאייטיב מסכמים את שנת 2012

השנה הקשה שעבר ענף הפרסום השפיעה על אנשי הקריאייטיב ■ רוב הקמפיינים היו צנועים, זהירים ומכירתיים ולא הצליחו לייצר אימפקט שסחף את המדינה

ענת ביין-לובוביץ' 19.12.2012

צביקה הדר יוביל את קמפיין קופת-חולים מאוחדת

הדר נבחר להוביל את הקמפיין לאחר שעבר אירוע רפואי חמור וביצע שינוי באורח חייו ■ הצדדים סירבו למסור את שווי החוזה, אך נודע כי הוא נחתם ל-3 שנים

ענת ביין-לובוביץ' 18.12.2012

תקציב הפרסום של דואר ישראל יוצא למכרז חדש

באחרונה הוחלט בדואר ישראל לגנוז את מכרז הפרסום הקודם שהחברה פרסמה

ענת ביין-לובוביץ' 17.12.2012

   223224225226227228229230231232233234235236237   

   נמצאו 4230 כתבות   |   עמוד 230 מתוך 265