נתוני הרייטינג האמיתיים נחשפים: הצופים עברו מסך, והערוצים נלחמים על שיטת המדידה החדשה
המעבר המאסיבי לצפייה בדיגיטל הוביל את ועדת המדרוג לצאת במכרז לבחירת מפעיל שימדוד את נתוני הרייטינג בשיטה חדשנית • אף שכולם מסכימים שהשיטה הקיימת גורמת לבזבוז כספים ולאובדן הכנסות, אינטרסים מנוגדים וחששות של המפעילות והמפרסמים מאיימים לשבש את התהליך • מה מעדיפה קשת, למה מתנגדת רשת, למה התאגיד בחוץ, ואיך קשור לזה הפחד מיוטיוב?
ענת ביין-לובוביץ'
03/07/2019