בסרטון שעלה ליו-טיוב נראים צעירים ממלאים תיק yak pak בשפורפרות ספריי צבע, מניחים אותו בתחנת אוטובוס ומזמינים משטרה שתפוצץ את "החפץ החשוד"
הקמפיין למותג ההלבשה התחתונה יעלה באמצעות משרד הפרסום אופטימום
הקמפיין של פרוקטר אנד גמבל לאולימפיאדה, "תודה לך אימא", לא משאיר את הצרכנים אדישים, אבל לא בהכרח מהסיבות שהחברה קיוותה להן ■ לצד שבחים על קריאייטיב מרגש, יש גם ביקורת על כך שמדובר במסר מיושן ואנטי-פמיניסטי
הקמפיין יקודם ברשתות החברתיות והדיגיטליות החל מ-25 ביולי, תוך שיתוף-פעולה עם עמוד הבית של יו-טיוב ■ כמו כן, הקמפיין יעשה שימוש נרחב בטוויטר
בקמפיינים הפרסום השלילי בסוף כולם מפסידים. אז למה הם הפכו לבון-טון תדמיתי? ■ מאחורי הקלעים עם יועצי תקשורת מהבכירים בישראל
חברת הסטארט-אפ הישראלית Promodity גייסה 1.5 מיליון דולר ממספר אנג'לים פרטיים בהם לוי וליפמן ■ החברה מציעה שירות אינטרנטי ואפליקציה שמאפשרים לנהל קמפיינים אונליין ולהעלות את יעילותם
בטר פלייס משיקה רשמית את קמפיין הרכב החשמלי ■ מציעה מודל של "שלם כפי שתיסע": במקום חבילת קילומטרים, מחיר קבוע לכל קילומטר של נסיעה בפועל - 65 אגורות לקילומטר בחיוב חודשי, או 55 אגורות למי שמשלם מראש ל-3 שנים
הקמפיין מבטיח לילה שני במבחר בתי-מלון בירושלים בחצי מחיר ולילה שלישי חינם
לא מדובר בניסיון להצית את המחאה החברתית מחדש אלא ב"טיזר" של בנק מזרחי טפחות
הפרסומת שודרה במהלך שידורי מירוץ המכוניות Nascar ברשת TNT ■ מטרת הקמפיין היא לקדם מוצר חדש שמיועד למפרסמים: עמודי hashtag
קמפיינים שמחנכים לצרכנות נבונה שתקטין את הוצאותינו הם כבר עניין שבשגרה ■ האם מדובר בדאגה כנה לצרכן - או בעוד דרך של החברות להגדיל הכנסות?
יו"ר בזק נענה לדרישת ראש עיריית נתניה להסיר את שם העיר מתשדיר שהציג לדעתה את נתניה באור שלילי ■ בתשדיר נראים אנשים עם חזות עבריינית עומדים ברחוב, כשעובר אורח פונה אליהם וקובע שהם יודעים היכן מוצאים עו"ד פלילי
מעלה קמפיין לקראת עידן הפרדת הפסולת, בהשקעה של כ-2 מיליון שקל
מחקר שערך מכון המחקר שילוב עבור גוגל ישראל מצא עוד כי לפרסום ברדיו ובטלוויזיה הייתה ההשפעה הנמוכה ביותר ביחס להשקעה בהם
"ילדים קטנים וסרטן הולכים הכי חזק - בתנאי שהם נמנים עם הזרם המרכזי"
צה"ל השיק קמפיין פרסומי המתמקד בסיכון לחטיפת חיילים ■ הצבא פונה לחיילים ומשפחותיהם בניסיון למנוע נסיעה בטרמפים מחשש לחטיפה ע"י גורמים עוינים
בחירותבינה מלאכותיתישראל במלחמהפרסוםפרסום בטלוויזיהפרסום דיגיטליפרסומותקריאייטיבקשת 12שיווק