שניר הקים וניהל בשנים האחרונות את מחלקת השותפים המסחריים ובמסגרת זאת הוביל שורת שותפויות מסחריות ועסקיות
הקירבה היחסית של גיוס התקציב החדש הפועל בדיוק באותה זירה שיווקית מלמד כי בראובני-פרידן התכוננו לפרידה מקרולינה למקה והכינו חלופה • בקרולינה למקה נערכים כעת למכרז בהשתתפות שלושה משרדי פרסום
במכתב שנשלח לממונה על התחרות, עו"ד מיכל הלפרין, מכנה חברת המדיה את תמיכתה של רשות התחרות בביטול הגבלת רף המכירה לחברה בודדת, כחלק משימוע שעורכת הרשות השנייה, כ"שגויה הלכה למעשה" ומאיימת להפעיל את כל האמצעים שבידה כדי לתקן אותה
כתב לעובדים כי הוא פורש "מסיבות אישיות: צורך ורצון להפחית בעומס העבודה, לשנות אורח חיים ולהצליח להיות יותר עם המשפחה" • עפ"י הודעתו, אסף שלונסקי נחשב למי שימלא את תפקידו באופן זמני
מגנזי, שכיהן בעבר כמשנה למנכ"ל רשת, מועמד להתמנות למשנה למנכ"ל תאגיד השידור הציבורי - תפקיד שלא היה קיים עד כה
מועצת הכבלים והלוויין קנסה את הוט ואת yes על שידור תוכן שיווקי אסור בערוץ "האח הגדול" ובערוץ של התוכנית "2025" • בין היתר נמצא תוכן שיווקי אסור למותגים שופרסל, דלתא ורנואר
טוען כי פוטר באופן שרירותי ובטענות-שווא, בחוסר תום-לב ותוך פגיעה בזכויותיו • "גלובס": "מכחישים כל טענה שעולה מכתב התביעה שהגיש מר גולן"
אשתו של יאיר לפיד פרסמה פוסט בפייסבוק ולפיו היא פוטרה מ"ידיעות אחרונות" בשל היותה "אשתו של" • ליהיא לפיד: "אחרי 15 שנה פיטרו אותי בשיחת טלפון" • יאיר לפיד: "אני עדיין מתקשה להאמין שפיטרו את ליהיא רק כי היא אשתי, אבל אלה הזמנים שבהם אנחנו חיים"
ההתאגדות באה על רקע כוונת הנהלת "מעריב" לבצע קיצוצים בכוח אדם, במסגרתו יושתת העיתון היומי על הידיעות שמועלות לרשת • כפועל יוצא מההחלטה זומנו כ-20 עיתונאים לשימוע לפני פיטורים
לקראת יום הזיכרון לחללי צה"ל, קבוצת פרסומאים ואתר סלונה חברו לסייע לעמותת "הותיר אחריו חברה" ביצירת קמפיין ציבורי שיעלה למודעות את מצבן של נשים לא נשואות שבני זוגן נהרגו במהלך השירות הצבאי
בג"ץ דחה סופית את העתירות שהגישו מישל קרמרמן וקרן אוזן נגד אי-המינוי שלהן לתפקיד מנכ"לית הרשות השנייה ויו"רית הרשות השנייה, בהתאמה • נקבע כי בשני המקרים מדובר בהחלטה שאינה חורגת מגדר הסביר, ולכן אין מקום להתערבות ביהמ"ש
זאת לאחר שלאחרונה הוחלט בקבוצת קסטרו להפסיק את ההתקשרות עם ראובני-פרידן ולהעביר את התקציב לאדלר-חומסקי • מנכ"ל משרד הפרסום זיו קורן במייל לעובדים: "הלכתי לחברים והודעתי להם על רצוננו לסיים את הקשר. בשיא. בפיק. פרידה ממרומי פסגת האוורסט של המותגים בישראל"
המשרד זכה במכרז בו התמודד גם משרד הפרסום אשכנזי-זלצמן, שהחזיק בו בארבע השנים האחרונות ושגם חתום על מהלך שינוי השם שלה ממע"צ לנתיבי ישראל • היקף התקציב יעמוד על כ-6 מיליון שקל בשנה
טרגט ספיריט, המחזיקה בזיכיון לשיווק זמן הפרסום של תאגיד השידור, נאלצת להוריד את המחירים שוב • כעת מבקשת טרגט ספיריט כ-200 אלף שקל עבור חבילה, חצי מהמחיר שביקשה כשהחלה לשווק את חבילות הפרסום לפני מספר שבועות
מדובר בתקציבים המטופלים כיום בחברת המדיה יוניון • בשלב זה מסתמן כי תקציבי המדיה של מיצובישי ושל הטרייד-אין של כלמוביל יישארו בחברת המדיה TMF
על התקציב, שכולל את המותגים נוטלה, קינדר ופררו רושה, מתמודדים בין היתר חברת המדיה TMF, המרכזת את פעילות המדיה של משרדי הפרסום מקבוצת אומניקום בישראל, וזניט מדיה מקבוצת פובליסיס
יורם אלטמןמינוי בכיריםרשת 13