קמפיין "מכונת הלייקים" של פובליסיס-אידיאולוג'יק זוכה בפרסים

הקמפיין, שנוצר לקידום כפר הנוער קוקה-קולה וילאג', זכה במקום הראשון בשתי קטגוריות שונות בתחרות הבינלאומית The Bees Awards לפרסום וקריאייטיב במדיה החברתית

קמפיין "מכונת הלייקים" של פובליסיס-אידיאולוג'יק עבור המותג קוקה-קולה זכה אמש (ג') במקום הראשון בשתי קטגוריות שונות, במסגרת התחרות הבינלאומית The Bees Awards. התחרות עוסקת בפרסום וקריאייטיב בתחום המדיה החברתית ונערכת בסן-פרנסיסקו.

פובליסיס-אידיאולוג'יק היא החברה הישראלית היחידה שהצליחה להתברג לרשימת הפיינליסטיות, ואחת מתוך 3 הסוכנויות שהצליחו להכניס את הכמות הגדולה ביותר של קמפיינים לרשימת הפיינליסטים, לצד סאצ'י אנד סאצ'י לוס אנג'לס ווידן קנדי.

פובליסיס-אידיאולוג'יק זכתה בקטגוריית השימוש הטוב ביותר בכלים אלטרנטיביים ובקטגוריית החדשנות.

קמפיין נוסף של פובליסיס אידיאולוג'יק - קמפיין התמונה המתויגת שנעשה עבור אורנג' - נכנס אף הוא כפיינליסט בקטגוריית החדשנות. במקביל, קמפיין "מכונת הלייקים" נבחר על-ידי הבלוג הטכנולוגי Mashable כאחד מ-4 המהלכים המובילים בעולם בתחום המדיה החברתית.

קמפיין "מכונת הלייקים" נוצר לקידום כפר הנוער קוקה-קולה וילאג' בקיץ האחרון. במסגרת הקמפיין, המבקרים קיבלו צמיד, שהתבסס על טכנולוגיית RFID, שאיפשר להם לעשות "לייק" לכל מתקן פיזי שבו נתקלו במתחם, ולעדכן את פרופיל הפייסבוק שלו בזמן אמת.

ינון לנדנברג, מנכ"ל משותף בפובליסיס-אידיאולוג'יק, מסר: "בזמן שכולם מספרים על עצמם שהם מומחי מדיה חברתית ומתכוונים לכך שהם יודעים לעדכן סטטוסים בפייסבוק, אנחנו הולכים ובונים מהלכים פורצי דרך עבור הלקוחות שלנו, שבאמת מביאים לידי ביטוי את האפשרויות המדהימות שהמדיה החברתית מספקת כיום לעולם הפרסום הדיגיטלי".

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988