קוקה קולה

כתבות אחרונות

 

הבריון הכי גדול בשכונה

איך עובד שוק המשקאות, ולמה גובים מכם 10 שקלים ויותר על בקבוק קולה קטן?

אלי ציפורי 11.10.2013

מהפך בדירוג המותגים 2013: אפל וגוגל עקפו את קוקה-קולה

אינטרברנד: "קוקה-קולה היא משווקת מותג יעילה ובלתי רגילה, אך אפל וחברות טכנולוגיה נוספות הפכו לילד הפוסטר של קהילת השיווק"

שירות גלובס 30.09.2013

נלחמים בהשמנת היתר: קוקה-קולה תלמד את העולם לזוז?

ענקית המשקאות הקלים השיקה סדרת מהלכים חדשים לעידוד פעילות ספורטיבית

אדוורטייזינג אייג' 23.09.2013

אילן שילוח: קולה, מלוחים, סיגריות ושוקולדים הורגים אנשים

האם הפרסומאי אילן שילוח יוצא נגד המוצרים המשווקים ע"י לקוחותיו? יו"ר קבוצת הפרסום מקאן-אריקסון ישראל צייץ את הדברים בטוויטר ■ הקבוצה מטפלת בלקוחות המשווקים מוצרים מסוג זה - בהם אסם, ליימן שליסל ותנובה

ענת ביין-לובוביץ' ושירות גלובס 22.09.2013

איגוד השיווק: ההשקות המנצחות ברבעון - טרה, yes וקוקה-קולה

המהלכים נבחרו ע"י ועדת החדשנות באיגוד השיווק הישראלי, אשר מעניקה מדי רבעון את פרס ההשקה המנצחת למהלכים יוצאי דופן

אילנית חיות 10.09.2013

השיחה: אילו מותגים מככבים בתמונות הדיגיטליות של אנשי העסקים?

אופנה, משקאות, בירות ומוצרי טיפוח - אנשי העסקים מסמנים מותגים בינלאומיים וישראליים שמצאו את דרכם לא רק אל ליבם אלא גם אל אוסף התמונות הדיגיטלי שלהם

מיכל גלנטי 03.09.2013

מטיפול נמרץ לשיקום?

המשקיעים כנראה צופים כי החולה שהונשם על ידי הפד ובאמצעותו על ידי ארנקי הצרכנים האמריקאים, יעבור למחלקת השיקום ויתחיל לפתח את עצמו

זיו סגל 25.08.2013

מוצר קטן, מחיר גדול: למה האריזות הקטנות עולות יותר?

עוד ועוד חברות מוציאות גרסאות מוקטנות של מוצרים מוכרים ■ היתרון: המוצרים נתפסים כמדודים ובריאים יותר ■ החיסרון: המחיר לא מתכווץ ואפילו מתייקר בחישוב ל-100 גרם ■ "גלובס" בודק איזו פרמיה נשלם על אריזה קטנה ונוחה

אפרת אהרוני 13.08.2013

מהלך "השלטים המרעננים" של ספרייט מגיע לישראל

חברת פרסום החוצות ‏JCDecaux‏ תציב בתחנות אוטובוס מרכזיות "שלטים מרעננים" של ספרייט, שיצננו את העוברים והשבים באמצעות נתזי מים עדינים

‎‎שירות גלובס‏ 12.08.2013

מנכ"ל קוקה-קולה, טל רבן - איש השיווק של חודש יולי

איגוד השיווק הישראלי בחר ברבן בזכות שני מהלכים שיווקיים מוצלחים: השקת פיוז טי‏ וקמפיין השמות של קוקה-קולה ■ "מדובר בפעילות מעוררת השראה"

אילנית חיות ‏ 23.07.2013
ועידת MAD | ועידת MAD

"לכל המותגים יש אחריות להפוך את העולם למקום טוב יותר"

כך טען ג'ונתן מיילדנהול, סגן נשיא אסטרטגיית פרסום עולמית בקוקה-קולה, בוועידת MAD ■ אלי כהן, מנהל מטה השיווק בבנק הפועלים: "בסופו של דבר הצרכנים רוצים מולם בנקאי סולידי, אמין ומקצועי, והם לא מחפשים סחבק"

מיכל רז-חיימוביץ' 21.07.2013

נוסחה מנצחת: המהלכים השיווקיים שהגדירו את 2013

מיתוג מדויק ואישי חיבר אותנו השנה למשקה שתמיד אהבנו, החזיר לנו האמון בבנק ואפילו גרם לנו לשנות המפה הפוליטית ■ באיגוד השיווק הישראלי סימנו את המהלכים שעיצבו את התקופה, ושהונעו לראשונה אי-פעם ע"י הצרכנים

אפרת אהרוני 21.07.2013

"קוקה-קולה = שמחה": האיש שמאחורי חזון הקריאטיב הענק

ג'ונתן מילדנהול, האיש שמנהל את אסטרטגיית הפרסום הגלובלית של קוקה-קולה, רוצה מכירות של 100 מיליארד דולר עד 2020 ■ "אני בוחן מהלכים לפי השאלה אם זה יגרום לאמא להיות גאה"

גתית פנקס 19.07.2013

דיאט קולה וארומה ישראל משיקים את Extraordinary Summer Tour

לקוחות שיזמינו דיאט קולה ברשת ארומה ישראל יזכו בכרטיסים להופעות של גיא ויהל מארחים את יובל דיין, שיתקיימו בסניפי ארומה ברחבי הארץ ביולי-אוגוסט

שירות גלובס 09.07.2013

קוקה-קולה ישראל משיקה מהלך שיווקי חדש למותג "פאנטה"

משיקה סרטוני אנימציה הומוריסטיים לבני-נוער בכיכובן של דמויות מצוירות בשם "The Franco's", תחת הסלוגן: "?Want a Fanta"

שירות גלובס 09.07.2013

"הטבעות האולימפיות מוכרות יותר מקוקה-קולה"

ז'אק רוג, הנשיא היוצא של הוועד האולימפי הבינלאומי, טוען כי המותג האולימפי מזוהה על-ידי 97% מהאוכלוסייה; לפני לונדון 2012, זוהה על-ידי 92%

מערכת גלובספורט 07.07.2013

   8910111213141516171819202122   

   נמצאו 442 כתבות   |   עמוד 15 מתוך 28