כך עולה מנתוני סטורנקסט המתייחסים לכלל שוק מוצרי הצריכה (FMCG) ■ קטגוריית מוצרי טיפוח הפרט והבית: חוגלה וסנו עולות, דיפלומט יורדת
עם זאת מדובר בהתעניינות כללית, ולפי שעה אין בשופרסל תוכנית מעשית לכניסה לשוק החלב עם מותג פרטי
בשיא המשבר הגיעה הירידה במכירות משקאות המותג לכ-25%-30% ■ סטורנקסט: הנתח הכספי של משקאות המותג ירד באותה תקופה מ-74% ל-69.5% ■ יפאורה-תבורי וטמפו המתחרות נהנו מהמשבר רק באופן חלקי
מקורבים לשופרסל מותחים ביקורת חריפה על הפנייה של ספקי המזון הגדולים לממונה על ההגבלים: "5 ספקים שולטים ב-45% מהשוק. הם לא מאמינים במותגים שלהם, ולכן הם מנסים להתאגד נגד שופרסל"
בני הזוג חשודים כי ניסו לסחוט באיומים את יורם שגיא, מנכ"ל חברת המכירות וההפצה בחברה המרכזית למשקאות קלים, ודרשו ממנו תמיכה כספית חודשית ■ מחר הם יובאו לביהמ"ש להארכת מעצר
אנחנו נעלבים כשמסתירים מאיתנו, אבל לא ממש רוצים שיאמרו לנו כל הזמן את האמת
מדובר בירידה במכירות של קוקה-קולה, דיאט קולה וספרייט ברשתות השיווק, בעקבות הרחבת איסוף המוצרים מהמדפים ■ בכיר באחת הרשתות: "כשהצרכן שומע שמשרד הבריאות בתמונה, נדלקות לו נורות אדומות"
מעל 1,100 פוסטים נכתבו בשבוע האחרון ברשת בנוגע למשבר - עלייה של 100%
עם זאת, מנכ"ל קוקה-קולה ישראל, טל רבן, מתעקש: "המכירות לא נפגעו" ■ גורם במערכת הבריאות: "קוקה-קולה היתה צריכה להתנהל ב-180 מעלות אחרת" ■ בכיר ברשתות השיווק: "לו ידענו, היינו אוספים מיד את המוצרים"
(עדכון) - מנכ"ל קוקה-קולה ישראל, טל רבן: "אנחנו לא מרגישים ירידה במכירות" ■ החברה מרחיבה את סדרות הבקבוקים שייאספו מהמדפים לבקבוקים שתאריכי התפוגה שלהם הם 17-23 במארס
בדיקת "גלובס": רשתות השיווק לא קיבלו הודעות על איסוף מהמדפים של בקבוקי קוקה-קולה מתאריכים נוספים ■ בכיר באחת הרשתות: "אם הדברים נכונים, זו פשוט שערורייה"
מסיכום 12 החודשים האחרונים עולה כי המותג קוקה-קולה זוכה לפריחה, בין היתר כתוצאה מהתחרות בין רשתות השיווק במסגרתה נמכרו שישיות קולה במבצע ■ נביעות ומי עדן נפגעו ממשבר האיכות, ועין גדי נהנתה ממנו
החברה: "הבעיה נובעת מתקלה אצל יצרן הפחמן הדו חמצני במכתשים אגן ואינה קשורה בתהליכי הייצור בחברה" ■ הנושא יידון בתמ"ת: "אין בנושא מדיניות ברורה, והצרכנים נאלצים להסתמך על הרצון הטוב של החברות, אך לצערנו לא תמיד זה מספיק"
החברה מבקשת מצרכנים שברשותם בקבוקי קולה ודיאט קולה עם תאריכי תפוגה של 18, 19 ו-22 במארס שלא לצרוך את המוצר ■ החברה: "רוב המוצרים הפגומים נעצרו לפני יציאתם לחנויות"
(עדכון) - איגוד המזון לממונה על ההגבלים: להכריז על שופרסל כמונופול ■ "מאז המיזוג עם קלאבמרקט, שופרסל נוקטת מהלכים בעלי השפעה מכרעת בשוק" ■ מתנגד להחלטת שופרסל לטפל בסדרנות בסניפים
קוקה-קולה ישראל: "קיים חשש לסטיית ריח בסדרת ייצור מוגבלת של קוקה-קולה ודיאט קוקה-קולה באריזות 1.5 ליטר בלבד, עם תאריך תפוגה 18.3.10 או 19.3.10; מבדיקות שנערכו עולה כי אין סכנה בריאותית"
בית המשפט העליוןהחברה המרכזית למשקאות קליםהעלאת מחיריםוורן באפטיוקר המחיהמונופולמחיר מופרזמשקאות קליםניר ברקתתביעה ייצוגית