עד שהתרגלנו לשתות יותר מים ופחות משקאות ממותקים, באה שופרסל ומנסה לדחוף לנו עוד קולה ■ המהלך מגיע חודש בלבד לפני פרסום המלצות הוועדה שעשויה להגביל קמפיינים למזון לא בריא ■ אם במקום קולה היו קוראים לזה סיגריות, אולי היינו מתקוממים יותר
למפעל הטורקי אולקר יש משקה משלו, Cola Turka, שהגיע בשיאו לנתח שוק של 11.4% בטורקיה ב-2004, אך הפך כיום לזניח ■ שופרסל: "המוצר פותח במיוחד כדי להתאים לישראלים, גם להעדפות הטעם וגם לכשרות"
סדרת "קולה שופרסל" בפחית כוללת קולה ודיאט קולה 250 מ"ל, שיוצעו לצרכן במחיר של 2.4 שקלים ■ לרגל ההשקה יתקיים מבצע בו יוצעו 5 פחיות "קולה שופרסל" ב-10 שקלים
שומת המס, בגין תמלוגים שקיבל התאגיד הבינ"ל מהחברה המרכזית למשקאות ב-2010-2011, מצויה במחלוקת ■ החברה מתכוונת לערער על השומה לביהמ"ש המחוזי בת"א, באמצעות משרד עוה"ד גולדפרב-זליגמן
מותג להשראה? השנים חולפות, טרנדים באים והולכים, ילדים הופכים הורים - ורק הלוגו של קוקה-קולה נותר נחשק כשהיה ■ מדד המותגים - פרויקט מיוחד
החברה המרכזית עתרה לבג"ץ בטענה כי לא קיבלה מהרשות את המידע המלא שעל בסיסו הוחלט להטיל עליה עיצומים כספיים בגובה 62.7 מיליון שקל, לאחר שניצלה לרעה את מעמדה כמונופול בשוק משקאות הקולה ■ החברה: "ביהמ"ש לא הכריע באשר לתקינות הליך השימוע"
גיל סתיו, סמנכ"ל השיווק והמכירות של קבוצת ישראייר, בוחר מותג מעורר השראה (אין הפתעות) ומותג בתחום התיירות, שאינו מוכר לרוב הישראלים אבל הפך ל"חותמת הכשר" עולמית
במסגרת מסמכים שהגישה הרשות לבג"ץ נחשפות התבטאויות של בכירים בחברה - שעפ"י החשד דרשו מלקוחות החברה לא להחזיק משקאות של חברות מתחרות
וגם: פעם שלישית גלידה? אביליטי שוב מינתה 3 דירקטורים חדשים
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין המושקע ביותר מבחינת כספית בשבוע החולף הוא הקמפיין לבזק בינלאומי, בו הושקעו 2.2 מיליון דולר
במאמץ לשפר את תדמיתן הציבורית ולגוון את סל המוצרים שלהן, ענקיות המשקאות פונות לטריטוריות חדשות
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין המושקע ביותר השבוע הוא לקוקה-קולה עם 2 מיליון דולר, והוא הגיע למקום השני בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות
ג'יימס קווינסי נכנס לתפקיד מנהל יצרנית המשקאות הקלים הגדולה בעולם בתקופה מאתגרת ■ מה היה הדבר הראשון שעשה, למה הגביע הקדוש של התעשייה לעולם לא יימצא, ואיך עליית הקניות באינטרנט משפיעות על המותג?
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה והזכירה לשתי הפרסומות היו נמוכים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות
בית המשפט העליוןהחברה המרכזית למשקאות קליםהעלאת מחיריםוורן באפטיוקר המחיהמונופולמחיר מופרזמשקאות קליםניר ברקתתביעה ייצוגית