על סקר השחיתות של כנס שדרות: "איזו חוצפה. ליברמן זכאי כל עוד לא הורשע, אז למה לשפוך לו את הדם?" ■ פרופ' מרדכי קרמניצר בתגובה: "מי שמבקש להכניס את המפלצת לכלוב, לא באמת רוצה להילחם בשחיתות"
גרג קוץ', מרכז תחום המים בקוקה-קולה, מתאר בראיון ל"גלובס" את השקעות החברה במים, ובהן גם שיתופי-פעולה עם סטארט-אפים ישראליים
המשקאות פונקציונאליים דוחקים הצידה את המשקאות המסורתיים
(עדכון) קוקה קולה ברבעון יציב - הרוויחה 81 סנט למניה ■ רווחי פייזר טיפסו ב-26% ל-2.88 מיליארד דולר ■ קטרפילר דיווחה על רווח של 64 סנט למניה - הרבה מעבר לתחזיות האנליסטים לרווח של 6 סנט בלבד ■ רווחי דופונט טיפסו ב-11% ל-45 סנט למניה
בניגוד להצהרות על יציאה מהמיתון, מכירות מוצרי הצריכה השוטפת המשיכו לרדת ברבעון השלישי ■ ירידות בולטות נרשמו במכירות השמן, החטיפים והחלב
Twisted Fly: הקמפיין קיבל השבוע 45% מהיקף השיחה על פרסומות ברשת ■ בקרב המגיבים בטוויטר הקמפיין המדובר ביותר היה זה של קוקה-קולה זירו, המזמין את הגולשים למצוא את הכפילים שלהם בפייסבוק
אדם טבע ודין: נפנה לוועדת האתיקה של הכנסת בתלונה ■ ארדן: "אני פועל רק לטובת הגנת הסביבה. חוק הפקדון הוא מבוא לחוק המיחזור שאגיש לכנסת להצבעה בתוך כמה חודשים"
המשבר הדגיש עד כמה חשובות מניות בעלות מזומנים - ושמסוגלות לייצר אותם ■ שלפנו מתוך סינון המניות של מורנינגסטאר את אלה שמקבלות מהחברה דירוג ארבעה וחמישה כוכבים
"ברית הצרכנים" תפעל "לקדם את המודעות לתפקיד שיכולים למלא מוצרי קוקה-קולה בסגנון חיים בריא ופעיל"
תרחיב את מאמציה בתחום החינוך התזונתי ■ דוברת החברה: "האיום להטיל מס על משקאות קלים מוכיח את הצורך ליידע את הצרכנים על מה שאנחנו כבר עושים בתחום"
תחליף את דינה נבות, שעוזבת את HOT על רקע חילוקי דעות עם המנכ"ל הרצל עוזר ■ כזכור, בר-סבר פוטרה מתפקידה כסמנכ"לית השיווק של קוקה-קולה לפני כחודש, בעקבות ראיון בלעדי שהעניקה ל"ליידי גלובס"
בדירוג 100 המותגים המובילים של אינטרברנד אין הפתעות ■ המיתון והעידן הדיגיטלי יצרו תובנה חדשה: הנאמנות היא ערך עליון. מותגים שהשכילו לקבל נאמנות גבוהה מהלקוחות - כמו מקדונלד'ס למשל - שמרו על מיקומם בדירוג
"בניית תרבות של אחריות חברתית מתחילה בבית, בין ארבעת הקירות של החברה שלך" ■ הנאום המלא של מותאר קנט, נשיא קוקה קולה, באירוע של "גלובס" ועמותת "ספיישל אולימפיקס"
כך אמר מנכ"ל פסגות, במסגרת אירוע משותף של "גלובס", עיתון העסקים של ישראל, "קוקה-קולה" ו"ספיישל אולימפיקס ישראל" ■ "הייתה תקופה ארוכה שגרמה אי נוחות כבדה לאנשים שמפקידים את כספי הפנסיה שלהם"
גיאן-פייר באגארד נמצא מת אתמול בבוקר ■ הסיבות להתאבדות עדיין נבדקות ■ קוקה-קולה צרפת: "הידיעה זעזעה את כל רשת החברות של קוקה-קולה בעולם"
מוכתר קנט ירצה על מותגים בזמנים של אקלים כלכלי משתנה ועל המחוייבות לאחריות חברתית ■ הכנסות המפגש, שייערך ב-31 באוגוסט, יועברו כתרומה לעמותת "ספיישל אולימפיקס" למען ספורטאים עם לקות שכלית
בית המשפט העליוןהחברה המרכזית למשקאות קליםהעלאת מחיריםוורן באפטיוקר המחיהמונופולמחיר מופרזמשקאות קליםניר ברקתתביעה ייצוגית