(עדכון) - העסקה מהווה שינוי כיוון באופי הפעילות של החברה ■ אנליסט: זוהי היגררות אחרי המתחרה פפסיקו, שמתכננת לרכוש שתי מפיצות גדולות ב-7.8 מיליארד דולר
בהתייחסות ראשונה לסוגיית "העתקת" הפרסומת של קוקה-קולה לסופרבול מקמפיין ישן של יוטבתה, הוסיפה הדוברת כי הבחירה באותו שיר היא "צירוף מקרים מעניין" ■ צפו בשני הסרטונים
זאת לעומת רווח של 43 סנט למניה ברבעון המקביל ■ הכנסות ענקית המשקאות הסתכמו ב-7.51 מיליארד דולר
הפרסומת של קוקה-קולה ששודרה בסופרבול מציגה צעיר המהלך בשנתו בדרך אל המשקה - בדומה לפרסומת הישראלית של שוקו יוטבתה בכיכובו של מיכאל הנגבי שהופקה ע"י שלמור-אבנון-עמיחי
סניקרס השתמשה בהיפוך תפקידים, בירה באד לייט שיחקה על הטיקט הסביבתי בצורה מתוחכמת, והפרסומת לקוקה-קולה מעוררת זיכרונות בתעשייה בישראל ■ ניתוח מיוחד ל"גלובס"
מדובר בתשובה של ענקית המשקאות להחלטה של פפסי שלא לפרסם במהלך שידור הסופרבול, וזאת בכדי להתרכז בקמפיינים במדיה החברתית
4 החברות הן שותפות ליוזמת איגוד המזון להתאגד למו"מ משותף מול שופרסל להסדרת העמלה על הסדרנות בסניפים וליצירת אמנת שירות כוללת מול הרשתות
כך עולה מנתוני סטורנקסט המתייחסים לכלל שוק מוצרי הצריכה (FMCG) ■ קטגוריית מוצרי טיפוח הפרט והבית: חוגלה וסנו עולות, דיפלומט יורדת
עם זאת מדובר בהתעניינות כללית, ולפי שעה אין בשופרסל תוכנית מעשית לכניסה לשוק החלב עם מותג פרטי
בשיא המשבר הגיעה הירידה במכירות משקאות המותג לכ-25%-30% ■ סטורנקסט: הנתח הכספי של משקאות המותג ירד באותה תקופה מ-74% ל-69.5% ■ יפאורה-תבורי וטמפו המתחרות נהנו מהמשבר רק באופן חלקי
מקורבים לשופרסל מותחים ביקורת חריפה על הפנייה של ספקי המזון הגדולים לממונה על ההגבלים: "5 ספקים שולטים ב-45% מהשוק. הם לא מאמינים במותגים שלהם, ולכן הם מנסים להתאגד נגד שופרסל"
בני הזוג חשודים כי ניסו לסחוט באיומים את יורם שגיא, מנכ"ל חברת המכירות וההפצה בחברה המרכזית למשקאות קלים, ודרשו ממנו תמיכה כספית חודשית ■ מחר הם יובאו לביהמ"ש להארכת מעצר
אנחנו נעלבים כשמסתירים מאיתנו, אבל לא ממש רוצים שיאמרו לנו כל הזמן את האמת
מדובר בירידה במכירות של קוקה-קולה, דיאט קולה וספרייט ברשתות השיווק, בעקבות הרחבת איסוף המוצרים מהמדפים ■ בכיר באחת הרשתות: "כשהצרכן שומע שמשרד הבריאות בתמונה, נדלקות לו נורות אדומות"
מעל 1,100 פוסטים נכתבו בשבוע האחרון ברשת בנוגע למשבר - עלייה של 100%
עם זאת, מנכ"ל קוקה-קולה ישראל, טל רבן, מתעקש: "המכירות לא נפגעו" ■ גורם במערכת הבריאות: "קוקה-קולה היתה צריכה להתנהל ב-180 מעלות אחרת" ■ בכיר ברשתות השיווק: "לו ידענו, היינו אוספים מיד את המוצרים"
בית המשפט העליוןהחברה המרכזית למשקאות קליםהעלאת מחיריםטרהיוקר המחיהמונופולמחיר מופרזמשקאות קליםניר ברקתתביעה ייצוגית