אסיפת בעלי המניות של פרטנר, שתתכנס ב-18 באוקטובר, תתבקש לאשר את התגמול ההוני למנכ"ל החברה, איציק בנבנישתי, בארבע מנות, שיבשילו לאורך ארבע שנים • מניית החברה ירדה ב-24% מתחילת 2018
בשבוע הבא יופיעו חברות התקשורת בפני הצוות הבינמשרדי לטיפול בסוגיית ההפרדות המבניות • בזק והוט צפויות לדרוש את ביטול ההפרדה המבנית, בעוד פרטנר וסלקום צפויות לדרוש את שימורה, בדגש על ההפרדה המבנית בקבוצת בזק
בחודש שעבר דיווחה סלקום כי חתמה על מזכר הבנות עם בעלי מניות ב-IBC לרכישת 70% מהמיזם שמתחרה בתשתית האינטרנט של הוט ובזק תמורת 100 מיליון דולר • עד כה ניהלו שתי החברות מו"מ על שימוש הדדי בתשתיות האינטרנט המהיר שפרסו
המספרים מעידים על כך שחברות הסלולר כבר לא מתרגשות מכניסת We4G וחדלו להיאבק על לקוחות מוטי מחיר
מהדוחות הכספיים האחרונים של חברות התקשורת עולה כי הן עושות מהלכים חשבונאיים יצירתיים כדי לא לדווח על "נפילה" בשווי הפעילות הנייחת ולא לאבד משווי הנכסים • פלאפון היא היחידה שלא ירדה בהכנסות משירותים • בשוק מעריכים כי העידן שבו משלמים עשרות שקלים לחודש לא יימשך עוד זמן רב, והחברות ייאלצו להעלות מחירים ולפטר עובדים כדי לשרוד • ניתוח גלובס
הבוקר שלחו ל"גלובס" כמה לקוחות של סלקום צילומי הודעות שקיבלו מן החברה, וזאת למרות שחלק מהלקוחות האלו התחברו לסלקום בחודשים האחרונים תוך קבלת התחייבות שהמחיר המוזל יישאר בתוקף במשך שנה
סלקום שלחה הודעות ללקוחותיה, שבהן הזהירה כי אינה עומדת מאחורי הודעות שמתריעות על סיום חבילת הסלולר ומבקשות פרטי אשראי • סלקום מתכוונת להגיש תלונה במשטרת ישראל
במקום זאת תציע פרטנר למצטרפים חדשים שנה צפייה בערוצי הספורט פרימיום ללא תשלום • במקביל, החברה מייקרת ב-10 שקלים את מסלול הטריפל או הבאנדל שלה, מ-129 שקל ל-139 שקל
פרטנר הרוויחה ברבעון השני 2 מיליון שקל בלבד, זאת על רקע התחרות בשוק הסלולר • בחברה מתנחמים ב-100 אלף מנויים לשירות פרטנר TV: "יצר מפץ בשוק הטלוויזיה הרב-ערוצית"
משרד התקשורת משחרר את החסם המשמעותי האחרון בדרך ליצירת תחרות בתשתיות האינטרנט: פרטנר וסלקום יניחו סיבים אופטיים דרך בורות תקשורת של בזק, ולא ייאלצו לחפור בורות משלהן • בזק מצאה בעבר דרכים יצירתיות לעכב את התחרות, וספק אם הפעם היא תיכנע בקלות
גיאוקרטוגרפיה: למרות שהפרסומת לסלקום עם אודי כגן אהובה יותר, הפרסומת לפרטנר עם נטע ברזילי הצליחה להכפיל את שיעורי האהדה אליה
נתוני הניודים בסלולר מראים כי בחודש החולף נטשו את פרטנר 8,300 מנויים • היקף הניודים ל-We4G מבית אקספון נחתך בלמעלה מ-50% לעומת הגיוסים באפריל, והחברה מסכמת את יולי עם 9,000 מנויים חדשים בלבד
קמפיין סלקום עם אודי כגן ממשיך להניב תוצאות יפות - ומנגד קמפיין פרטנר עם נטע ברזילי, בו הושקעו כמיליון שקל בשבוע האחרון, מצליח פחות במדד הזכורות והאהודות • קמפיין yes, "קומסקי קומסה", ממשיך להשקיף מגבוה על כולם
מניית אל-על צפויה להיפרד ממדד ת"א 90, אחרי צלילה של קרוב ל-40% מתחילת השנה
עם זאת, גורמים שמכירים את הנושא העריכו היום כי רכישת לאומי קארד, אם וכאשר תצא אל הפועל, לא תתבצע באמצעות כספי חברת סבן קפיטל
בית ההשקעות משאיר את ההמלצות הנוכחיות למניות: "למרות הסביבה המאתגרת, בטווח הקצר אנחנו מאמינים שרמות המחיר הנוכחיות מגלמות את הגורמים השליליים, ומאפשרות פוטנציאל לתיקון בטווח הבינוני-ארוך"
אבי גבאיבזקגיאוקרטוגרפיהדוחות כספייםהפרסומות הזכורות והאהובותחברות סלולרחברות תקשורתסלקוםפרטנר TVפרסומות