החל בסדרת מצגות בקרב לקוחותיו, במטרה לייצר מודעות לפוטנציאל הפרסומי הטמון במגזר
איש הפרסום הוותיק מדבר בראיון נדיר למגזין "פירמה" על חילופי הדורות בענף, על עסקת פובליסיס שלא יצאה לפועל ועל המלחמות בענף: "הן מונעות מאגו שכנראה לא ייגמר לעולם"
החברה שבשליטת אדלר-חומסקי מנהלת מגעים עם מספר משרדי פרסום, בהם אפיקים ופרסום גל ■ מו"מ ראשוני נערך גם עם פובליסיס סקטורס הקשור במקאן-אריקסון
ימונה לסמנכ"ל פתוח עסקי בקנדה ישראל ■ בעלי המשרד, ד"ר טובית שלומי ויורם דרורי, יוצאים בקמפיין למציאת מנכ"ל חדש ■ בתוך כך, ליאת קידר-פייגין מגלר-נסיס מונתה למנהלת האסטרטגיה של קבוצת פובליסיס ישראל
טופל עד כה בפרסום שנהב ■ היקף התקציב המשותף של המותגים בסט ביי וביג בוקס עומד ב-2009 על כ-7 מיליון דולר במחירי מחירון
טייקון הפרסום התעלם במפגיע מהריכוזיות בענף, ורה"מ חזר לשווק כותרות נבובות
בשלב זה מסתמן כי תקציב הםרסום של המותגים בסט ביי וביג בוקס יישאר בקבוצת פובליסיס ויטופל בידי גלר-נסיס ■ מקורבים: "בקבוצת בסט ביי רשתות לא הצליחו להגיע להכרעה והחליטו שלא להחליט"
סמיר ארורה, מנכ"ל גלאם מדיה המתמחה בפרסום ורטיקלי באינטרנט: שיעור הפרסום הדיגיטלי יעלה ל-20%-25% ■ אנדרו רוברטסון, נשיא סוכנות הפרסום BBDO: "צריך לחשוב מה שימושי, ואנשי הטכנולוגיה כבר יעשו את השאר"
גיאוקרטוגרפיה: קמפיין "להעברי את דביר" מוביל את הפרסומות הזכורות זה השבוע השלישי ברציפות
תקים "אינקובטור חדשנות" - צוות שיבחן סטארט-אפים בעלי פיתוחים הקשורים לעולם השיווק הדיגיטלי ■ הקמת הצוות היא יוזמה של דורון טל, מנכ"ל סאצ'י אנד סאצ'י לשעבר, וינון לנדנברג, מנכ"ל אידיאולוג'יק לשעבר
מנכ"ל חברת אחזקות הפרסום אינטרפבליק, מייקל רות', הודה כי מצב הכלכלה הגלובלית ממשיך להשפיע על החברה וכי הוא צופה התאוששות הדרגתית
המערכת, שפותחה במשך כשנתיים, עתידה להתחרות במערכת הניטור וניתוח התוכן באזילה וב-Twisted fly
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון של אדלר-חומסקי הגיעה למיקום גבוה בטבלה כבר בשבוע הראשון לשידורה ■ תמו החגים: עלייה בהשקעה לפרסום בטלוויזיה
המחלקה החדשה, "פובליסיס אנטרטיינמנט", תעזור למפרסמים להתחבר לנכסי טלוויזיה, סרטים ומשחקי וידיאו
רוב לקוחות אריאלי יעברו לטיפול בגלר-נסיס, ולקוחות עם ניגודי אינטרסים יטופלו במחלקה נפרדת בשם "ליאו ברנט" ■ גלר: "עם הקמת פובליסיס ישראל ימשיכו שני המשרדים לפעול תחת המותגים פובליסיס וליאו ברנט"
זאת תמורת 530 מיליון דולר ■ מטרת הרכישה היא להרחיב את הנוכחות של פובליסיס בשוק הפרסום המקוון
אדלר חומסקיגליקמן שמיר סמסונובאירועים ומינוייםיוסי לובטוןליאו ברנטמינוי בכיריםמשרדי פרסוםפרסוםפרסומותתקציב פרסום