הודיעה על רצונה לעזוב בסוף השנה, בתום קדנציה של 3 שנים במשרד הפרסום
בתקציב מטפלת כיום יוניברסל מקאן, שצפויה להתמודד גם היא במכרז החדש
יו"ר איגוד חברות הפרסום: "בשביל לזכות בנתחי שוק ולעלות בדירוגי יפעת, הפרסומאים היו מוכנים לתת הכול. הבאנו על עצמנו צניחה איומה ברווחים"
הפרסומות של FUZE tea זוכה לתחרות צמודה בדירוג הזכורות מצד האגיס ובזק
שקד אמור היה להפוך לשותף שווה במשרד ■ שקד: "בימים שבהם חלה שחיקה באפקטיביות של משרדי הפרסום, אני מרגיש שהגיע הזמן להמציא חיה חדשה"
חברי איגוד הפרסום נפגשו אמש בניסיון לגבש כלים לשיפור תדמיתו של הענף ולהתמודדות עם המשבר הפוקד אותו ■ תוקם ועדה לגיבוש צעדים אופרטיבים
תקציב הפרסום של הבנק עמד ב-2011 על כ-8.8 מיליון דולר במחירי מחירון
במכרז שהוציאה באחרונה לשכת התיירות הטורקית, הושמטה ישראל מרשימת המדינות המתוקצבות לצורך קמפיינים פרסומיים
גלובס" חושף: מהו הנשק הסודי של אסם-נסטלה בקרב מול קוקה-קולה בשוק התה הקר, וכמה שילמה קוקה-קולה לרשתות על תצוגת המותג החדש פיוז טי?
הקיצוץ יבוצע במשכורות העובדים המשתכרים יותר מ-7,500 שקל ■ המנכ"לית מיכל המאירי: "אם הייתי מפטרת אנשים כעת, הייתה להם בעיה למצוא עבודה"
גיאוקרטוגרפיה: במדד הזכורות התנהל מאבק צמוד בין בזק בינלאומי, האגיס ו-012
על-פי הפורמט שהתגבש בין יורם באומן למודי כידון, זניט תרכוש את המדיה שלה באמצעות TMF
מנתוני יפעת עולה כי הנתח של JWT בתקציב הפרסום עמד מתחילת השנה על 5 מיליון דולר במחירי מחירון
תקציב הפרסום של רנו עמד ב-2011 על כ-18 מיליון דולר במחירי מחירון ■ על התקציב התמודדו מספר משרדים
נכנס מכרז חשוב? הבריף בלתי פציח? הלקוח תובעני? שכירת פרילנסרים לפרויקטים נקודתיים הפכה בשנים האחרונות למקובלת ■ האם המיתון יעצור את זה?
הפרסומות של הוט מובייל ושל פלאפון נכנסו השבוע לטבלאות, אף שכלל לא שודרו
יורם אלטמןמינוי בכיריםרשת 13