הפרסומת הזכורה ביותר השבוע היא של סופר-פארם באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, שרושמת שיעורי זכירות הנמוכים בכ-49% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 11.5%.
הפרסומת של 9 מיליון באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב היא האהובה ביותר, והיא רושמת שיעורי אהדה הגבוה בכ-2% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 26.4%.
הקמפיין לרנואר באמצעות משרד הפרסום AVRAHAM הוא המושקע ביותר השבוע עם היקף של כ-767 אלף שקל. כוכב הפרסומת, השחקן יהודה לוי, מופיע במקביל גם בפרסומת החדשה של פלאפון, אולם בשבוע הזה לפחות ביצועי הפרסומת שלו לרנואר טובים יותר במונחים של זכירות ואהדה.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות אשר שודרו השבוע עומד על 447, לעומת 431 פרסומות בשבוע שעבר. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-29.4 מיליון שקל, לעומת 29.7 מיליון בשבוע שעבר.
הזכורות והאהובות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.