באפט: "גם אם תיתנו לי 100 מיליארד ד', עדיין לא אבטל הדומיננטיות של קוקה קולה" ■ באתר "מוטלי פול", מסבירים למה גם לכם כדאי להשקיע בחברה שתישאר הרבה אחרי כולנו
הלקוחות של אדלר-חומסקי משתלטים הפעם על הטבלה השבועית של המותגים המושקעים
זאת ב-4 החודשים הראשונים של 2011 - כך עפ"י נילסן ■ חברות המים המינרליים הן הנפגעות העיקריות ■ בחברות המשקאות מייחסים את הירידה הריאלית בצריכה למזג-האוויר החורפי
קוקה-קולה ישראל יוצאת במהלך שיווקי חדש לקיץ תחת השם "Coca-Cola Summer Love", במסגרתו תעניק לבני-הנוער אפשרות ליהנות ממגוון מופעים והטבות לפי בחירה
וויליאם אסיקו, נשיא קוקה-קולה אפריקה, דיבר בכנס מיוחד בנושא יבשת אפריקה שנערך בשבוע שעבר בג'נבה, שוויץ ■ "אנו תורמים לסך הכנסות מדינות אפריקה ממסים וכן לתמ"ג שלהן"
פורד מדווחת על הרווח הנקי הטוב ביותר ב-13 השנים האחרונות ■ 3M רושמת עלייה של 15% ברווח נקי ל-1.08 מיליארד דולר ■ קוקה-קולה רשמה רווח נקי של 1.9 מיליארד דולר
הפרשיות השונות שבהן היה מעורב חלוץ מנצ'סטר יונייטד גרמו לחברת המשקאות לא לחדש את החוזה עם השחקן, שהכניס לכיסו כ-600 אלף ליש"ט בשנה
מכמויות סוכר גבוהות ועד חומרים משמרים, צבעי מאכל וחומצה זרחתית: "גלובס" בודק מה מכילים המשקאות שרובנו צורכים על בסיס קבוע - ומדרג אותם לפי רמת התועלת לגוף
כך על-פי מחקר הבודק את ערך המותגים של 500 חברות מובילות בעולם ■ ערכו של המותג גוגל - 43.3 מיליארד דולר ■ המותג אפל מסתפק במקום השמיני
קוקה-קולה נותר המשקה מספר 1 בארה"ב עם 17% מנתח השוק הכולל ומכירות של 1.59 מיליארד מארזים ב-2010 ■ הנתח של דיאט קולה נותר 9.9%, והנתח של פפסי נפל ל-9.5%
בהרב מונה לסגן נשיא שיווק קונצרני בקוקה-קולה ישראל ■ הראל חייקין, המשנה למנכ"ל טרה, מונה למנכ"ל קרלסברג ישראל
חסויות תוכן חכמות וארוכות טווח מייצרות ערכים מוספים לעומת פרסום אינטראקטיבי מסורתי ■ שיטה זו מאפשרת לצרכן ולמפרסם להיפגש בפלטפורמות מגוונות, שמאפשרות ליצור קשר הדוק
התובע, מוסלמי תושב ישראל, טוען כי במתכון הסודי נחשף כי המשקה קוקה-קולה מכיל אלכוהול - ששתייתו אסורה עפ"י האיסלאם ■ תובע 1,000 שקל לכל אחד מכ-1.2 מיליון המוסלמים בארץ
לא ברור איך קוקה-קולה עדיין מצליחה לשמר את המיתוס הגדול של המתכון הסודי שלה
אתר "ThisAmericanLife" טוען כי הצליח לחשוף את המתכון של המשקה - ופרסם אותו ברשת
בהתבסס על נפח צמיחה של 4%, שהציגה CCE ברבעון האחרון של 2010, ניתן להעריך בביטחון כי החברה תעמוד בקצב צמיחה של 3%-4% נוספים
בית המשפט העליוןהחברה המרכזית למשקאות קליםהעלאת מחיריםוורן באפטיוקר המחיהמונופולמחיר מופרזמשקאות קליםניר ברקתתביעה ייצוגית