ענת ביין-לובוביץ'

כתבות אחרונות

 

"הטריקים בפרסום לביטוח נועדו לשבור את התחום המשעמם"

מותגי ביטוח נחשבו תמיד למותגים נחשקים, אך הטיפול בנושא הכבד מאתגר גם את אנשי הקריאייטיב המוצלחים ביותר ■ באחרונה, לאחר שנים של יציבות, שתי חברות ביטוח ישיר מובילות החליפו משרדי פרסום ושינו את השפה הפרסומית

ענת ביין-לובוביץ' 22.08.2012

חברות שילוט החוצות משיקות חידושים טכנולוגיים

חברת חוצות זהב משיקה מערכת פריסות שלטים אינטראקטיבית, ואילו חברת ברעם פרסום מקורי משיקה מחלקת פרימיום תחת השם "ברעם EXTRA"

ענת ביין-לובוביץ' 20.08.2012

הרשות השנייה והפרסומאים ראש בראש: מי יוכיח את עמדתו?

הדרך לשידור פרסומות רצופה דרישות של הרשות השנייה ■ משרדי הפרסום: "יש מקום לרגולציה על התכנים בפרסומות, אבל רמות האבסורד פשוט דמיוניות"

ענת ביין-לובוביץ' 19.08.2012

הפרסומת של בזק שוב בראש הפרסומות הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: למרות ההשקעה, קמפיין מקדונלד'ס מתברג רק לסוף הטבלה

ענת ביין-לובוביץ' 16.08.2012
משרדי פרסום | לפני כולם

תקציב המכללה האקדמית ת"א-יפו יוצא למכרז

התקציב טופל במשרד הפרסום שמעוני-פינקלשטיין, והיקפו נאמד ב-3 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 16.08.2012

הפרסומת של בזק שוב בראש

גיאוקרטוגרפיה: למרות ההשקעה הכספית, הקמפיין של מקדונלדס מצליח

ענת ביין-לובוביץ' 16.08.2012

צו אישור פרסום

הדרך לשידור פרסומות רצופה דרישות שונות ומשונות של הרשות השנייה. כך, למשל, דמויות אנימציה על סקייטבורד נדרשו לחבוש קסדה, יין הוחלף למיץ פטל וג. יפית נתבקשה להבהיר שהיא לא משרתת בצה"ל. "יש מקום לרגולציה על התכנים בפרסומות", אומרים במשרדי הפרסום, "אבל אובדן ההיגיון ורמות האבסורד פשוט דמיוניות". הרשות: "לא אחת אנו משמשים כתובת לטענות של פרסומאים, על פרסומאים"

ענת ביין-לובוביץ' 14.08.2012

הפרסומת של yes עם כוכב "הסופרנוס" - הכי זכורה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק בראש מדד האהובות שבוע שני ברציפות

ענת ביין-לובוביץ' 09.08.2012

ענבל אור מעבירה את תקציב הפרסום לזרמון DDB

מתחילת השנה פרסמה אור סיטי נדל"ן בהיקף כ-900 אלף דולר במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 09.08.2012
twentyfourseven | לפני כולם

תקציב Twenty for Seven יטופל בברוקנר-נטע-יער

עד עתה לא פעלה רשת Twenty for Seven באמצעות משרד פרסום כלשהו

ענת ביין-לובוביץ' 08.08.2012

"הגבלת עמלות הפרסום תביא לסגירת משרדים ולפיטורים"

הצעת החוק לשקיפות והגבלת כוחן של חברות המדיה נופלת על ענף הפרסום בתקופה שבה עוגת הפרסום מצטמקת ■ איך מרוויחים היום כסף שלא באמצעות עמלות היתר, והאם הכנסת תצליח לטרוף את הקלפים של משרדי הפרסום?

ענת ביין-לובוביץ' 07.08.2012
יהושע TBWA | לפני כולם

מסתמן: תקציב הפרסום של קופ"ח מכבי ייצא למכרז

מתחילת שנת 2012 פרסמה קופ"ח מכבי בהיקף של 6 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 06.08.2012

אם פובליסיס תרכוש את אינטרפבליק - כיצד תושפע הפעילות בארץ?

שלשום פורסם כי פובליסיס שוקלת להשקיע 6 מיליארד דולר ברכישת אינטרפבליק

ענת ביין-לובוביץ' 05.08.2012

האם פובליסיס תרכוש את אינטרפבליק?

בסוף השבוע פורסם כי ענקית הפרסום שוקלת להשקיע 6 מיליארד ד' בעסקה

ענת ביין-לובוביץ' 05.08.2012

הכנסת מתערבת בשוק הפרסום: הצעת חוק להסדרת עמלות היתר

ההצעה, שנידונה היום בוועדת הכלכלה, כוללת מגבלות על חברות המדיה ושקיפות של ענף הפרסום ■ איגוד חברות הפרסום: "הח"כים הגיעו עם החלטות מוכנות"

ענת ביין-לובוביץ' 02.08.2012

הפרסומת של בזק - הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: ברוח האולימפיאדה, קמפיין קוקה-קולה שני בטבלת האהדה

ענת ביין-לובוביץ' 02.08.2012

   228229230231232233234235236237238239240241242   

   נמצאו 4230 כתבות   |   עמוד 235 מתוך 265