מותגי-העל המובילים בעולם זונחים את אתרי האינטרנט הרשמיים שלהם לטובת עמוד מושקע בפייסבוק, בו רבבות אוהדים מצטרפים מדי יום ■ קוקה-קולה וסטארבקס כבר שם
אופ"א הודיעה כי ענקית האלקטרוניקה שארפ תהיה שותפה רשמית שלה במשחקי אליפות אירופה בעוד שנתיים; מצטרפת למקדונלד'ס, יונדאי-קיה, קוקה-קולה, קרלסברג, אדידס וקסטרול
משקיעים רבים בארה"ב נוהגים לעקוב מקרוב אחר ההשקעות של באפט ■ אילו מניות מחזיק המשקיע האגדי בתיק ובאילו מניות הוא הגדיל את ההחזקות? ■ וגם: מה משותף לבאפט ולנוחי דנקנר?
קמפיין "חשבון צמיחה" ממקם השבוע את בנק הפועלים בראש טבלת המותגים המושקעים ■ במקום השני - 013 נטוויז'ן
לקראת ועידת תקשורת ונתח שוק הושקה בעמודי הפייסבוק של "גלובס" אפליקציה שנועדה למדוד את אהדת גולשי המדיה החברתית של "גלובס" למותגים השונים ■ התוצאות לפניכם
לדירוג מדד המותגים 2010 בשיתוף תפן וגיזה-זינגר-אבן - פרויקט בתמונות: מי עלה, מי ירד, מי הפתיע ומי איכזב?
בונד בוועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס": "אנשים אומרים 'אני רוצה עמוד בפייסבוק למותג שלי' - בלי להבין שאין לזה שום ערך בפני עצמו" ■ לריכוז כל הידיעות מהוועידה
כך נחשף היום בוועידת תקשורת ונתח שוק ■ מגזין מדד המותגים, שנערך בשיתוף תפן וגיזה-זינגר-אבן, יופץ החל מהערב למנויי "גלובס" ■ הדירוג המלא יפורסם מחר באתר "גלובס"
במסגרת הפעילות, תחת הכותרת "חמישה כוכבים וירח - חוויה של פעם במדבר", יוזמנו הצרכנים מגיל 21 ומעלה לבלות 24 שעות בפעילות מגוונת בחאן שיירות
כך עולה מנתוני סטורנקסט שהגיעו לידי "גלובס" ■ שוק מוצרי הצריכה השוטפת רשם במחצית הראשונה של 2010 גידול של 2.2% ■ תנובה איבדה בתקופה זו מכירות של כ-40 מיליון שקל, ואילו שטראוס איבדה מכירות של כ-60 מיליון שקל
החברה הודיעה היום לבורסה על אישור תנאי העסקתו של פורטה, שייכנס לתפקידו כמנכ"ל נביעות ב-1 בספטמבר ■ יקבל גם משכורת 13 ובונוס שנתי
נשיא איראן קרא באתר האינטרנט הרשמי של הממשלה לאכיפה ויישום של חרם כולל על כל המוצרים שמקורם בישראל - ורמז גם לחרם על חברות המנהלות קשרים עם "הציונים"
מוזי ורטהיים, בעל השליטה בבנק מזרחי טפחות ובקוקה קולה, על הניסיון להגביל את שכר הבכירים: "זו שטות"■ "זו חלוקה חדה, אך המציאות אינה כזו כי אם אפורה. הרעים, כמו בעלי ההון, אינם בהכרח רעים, והטובים, כביכול המחוקקים, אינם בהכרח טובים"
לבני-הנוער בכפר יחולקו צמידים עם משדרי RFID, שבאמצעותם יוכלו לעדכן את פרופיל הפייסבוק שלהם בזמן אמת
בסקר שערכה חברת Echo Research בקרב 1,005 בריטים, נמצא כי רק 57% זיהו את המותג קוקה-קולה עם הגביע העולמי ■ 30% טעו לחשוב שדווקא נייקי היא הספונסרית של הטורניר
היום אחר-הצהריים הותקפו האתרים msn ישראל, האתר של קוקה-קולה ישראל, הוטמייל ישראל וכן אתר "ג'רוזלם פוסט" - ככל הנראה ע"י האקרים טורקיים-פלסטיניים
בית המשפט העליוןהחברה המרכזית למשקאות קליםהעלאת מחיריםוורן באפטיוקר המחיהמונופולמחיר מופרזמשקאות קליםניר ברקתתביעה ייצוגית