20 חברות המזון הגדולות בישראל מכרו אשתקד בסך של 35 מיליארד שקל, עלייה של 9% קבוצת תנובה ממוקמת בראש דירוג 2008 של חברות המזון עם מכירות שנתיות בסך 7.13 מיליארד שקל, גידול של 13.5%
החברה רשמה רווח של 58 סנט למניה, לעומת צפי האנליסטים לרווח של 65 סנט למניה ההכנסה התפעולית לרבעון הראשון ירדה ב-3% לעומת הרבעון המקביל והסתכמה ב-7.17 מיליארד דולר
הציעה לרכוש את פפס בוטלינג ב-29.5 דולר למניה ואת פפסי אמריקז ב-23.7 דולר למניה שתי ההצעות משקפות פרמיה של 17% ממחיר הנעילה בשבוע שעבר דיווחה כי רווחיה ירדו ב-0.87% ל-1.14 מיליארד דולר
המנהל המיוחד של חברת אמירים הנדסה ושיווק, המצויה בכינוס נכסים, מעלה חשד כי בעל השליטה יצחק תמיר ונושאי המשרה בחברה ניהלו את עסקיה תוך הפרת אמונים, הברחת נכסים והעדפת נושים
לא תמצאו אותם מפגינים מול מפעלים או פונים להגנה משפטית לאחר שפוטרו. הם עוזבים בשקט, בולעים את העלבון, לוקחים את הפיצויים וממשיכים הלאה - בכל זאת, גם להם יש פיות להאכיל, משכנתא, התחייבויות כספיות וחלומות ה"זה לא אתה זה אני" של עולם הראיונות
[להרשמה לניוזלטר עסקים מתעוררים] צ'יינה מובייל דיווחה על עלייה של 30% ברווחי שנת 2008 ל-16.1 מיליארד דולר מדד ניקיי ירד ב-0.33% מדד S&P/ASX 200 עלה ב-1% מדד קוספי איבד 0.7%
הנאסד"ק עלה ב-2% מדד המחירים לצרכן עלה ב-0.4% בפברואר סיטיגרופ ובנק אוף אמריקה קפצו ביותר מ-22% סאן מיקרוסיסטמס טסה ב-78.9% על רקע המו"מ לרכישתה עם IBM טבע ירדה ב-1.5%
[להרשמה לניוזלטר עסקים מתעוררים] ביטול העסקה, בהיקף 2.4 מיליארד דולר, צפוי לפגוע בהשקעות הזרות בסין שוקי אסיה נעלו את יום המסחר בעליות
קולה זירו סייע למותג המטריה קוקה-קולה לפתוח פער גדול מול המתחרים מותגי המיצים פריגת וספרינג רושמים ירידה החדשות הרעות לענף: טרנד הבריאות והמיתון פגעו בשוק המשקאות והזניקו את האהדה למים רגילים
קוקה-קולה אנטרפרייזס, המשווקת והמפיצה את מוצרי קוקה-קולה, דיווחה הפסד שנתי נקי בהיקף 4.04 מיליארד דולר שהם 9.05 דולר הפסד למניה
יובנק פירסם עבודת מחקר ובה הוא מסמן את חברות הענק הכל-אמריקניות שייצאו מהמצב חזקות ומחוזקות
לטענת החברה, הסרת המילה "קלאסי" עשויה לקדם את כוח המשיכה של קוקה-קולה בקרב צרכנים צעירים
נביעות הוא מנוע הצמיחה העיקרי של קבוצת קוקה-קולה שוק המשקאות הוא בין הראשונים להיפגע מהמיתון, ונתוני המכירות של דצמבר אינם מבשרים טובות ל-2009
שוק המזון והמשקאות המבורקד רשם ב-2008 צמיחה כספית של 14.4% תנובה הובילה את הצמיחה בשוק, כמו גם בשוק החלב - ואילו שטראוס איבדה נתחי שוק בשני השווקים בשוק הנון-פוד נרשמה צמיחה מינורית בלבד
בתום 2008 שטראוס עדיין המפרסמת הגדולה בישראל, ואילו אסם ותנובה קיצצו את תקציבי הפרסום שלהן רבוע כחול, לאומי, פרוקטר ואלקטרה הגדילו תקציבי פרסום, ואילו חברות הסלולר עברו ליותר פרסום מתחת לקו
קבוצת תנובה רשמה גידול בנתח השוק שלה מ-16.1% ל-16.9% פרט לאסם, כל הספקים רשמו עליה במכירות - אם כי בקרב חלק מהם שיעור הצמיחה היה נמוך משיעור צמיחת השוק
בית המשפט העליוןהחברה המרכזית למשקאות קליםהעלאת מחיריםוורן באפטיוקר המחיהמונופולמחיר מופרזמשקאות קליםניר ברקתתביעה ייצוגית