המענק שאושר לטרה מהווה 23% מהשקעתה הכוללת בהקמת המחלבה בפארק התעשיות נועם ■ התחייבה להעסיק 650 עובדים במחלבה החדשה
גלובס" חושף: מהו הנשק הסודי של אסם-נסטלה בקרב מול קוקה-קולה בשוק התה הקר, וכמה שילמה קוקה-קולה לרשתות על תצוגת המותג החדש פיוז טי?
גיאוקרטוגרפיה: ברוח האולימפיאדה, קמפיין קוקה-קולה שני בטבלת האהדה
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים השבוע - בזק עם כ-1.3 מיליון שקל
המשבר באירופה וההאטה העולמית הובילה לתוצאות מאכזבות אצל שני הענקיות ■ הרווח הנקי של מקדונלד'ס ירד בכ-4.5% ■ רווחי קוקה-קולה צנחו ב-17%
האולימפיאדה מהווה עבור המפרסמים הזדמנות ללכוד את תשומת-הלב של מאות מיליוני צרכנים, והספונסרים כבר מתכננים את מהלכי השיווק הגדולים של השנה
משרד הפרסום יטפל בהשקת מותג התה הקר החדש של החברה, FUZE TEA
מניית בנק ההשקעות מזנקת בכ-2% במסחר המקדים בוול סטריט ■ הרווח הנקי הסתכם בכ-1.78 דולר למניה, לעומת הציפיות בשוק לרווח של 1.17 דולר למניה בלבד ■ גם קוקה קולה וג'ונסון אנד ג'ונסון פרסמו דוחות
עם בריאות לא הולכים למכולת. באולימפיאדה כבר הבינו את זה
מנכ"ל SodaStream, דניאל בירנבאום: "במקום להודות לנו שאנו אוספים את הזבל שלה, קוקה-קולה שולחת שני מכתבים כביכול מאיימים"
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין רשם את שיעורי האהדה הגבוהים ביותר מתחילת 2011
מדובר במחירים למסעדות וברים ■ מסעדן: "זו חזירות הולכת וגוברת. הן מוכרות עשרות אלפי חביות בירה בחודש, ויש להן שליטה אבסולוטית על שוק הבירה"
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - מזגני טורנדו עם כ-1.6 מיליון שקל
גם ענקית מוצרי ההגיינה והבריאות ג'ונסון אנד ג'ונסון עקפה את התחזיות ודיווחה על רווח של 1.37 דולר למניה ברבעון לעומת צפי ל-1.35 דולר למניה
ברבעון הראשון אסם שמרה על כוחה, סנו התחזקה, וליימן שליסל נכנסה לראשונה לדירוג 10 הספקים המובילים במזון ■ מכירות מוצרי הצריכה השוטפת צמחו ב-4%
בית המשפט העליוןהחברה המרכזית למשקאות קליםהעלאת מחיריםוורן באפטיוקר המחיהמונופולמחיר מופרזמשקאות קליםניר ברקתתביעה ייצוגית