גיאוקרטוגרפיה: החסות של בזק במסגרת "האח הגדול" - הפרסומת הכי זכורה
תחקיר "גלובס": קוקה-קולה, אסם, תנובה, שטראוס, טמפו ויוניליוור מטיסות את בעלי הסופרמרקטים לאירועים נחשקים בכל העולם, בתמורה לקידום מוצריהן ■ יעדי המכירות מעלים חשש לקידום של החברות הגדולות על חשבון המתחרים הקטנים
רשתות השיווק דיווחו היום כי הן עדיין לא רואות השפעה על מכירות הקולה בעקבות הפרסומים בעולם כי צריכה מוגברת של חומר הקרמל במשקאות גורמת לסרטן
בעקבות הודעת ה-FDA כי אחד החומרים במשקה הקולה הפופולרי עלול לגרום לסרטן, החליטו קוקה-קולה ופפסי לערוך שינויים במתכונים הסודיים שלהן
על פי מחקר שהתפרסם השבוע בארה"ב, משקאות מוגזים פופולריים כגון קוקה קולה ופפסי מכילים כמות גבוהה של חומרי מאכל שעשויים להעלות את הסיכון לחלות בסרטן
היא כמעט ולא השתלבה בעסקיו הרבים של אביה, מוזי ורטהיים, אבל החודש דרורית ורטהיים קיבלה ממנו שליש ממניות החברה המרכזית למשקאות קלים (קוקה-קולה) ■ "זו החכה האחרונה. בעצם הוא אומר לה: 'עכשיו תוכיחי את עצמך'"
על אף העלייה במכירות ל-11.04 מיליארד דולר, הרווח ירדו ל-1.65 מיליארד דולר או 0.72 דולר למניה, לעומת ציפיות האנליסטים לרווח של 0.77 דולר למניה
אנשי הפרסום השקיעו אמש את מרב תשומת-הלב בפרסומות ששודרו בסופרבול ■ כמיטב המסורת, בספוטים כיכבו לא מעט סלבס, חיות ושלל דוגמניות בלבוש מינימלי
קוקה-קולה תתאים את הפרסומת שתשודר במהלך המשחק להתפתחויות במגרש
אחרי שמוזי ורטהיים העביר את המניות בקוקה-קולה ישראל לילדיו, שאלת המפתח היא מה יהיה טיב היחסים בין נשיא החברה, רוני קוברובסקי, לילדיו של ורטהיים
בעל השליטה החליט להעביר לילדיו את מלוא אחזקותיו ביצרנית קוקה-קולה: 63% לבנו דוד ורטהיים, והיתרה 37% לביתו דרורית ורטהיים ■ ורטהיים כבר הודיע בשנה שעברה כי בכוונתו להעביר את נכסיו לילדיו, והוא כבר פינה את מקומו בדירקטוריונים
המכר הסתכם ב-4.39 מיליארד שקל ■ טמפו שומרת על כוחה ■ המותגים ספרינג וקולה ZERO מתחזקים, פריגת נחלש
מי שנואש ממופעים יקרים ומיצה את השיטוט בקניונים, יוכל לשלב בלו"ז של חופשת חנוכה בילוי במרכז מבקרים ■ ברבים מהם הכניסה ללא תשלום, אך קחו בחשבון שתצאו עם שטיפת מוח קלה
תקציב הפרסום של המותג נביעות עובר ליהושע TBWA ובאומן-בר-ריבנאי מקבלים את פריגת וקרלסברג
סטורנקסט: נתח השוק של תנובה ירד השנה ל-17.4% ■ מתחילת 2011 רשם שוק המזון המבורקד צמיחה כספית של 5.9% ■ נתח השוק של שטראוס ואסם עלה
זו עלייה משמעותית לעומת השנה שעברה, אז שילמו המפרסמות 3 מיליון דולר לספוט
בית המשפט העליוןהחברה המרכזית למשקאות קליםהעלאת מחיריםוורן באפטיוקר המחיהמונופולמחיר מופרזמשקאות קליםניר ברקתתביעה ייצוגית