המכירות של מעדן השוקולד עלו - למרות שהמוצר לא הוזל בשופרסל ומגה המהוות כמחצית מהשוק ■ מחיר המילקי בישראל גבוה פי 4 ממחירו בגרמניה
לוי: "זה מבצע לשבוע על חשבוני. זה מראה שאני מזדהה; אני לא רוכב על גל הפרסום" ■ רשת ויקטורי תמכור גביע מילקי ב-90 אגורות עד 16 באוקטובר
יהיה זכאי גם לבונוס שנתי התלוי ברווחים, בסכום מקסימלי של 4 מיליון שקל ■ אשתו עדינה לוי, המשמשת כסמנכ"לית, תרוויח כ-81 אלף שקל ברוטו החודש
עם פתיחת המכירה אוזלים הכרטיסים במהירות ■ בין הכוכבים של "פנטזיה אלף לילה ולילה": מירי מסיקה, אבי קושניר, חנה לסלאו וטהוניה רובל
האם הכוכב הקמעונאי הישראלי הצומח אכן זול במונחים גלובליים?
איזו גיבנת מקשה על שופרסל ומגה לאמץ תוכנית אסטרטגית חדשה; מי מנסה לחקות את רמי לוי; מה הבעיה עם המרכזים הלוגיסטיים שבנו הרשתות; ואיך זה שלמרות התחרות, הספקים ממשיכים לנהל את רצפת המכירה בסופר?
הסופר החברתי הוא סופרמרקט שיתופי שבו כל צרכן יכול לקנות מניה ב-400 שקל ■ עד כה נרכשו מניות ע"י כ-500 איש, כשמתוכן רמי לוי רכש שתי מניות
ההחלטה באה עקב הורדת המחיר החדה של המוצר ברשתות מתחרות והסירוב של קוקה-קולה לממן את המבצע ברשת רמי לוי ■ מנהלים ברשתות על התחרות בשוק: "הלקוחות השנה מאוד חכמים ומבוקרים. הם לא מתפתים"
3 שנים אחרי התגרה האלימה בין עובדי הרשתות, מגיעה התחרות ביניהן לשפל חדש ■ התכתבות בוואטסאפ בין עובדים ומנהלים באושר עד מכפישה את רמי לוי וקובעת: "הוא שם לו למטרה לגמור את אושר עד, אפילו בלי להרוויח"
כשכולם צועקים "אני הכי זול", ואין בידול - הדרך להכפשות קצרה
החברה מבקשת להתמודד עם מקרים שבהם נמכרים לצרכן מוצרי בשר תחת המותג "אדום אדום", כשבפועל מדובר במוצרים של חברות אחרות
במקום למצב את העסק, שתי הרשתות עסקו בחסימת המתחרים
רשת רמי לוי רשמה ברבעון השני גידול של 2% ברווח ל-30 מיליון שקל, וכבר שווה 2.3 מיליארד שקל - 200 מיליון שקל יותר מהשווי של שופרסל
כך לפי דירוג גלובס DUN'S 100 ■ עם הכנסות של כ-12 מיליארד שקל בשנת 2013, שופרסל הותירה את המתחרות הרחק מאחור
המשק הישראלי מתחיל ללקק את הפצעים ממבצע "צוק איתן" ■ רמי לוי: "אנשים קונים פחות, הצמיחה תהיה נמוכה בהרבה מכפי שהוערך" ■ מנכ"ל הום סנטר: "הרבה עצמאים נפגעו, כל תעשיית הבידור ירדה, המסעדות ירדו"
זאת בתוך פחות מחודש ■ הכרטיס הושק בשיתוף עם ישראכרט ■ במקביל משיק לוי מועדון לקוחות חדש, גם הוא בשיתוף עם ישראכרט, המעניק לראשונה לחברת האשראי גישה לנתוני הקונים ברשת
בצלאל סמוטריץ'דוחות כספייםהעלאת מחיריםחלבמחירי המזוןקמעונאותקרפוררשת ויקטורירשתות שיווקשופרסל