שטראוס, המפרסמת הגדולה בישראל, מרכזת את תקציב הפרסום שלה במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי • אדלר-חומסקי צפוי להפסיד תקציב של למעלה מ-50 מיליון שקל • תקציב המדיה יישאר בחברת יוניון
בעקבות פיצוץ המו"מ, בארגון עובדי הטלוויזיה מאיימים להתלונן על תאגיד השידור בפני איגוד השידור האירופי • איגוד המפיקים תומך בתאגיד ומאיים לבטל הסכם עם אקט שנחתם ב-2008
חדשות סוף השבוע של קשת היא התוכנית הנצפית ביותר בשבוע החולף עם 19.2% רייטינג • שני פרקים של "האח הגדול" הגיעו למקום הרביעי והחמישי, אך הרייטינג המאכזב שהם מניבים הוא כאין וכאפס לעומת ההתרסקות של "2025", שהגיע לרייטינג ממוצע של 14.3% בלבד
גיאוקרטוגרפיה: בקמפיין, שנעשה באמצעות משרד הפרסום AVRAHAM, הושקעו כ-767 אלף שקל • הפרסומת הזכורה ביותר השבוע היא של סופר-פארם; האהובה ביותר - של 9 מיליון
הרשת החברתית תנהל בשבועות הקרובים מבצע להסרת חשבונות מזויפים הקשורים למירוץ לכנסת • בענף השיווק הפוליטי הופתעו מהמהלך, אף שפייסבוק נקטה צעדים דומים בעולם בעקבות הבחירות לנשיאות ארה"ב • הערכות: נתניהו וגבאי עשויים להיפגע ולאבד עוקבים • האם זה יספיק כדי למנוע הטיית בחירות?
כך אמר היום מנכ"ל ארגון עובדי הקולנוע והטלוויזיה, איתמר אביטן, על רקע התמשכות משבר צילומי האירוויזיון ואיומי תאגיד השידור לפעול להבאת כוח-אדם מפורטוגל או מאוקריאינה לבצע את הצילומים • התאגיד בתגובה: "ניסיון סחיטה נלוז"
הביקורת של מבקר המדינה נפתחה על רקע טענות לניהול בעייתי, פיטורים שנעשו מתוך גחמות והאשמות על מכרזים עם תוצאות תמוהות • אתמול הוגשה טיוטת הביקורת הראשונה ליו"ר תאגיד השידור גיל עומר ולמנכ"ל אלדד קובלנץ; לטיוטה צורף מכתב המבהיר כי יש להציג את הטיוטה בפני חברי המועצה
תקציב הפרסום של רשת מלונות ישרוטל, שטופל קודם לכן באדלר-חומסקי, עומד על כ-8 מיליון שקל • עם משרדי הפרסום שעלו לשלב הגמר במכרז נמנים ענבר-מרחב G וליאו ברנט • אדלר-חומסקי צפויים להתמודד במכרז ולהילחם להשאיר את התקציב במשרד
אם לא יחול שינוי של הרגע האחרון, תסתיים בקרוב ההתקשרות של גולף עם אדלר-חומסקי, והתקציב יועבר לטיפולו של ראובני-פרידן • כפי שנחשף ב"גלובס", לפני כחודשיים החליטו בקסטרו להפסיק את ההתקשרות עם ראובני-פרידן אחרי למעלה מ-20 שנה ולעבור לאדלר-חומסקי
ועדת הבחירות המרכזית לא קיבלה את בקשתן של קשת ורשת לשדר את תעמולת הבחירות הרחק מעבר לשעות הפריים-טיים, ובכל זאת ניכר הניסיון לפגוע ברצף השידורים מעט ככל שאפשר
ל"גלובס" נודע כי חברות המלצות התוכן הודיעו לפרסומאים וליועצי התקשורת העוסקים בקמפיינים פוליטיים כי הן לא יאפשרו קידום כתבות שליליות • זאת בעקבות חשיפת "גלובס" שהוכיחה באופן מובהק קשר בין כתבות מכפישות על בני גנץ לבין אנשי המדיה של הליכוד
בשיתוף עם חברת התוכן ההודית ארוס אינטרנשיונל, מקימה ארטימדיה רשת לפרסום פרוגרמטי בהודו על פלטפורמת ה-OTT של ארוס • לפלטפורמה יש 140 מיליון משתמשים, ובחברה מקווים להתרחב בהמשך לשת"פ עם פלטפורמות OTT נוספות
כך הוחלט בחדשות 13 • האיומים על קוטלר החלו בעקבות התבטאות שנויה במחלוקת שלה בסיום כתבה שעסקה בחיילים שהתעללו בחשודים בטרור
תוכנית הגמר של "הכוכב הבא לאירוויזיון" החזירה אותנו השבוע לנתונים שזכורים מימי טרום פיצול ערוץ 2 עם רייטינג ממוצע של 30.8% • הרף של הצפייה ב-"2025" הלך וירד בהדרגה עד שהגיע ל-16.4% ביום רביעי האחרון - האם השבוע הרייטינג יעלה?
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של קליל, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, היא הפרסומת עם היקף ההשקעה הגבוה ביותר השבוע
גם אתם נתקלתם בסדרת הכתבות המדגישות את הכישלונות הניהוליים של בני גנץ, המופיעות בימים האחרונים בעמודי הבית של אתרים גדולים כמו ynet ו-וואלה? מסתבר כי הכתבות כי הן חלק מקמפיין נגטיב ממומן של הליכוד העולה בחברת המלצות התוכן טאבולה
יורם אלטמןמינוי בכיריםרשת 13