מנכ"ל SodaStream, דניאל בירנבאום: "במקום להודות לנו שאנו אוספים את הזבל שלה, קוקה-קולה שולחת שני מכתבים כביכול מאיימים"
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין רשם את שיעורי האהדה הגבוהים ביותר מתחילת 2011
מדובר במחירים למסעדות וברים ■ מסעדן: "זו חזירות הולכת וגוברת. הן מוכרות עשרות אלפי חביות בירה בחודש, ויש להן שליטה אבסולוטית על שוק הבירה"
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - מזגני טורנדו עם כ-1.6 מיליון שקל
גם ענקית מוצרי ההגיינה והבריאות ג'ונסון אנד ג'ונסון עקפה את התחזיות ודיווחה על רווח של 1.37 דולר למניה ברבעון לעומת צפי ל-1.35 דולר למניה
ברבעון הראשון אסם שמרה על כוחה, סנו התחזקה, וליימן שליסל נכנסה לראשונה לדירוג 10 הספקים המובילים במזון ■ מכירות מוצרי הצריכה השוטפת צמחו ב-4%
גיאוקרטוגרפיה: החסות של בזק במסגרת "האח הגדול" - הפרסומת הכי זכורה
תחקיר "גלובס": קוקה-קולה, אסם, תנובה, שטראוס, טמפו ויוניליוור מטיסות את בעלי הסופרמרקטים לאירועים נחשקים בכל העולם, בתמורה לקידום מוצריהן ■ יעדי המכירות מעלים חשש לקידום של החברות הגדולות על חשבון המתחרים הקטנים
רשתות השיווק דיווחו היום כי הן עדיין לא רואות השפעה על מכירות הקולה בעקבות הפרסומים בעולם כי צריכה מוגברת של חומר הקרמל במשקאות גורמת לסרטן
בעקבות הודעת ה-FDA כי אחד החומרים במשקה הקולה הפופולרי עלול לגרום לסרטן, החליטו קוקה-קולה ופפסי לערוך שינויים במתכונים הסודיים שלהן
על פי מחקר שהתפרסם השבוע בארה"ב, משקאות מוגזים פופולריים כגון קוקה קולה ופפסי מכילים כמות גבוהה של חומרי מאכל שעשויים להעלות את הסיכון לחלות בסרטן
היא כמעט ולא השתלבה בעסקיו הרבים של אביה, מוזי ורטהיים, אבל החודש דרורית ורטהיים קיבלה ממנו שליש ממניות החברה המרכזית למשקאות קלים (קוקה-קולה) ■ "זו החכה האחרונה. בעצם הוא אומר לה: 'עכשיו תוכיחי את עצמך'"
על אף העלייה במכירות ל-11.04 מיליארד דולר, הרווח ירדו ל-1.65 מיליארד דולר או 0.72 דולר למניה, לעומת ציפיות האנליסטים לרווח של 0.77 דולר למניה
אנשי הפרסום השקיעו אמש את מרב תשומת-הלב בפרסומות ששודרו בסופרבול ■ כמיטב המסורת, בספוטים כיכבו לא מעט סלבס, חיות ושלל דוגמניות בלבוש מינימלי
קוקה-קולה תתאים את הפרסומת שתשודר במהלך המשחק להתפתחויות במגרש
אחרי שמוזי ורטהיים העביר את המניות בקוקה-קולה ישראל לילדיו, שאלת המפתח היא מה יהיה טיב היחסים בין נשיא החברה, רוני קוברובסקי, לילדיו של ורטהיים
בית המשפט העליוןדודי ורטהייםהחברה המרכזית למשקאות קליםהעלאת מחיריםיוקר המחיהמונופולמחיר מופרזמשקאות קליםניר ברקתתביעה ייצוגית