נציגי קק"ל ורשות הטבע והגנים קיבלו הודעה על פסילתם מלהשתתף בדיונים ובהצבעות בנוגע למעבר המסילה בנחל יתלה ■ בכך קיבל משרד הפנים את בקשת הרכבת ■ החברה להגנת הטבע: "מההחלטה עולה ריח של סתימת פיות - נפנה לביהמ"ש"
סדן עמד בראש ועדה בלתי תלויה שבחנה בעבר את הנושא והמליצה להקים גשר ■ הירוקים דורשים שהרכבת תעבור במנהרה ולא על גשר ■ הולנת"ע החלה בדיון המכריע על המעבר הרכבת בנחל יתלה
העיירה תשתרע על-פני 220 דונם ותפעל 24 שעות ביממה במשך 8-10 שנים מדי יום יגיעו עשרות משאיות של חומרי בנייה וייצאו עשרות משאיות פינוי עמוסות בחול באתר ימוקמו גם שתי מכונות קידוח אדירות, עם זחל מתכת באורך 200 מטר ובקוטר 10 מטרים לסיפור המלא
ירושליםמירי רגבמשרד האוצרמשרד התחבורהרכבתרכבת ישראלתחבורה ציבוריתתקציב המדינהתשתיותתשתיות תחבורה