פייסבוק החליטה לתבוע את BrandTotal הישראלית שהוקמה בשנת 2016, המנכ"ל הגדיר את זה בראיון לגלובס כ"בוקס בבטן" • הצדדים הסכימו כחלק מדיון שהתקיים בסופ"ש בבית משפט בקליפורניה שפייסבוק לא תגביל הפעילות של החברה
לגלובס נודע כי ברזני הקים ביחד עם החוקר והפרסומאי מקס בלקסטון חברת ייעוץ המתמחה בניהול מערכות יחסים של מותגים עם צרכנים, תחת השם "Brandship"
אם בעבר בעולם הפרסום הסתפקו בקמפיינים בפרזנטור "מסורתי" המזוהה עם המותג, היום המגמה היא לפרוץ גבולות • שחר בר דוד, מנכ"ל שרוטונים: "בעידן של אינספור ערוצי מידע נדרש מהמפרסם לעניין את הקהל והדרך לעשות זאת היא באמצעות תוכן חדשני"
ענפי הביטוח וראיית החשבון נתפסים כמיושנים וכבדים • על העצמאים בתחום לחשוב יחד ולהציג מהפכה רעננה שתסייע להם להציג בצורה חכמה את יתרונותיהם
השחתת שלטים, כמו הדרת נשים, פגיעה ותקיפת נשים, היא תופעה שיש לגנותה, להוקיעה בכל תוקף וכמובן לנקוט כל דרך לעצור, למצות את הדין עם העבריינים ולהענישם במלוא החומרה
80 שנה מפרידות בין המודעה שהבטיחה "גם לבנייך כשלג ילבינו" לבין הקמפיין שבו משה פרץ מסלסל "ילדים זה כביסה" • מה זה אומר עלינו שכך השתנו הדימויים?
מה הסתתר מתחת למעיל של קסטרו: היוצרות של הפרסומת ובכירי הפרסומאים מסבירים מה הפך אותה לאייקונית בזמן אמת - ולפרסומת שנחשבת בעיני רבים עד היום כטובה ביותר שנוצרה בישראל
הפרסומות של 9 מיליון לסוכן הביטוח שוקה אתגרו גם את עולם הפרסום וגם את עולם המשפט, כששאלו מהם גבולות הסאטירה ועד כמה מותר להגחיך כדי למכור
שאלנו 22 פרסומאים ופרסומאיות בכירים מהי הפרסומת הכי טובה, משמעותית, פורצת דרך או מרגשת שנוצרה אי פעם בישראל • קיבלנו הרבה תשובות מעניינות - ושם של מותג אחד שחזר שוב ושוב • הדס מגן
אין מה להודות לפרסומות על הגיוון היחסי. תעשיית הפרסום לא דחפה לכיוון הגיוון או קידמה אותו, אם כבר להיפך
חשבתם שאם לסביות מוכרות רכב וילדים יוצאי אתיופיה מדגמנים בגדים, אז עולם הפרסום מגוון ומכיל? נסו להיזכר מתי בפעם האחרונה ראיתם פרזנטור ערבי בברייק הזהב • מי אשם ומה עוד אפשר לעשות
מאז שנכנסו לחיינו לפני כ-30 שנה, פרסומות הטלוויזיה הן חלק בלתי נפרד מעיצוב דמות הישראלי • איך נראית הישראליות של היום בעולם הפרסום, וכיצד היא שונה בהשוואה לימים שבהם כל המדינה חיכתה בנשימה עצורה להפסקת הפרסומות • הצוללת עושה סדר • האזינו
כבר שני עשורים שמדד "הזכורות והאהובות" של גלובס ומכון גיאוקרטוגרפיה בודק מדי שבוע מהן הפרסומות המובילות בשוק • לכבוד יום העצמאות קבלו את דירוג 15 הזכורות והאהובות ביותר: נוסטלגיות, גרנדיוזיות, קיטשיות ומלאות הומור
האם יש סיכוי שנפסיק לראות סקסיזם בפריים טיים? בשנים האחרונות פערים בין הדורות ותופעות כמו מי טו הולכים ומשנים את ענף הפרסום ? האם זה מספיק כדי לחולל מהפכה?
הבמאית מאחורי "תפוזינה" ו"המעיל של קסטרו" לא מתחרטת על כלום: "ברור שהיום פרסומת כמו תפוזינה לא היתה יכולה לעלות. היום, כל מה שקשור לערטול, נתפס כמחליש"
יעל אבקסיס על הפרסומת של קסטרו: "זו פרסומת שהקדימה את זמנה, יש בה את הדנ"א של תנועת 'מי טו'"
בינה מלאכותיתגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותמשרדי פרסוםפרסום בטלוויזיהפרסום דיגיטליפרסומותקמפייןקריאייטיבשיווק