העסקה, המוערכת ב-17.5 מיליון דולר ב-7 שנים, תהפוך את חברת המזון המהיר לספונסרית רשמית של משחקי יורו 2012 - יחד עם קרלסברג, קסטרול, יונדאי-קיה וקוקה-קולה
מעולם לא היתה עדנה כזו לצרכנים בשוק החלב: מבצעים, מבצעים ועוד פעם מבצעי מחיר אגרסיביים, עשרות מיליוני שקלים לפרסום ומתחרה קטן אחד (טרה) שגרם לסחרור חסר תקדים ■ מי ימצמץ ראשון?
האם הרעיון הזה בדרך להיות להיט צרכני? עדיין לא ברור ■ כמה מהלקוחות במסעדות שנבחרו לפיילוט של קוקה-קולה התקשו לתפעל את המכונה וחשבו שהיא מתוחכמת מדי, אחרים דווקא חשבו שהיא רעיון גאוני
חזי עובדיה יסיים את תפקידו כמנכ"ל נביעות בקיץ הקרוב לטובת קידום בקבוצת קוקה-קולה ברומניה ■ טרם מונה מחליף לעובדיה בנביעות, וככל הנראה לתפקיד יקודם מנהל מקבוצת קוקה-קולה
בכך למעשה מרכזת החברה המרכזית למשקאות קלים את כל תקציב המחלבות שלה במשרד פרסום אחד ■ תקציב הפרסום של טרה עמד ב-2009 על כ-16.6 מיליון דולר במחירי מחירון
יצרנית המשקאות הקלים הגדולה בעולם דיווחה כי הרווח הנקי ברבעון הראשון הסתכם ב-1.61 מיליארד דולר, או 69 סנט למניה ■ תוצאות החברה היו נמוכות מתחזיות האנליסטים, שצפו רווח של 75 סנט למניה
החברה המרכזית למשקאות קלים (קוקה-קולה), שהיתה מעורבת בתהליך קבלת ההחלטות בקראט, תישאר לקוח העוגן של החברה ■ את מנור תחליף יהודית יפרח, סמנכ"ל הכספים של קראט
הפעילות כוללת עיצוב של פחית או בקבוק קולה עם תמונה אישית
ישלמו עמלה שעומדת על פחות מ-3% מהמחזור ■ סדרנות מוצרי החלב של תנובה לא תעבור בשלב זה לשופרסל
(עדכון) - העסקה מהווה שינוי כיוון באופי הפעילות של החברה ■ אנליסט: זוהי היגררות אחרי המתחרה פפסיקו, שמתכננת לרכוש שתי מפיצות גדולות ב-7.8 מיליארד דולר
בהתייחסות ראשונה לסוגיית "העתקת" הפרסומת של קוקה-קולה לסופרבול מקמפיין ישן של יוטבתה, הוסיפה הדוברת כי הבחירה באותו שיר היא "צירוף מקרים מעניין" ■ צפו בשני הסרטונים
זאת לעומת רווח של 43 סנט למניה ברבעון המקביל ■ הכנסות ענקית המשקאות הסתכמו ב-7.51 מיליארד דולר
הפרסומת של קוקה-קולה ששודרה בסופרבול מציגה צעיר המהלך בשנתו בדרך אל המשקה - בדומה לפרסומת הישראלית של שוקו יוטבתה בכיכובו של מיכאל הנגבי שהופקה ע"י שלמור-אבנון-עמיחי
סניקרס השתמשה בהיפוך תפקידים, בירה באד לייט שיחקה על הטיקט הסביבתי בצורה מתוחכמת, והפרסומת לקוקה-קולה מעוררת זיכרונות בתעשייה בישראל ■ ניתוח מיוחד ל"גלובס"
מדובר בתשובה של ענקית המשקאות להחלטה של פפסי שלא לפרסם במהלך שידור הסופרבול, וזאת בכדי להתרכז בקמפיינים במדיה החברתית
4 החברות הן שותפות ליוזמת איגוד המזון להתאגד למו"מ משותף מול שופרסל להסדרת העמלה על הסדרנות בסניפים וליצירת אמנת שירות כוללת מול הרשתות
בית המשפט העליוןהחברה המרכזית למשקאות קליםהעלאת מחיריםוורן באפטיוקר המחיהמונופולמחיר מופרזמשקאות קליםניר ברקתתביעה ייצוגית