ההערכות הן כי לוי, מנהל הקריאייטיב הראשי של באומן-בר-ריבנאי, עוזב מאחר שלא יוכל להפוך לבעל מניות במשרד ■ נדב פרסמן צפוי להחליפו
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת החדשה של פלאפון היא המושקעת ביותר מבחינה תקציבית, עם השקעה של כ-1.7 מיליון דולר
הרוב המכריע של המשרדים שעומדים בתנאי הסף בחרו שלא להתמודד במכרז
באחרונה הוציאה החברה המרכזית את תקציבי פנטה וספרייט מהמשרד, כך שפובליסיס נותר עם תקציב האינטראקטיב ההפסדי - שעליו החליט כעת לוותר
רק משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב החליט עד כה להתמודד על התקציב ■ היקף הפרסום של דואר ישראל עמד ב-2011 על 6.4 מיליון דולר במחירי מחירון
ביטול תחרות הפרסום הישראלית נובע מסיבות כלכליות ומקצועיות, אך בהנהלת האיגוד בחרו להדגיש את הסיבה הכלכלית ולדבר על שנה קשה בענף ועל הרצון לחסוך כסף למשרדים
המחאה החברתית חשפה בפני הצרכנים את הכוח שבקולקטיב ■ כיצד צריכים הפרסומאים לפעול בימים שבהם כל קמפיין עלול לעלות על המוקד?
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת החדשה של הבנק הבינלאומי, בכיכובו של אסי כהן, היא המושקעת ביותר השבוע עם השקעה של כ-1.67 מיליון דולר
הקמפיין הוא לפיילוט בשיתוף משרד התחבורה של עלייה מהדלת האחורית של האוטובוס ■ היקף הקמפיין צפוי לעמוד על כ-1.5 מיליון שקל
בין המתמודדים במכרז: אדלר-חומסקי ופוגל-אוגילבי ■ פובליסיס ישראל, המטפל בתקציב בשנה האחרונה, יוכל להתמודד אם ירצה בכך
היקף תקציב הפרסום של המכללה עומד על 4 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של סלקום היא גם המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות ששודרו השבוע, עם השקעה של כ-1.38 מיליון דולר
Mobi עוסקת בפרסום בסלולר וברשתות חברתיות ■ מנכ"ל LEAD, רמי יהודיחה: "הפרסום בסלולר הוא ענף פרסום עם פוטנציאל צמיחה מהגבוהים בעולם"
השנה הקשה שעבר ענף הפרסום השפיעה על אנשי הקריאייטיב ■ רוב הקמפיינים היו צנועים, זהירים ומכירתיים ולא הצליחו לייצר אימפקט שסחף את המדינה
הדר נבחר להוביל את הקמפיין לאחר שעבר אירוע רפואי חמור וביצע שינוי באורח חייו ■ הצדדים סירבו למסור את שווי החוזה, אך נודע כי הוא נחתם ל-3 שנים
באחרונה הוחלט בדואר ישראל לגנוז את מכרז הפרסום הקודם שהחברה פרסמה
יורם אלטמןמינוי בכיריםרשת 13