בהרב מונה לסגן נשיא שיווק קונצרני בקוקה-קולה ישראל ■ הראל חייקין, המשנה למנכ"ל טרה, מונה למנכ"ל קרלסברג ישראל
חסויות תוכן חכמות וארוכות טווח מייצרות ערכים מוספים לעומת פרסום אינטראקטיבי מסורתי ■ שיטה זו מאפשרת לצרכן ולמפרסם להיפגש בפלטפורמות מגוונות, שמאפשרות ליצור קשר הדוק
התובע, מוסלמי תושב ישראל, טוען כי במתכון הסודי נחשף כי המשקה קוקה-קולה מכיל אלכוהול - ששתייתו אסורה עפ"י האיסלאם ■ תובע 1,000 שקל לכל אחד מכ-1.2 מיליון המוסלמים בארץ
לא ברור איך קוקה-קולה עדיין מצליחה לשמר את המיתוס הגדול של המתכון הסודי שלה
אתר "ThisAmericanLife" טוען כי הצליח לחשוף את המתכון של המשקה - ופרסם אותו ברשת
בהתבסס על נפח צמיחה של 4%, שהציגה CCE ברבעון האחרון של 2010, ניתן להעריך בביטחון כי החברה תעמוד בקצב צמיחה של 3%-4% נוספים
שוק המשקאות רשם ב-2010 גידול של 10.6% ל-4.38 מיליארד שקל ■ קוקה-קולה הוא המותג הנמכר ביותר, אחריו פריגת ונביעות ■ המותגים הבולטים בצמיחה במכירות: שוופס וגולדסטאר
זאת בגין תקלה שאירעה בנובמבר 2009, במסגרתה שווקו לציבור בקבוקי משקה שהכילו כמויות מזעריות של חומרים זרים שגרמו לריח רע ■ החברה תפצה באמצעות תרומה לאוכלוסייה נצרכת
הרווח הנקי של ענקית המשקאות הקלים זינק ל-5.77 מיליארד דולר או 2.64 דולר למניה
לא גילו את אמריקה: המפרסמים בסופרבול לא הצליחו להעלות את הרף של תעשיית הפרסום
החברות עדיין לא פינו את העובדים מהמדינה ■ גם נסטלה הפסיקה את הפעילות "בשל התסיסה הפוליטית" ■ המהומות משפיעות גם על חברות שאין להן משרדים קבועים במצרים
בפני התעשייה בארה"ב יעמדו השנה אתגרים גדולים, כמו שיווק בתקופה שבה מוצרים מתייקרים, השפעה גוברת של הטאבלטים על השוק ופיקוח ממשלתי מוגבר על תעשיית המזון המהיר
כך עולה מסיכום 2010 של דירוג נתחי השוק של הספקים ■ מנתוני סטורנקסט עולה כי שוק מוצרי הצריכה השוטפת רשם ב-2010 צמיחה כספית של 3.7% ל-38.6 מיליארד שקל
מלאי הפרסום לקראת סופרבול 2011 בפברואר כבר אזל ■ השחקנים הקבועים כבר רכשו ספוטים בעלות של 3 מיליון דולר ל-30 שניות ואליהם מצטרפים גם שמות מפתיעים
המו"מ מתנהל באמצעות חברת IBBLS שבבעלות קוקה-קולה ■ מותגי הדגל של קמפארי צינזאנו, "קמפארי" ו-"אוזו 12", נותר בינתיים בידי חברת הכרם
להיות חברים של המשטרה, להרחיק צעירות מ"פפאיה" - וגם: שוקולד ופינוקים לחברים
בית המשפט העליוןדודי ורטהייםהחברה המרכזית למשקאות קליםהעלאת מחיריםיוקר המחיהמונופולמחיר מופרזמשקאות קליםניר ברקתתביעה ייצוגית