להיות חברים של המשטרה, להרחיק צעירות מ"פפאיה" - וגם: שוקולד ופינוקים לחברים
המנכ"ל דניאל בירנבאום רוצה לגמול את הצרכן האמריקני מפחית הקולה שלו ולגרום לו להתמכר למשקאות החברה, למרות הידיעה כי "לא אוכל להתחרות בטעם של קוקה-קולה"
הקמפיין, שנוצר לקידום כפר הנוער קוקה-קולה וילאג', זכה במקום הראשון בשתי קטגוריות שונות בתחרות הבינלאומית The Bees Awards לפרסום וקריאייטיב במדיה החברתית
שוק מוצרי הטיפוח לבית ולפרט רשם צמיחה של 3.5% ל-1.36 מיליארד שקל ■ תנובה, שטראוס, אסם וחוגלה-קימברלי מאבדות נתחי שוק; קוקה-קולה, נטו ודיפלומט מתחזקות
חברת המשקאות, המשלמת לחלוץ מנצ'סטר יונייטד כ-600 אלף ליש"ט בשנה במסגרת הסכם החסות איתו: "בהתחשב בסיטואציה, החלטנו שלא ראוי להשתמש בדמותו בקמפיין הקרוב"
2010 היא השנה ה-11 ברצף בה מובילה קוקה-קולה את מדד המותגים העולמי של אינטרברנד ■ IBM במקום השני ■ BP נגרעה מהדירוג עקב הכישלון בטיפול בדליפת הנפט במפרץ מכסיקו
גלי צה"ל: העובדים גנבו מכספת החברה כרטיסי תדלוק אלקטרוניים בסכום של 500 שקל ומכרו אותם לחבריהם ב-300 שקל, כשעל הדרך הם משלשלים לכיסם רווח נאה על חשבון החברה
מותגי-העל המובילים בעולם זונחים את אתרי האינטרנט הרשמיים שלהם לטובת עמוד מושקע בפייסבוק, בו רבבות אוהדים מצטרפים מדי יום ■ קוקה-קולה וסטארבקס כבר שם
אופ"א הודיעה כי ענקית האלקטרוניקה שארפ תהיה שותפה רשמית שלה במשחקי אליפות אירופה בעוד שנתיים; מצטרפת למקדונלד'ס, יונדאי-קיה, קוקה-קולה, קרלסברג, אדידס וקסטרול
משקיעים רבים בארה"ב נוהגים לעקוב מקרוב אחר ההשקעות של באפט ■ אילו מניות מחזיק המשקיע האגדי בתיק ובאילו מניות הוא הגדיל את ההחזקות? ■ וגם: מה משותף לבאפט ולנוחי דנקנר?
קמפיין "חשבון צמיחה" ממקם השבוע את בנק הפועלים בראש טבלת המותגים המושקעים ■ במקום השני - 013 נטוויז'ן
לקראת ועידת תקשורת ונתח שוק הושקה בעמודי הפייסבוק של "גלובס" אפליקציה שנועדה למדוד את אהדת גולשי המדיה החברתית של "גלובס" למותגים השונים ■ התוצאות לפניכם
לדירוג מדד המותגים 2010 בשיתוף תפן וגיזה-זינגר-אבן - פרויקט בתמונות: מי עלה, מי ירד, מי הפתיע ומי איכזב?
בונד בוועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס": "אנשים אומרים 'אני רוצה עמוד בפייסבוק למותג שלי' - בלי להבין שאין לזה שום ערך בפני עצמו" ■ לריכוז כל הידיעות מהוועידה
כך נחשף היום בוועידת תקשורת ונתח שוק ■ מגזין מדד המותגים, שנערך בשיתוף תפן וגיזה-זינגר-אבן, יופץ החל מהערב למנויי "גלובס" ■ הדירוג המלא יפורסם מחר באתר "גלובס"
במסגרת הפעילות, תחת הכותרת "חמישה כוכבים וירח - חוויה של פעם במדבר", יוזמנו הצרכנים מגיל 21 ומעלה לבלות 24 שעות בפעילות מגוונת בחאן שיירות
בית המשפט העליוןהחברה המרכזית למשקאות קליםהעלאת מחיריםטרהיוקר המחיהמונופולמחיר מופרזמשקאות קליםניר ברקתתביעה ייצוגית