רשתות חברתיות

כתבות אחרונות

 
כפתורים חדשים בפייסבוק / צילום מסך

לראשונה מ-2006: כפתורי תגובה חדשים בפייסבוק לצד ה"לייק"

הרשת החברתית משיקה את ה-"Reactions": חמישה כפתורים שבעזרתם תוכלו להגיב במהירות על פוסטים, תמונות, שיתופים וכדומה ■ הכירו את כפתור ה-"LOVE" ("מעולה"), כפתור "HAHA" ("חחח") ועוד

יוסי ניסן 24.02.2016
סרטון של "דדפול" / צילום מסך מיוטיוב

גיבור-על מחפש אהבה: המהומה השיווקית סביב הסרט "דדפול"

שיווק הסרט "דדפול", שהתנהל בעיקר במדיה החברתית, כלל שיתופי-פעולה עם הסדרה "הרווק", פרופיל בטינדר ותשדיר שירות להגברת המודעות לסרטן האשכים - והביא לפתיחה הגבוהה ביותר של סרט המוגבל בצפייה מגיל 17

אדוורטייזינג אייג' 21.02.2016
מארק צוקרברג / צילום: רויטרס

צוקרברג ביעד שאפתני: 5 מיליארד משתמשים לפייסבוק ב-2030

כיום עומד מספר משתמשי הרשת החברתית הגדולה בעולם על כ-1.5 מיליארד ■ מארק צוקרברג באירוע לציון 12 שנה לפייסבוק: "אנחנו רוצים לסיים ולחבר כל דבר"

שירות גלובס 05.02.2016
רונן מדברי, ליאב אליאש וניר חכמוב - חברת Interacting  / צילום: תמר מצפי

החברה הישראלית שהחלה לשתף פעולה עם ריאל מדריד

Interacting Technology מציגה: זה לא רק ספורט ■ החברה שפיתחה פלטפורמה דיגיטלית לניהול קהילות החלה לשתף פעולה עם מועדון הכדורגל היוקרתי

טלי ציפורי 29.01.2016
הקמת אתר אינטרנט / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

עבודה בעולם ה"לייקים": רשתות חברתיות שינו מושג קורות החיים

מאגר המועמדים לעבודה היום הוא כל מי שנמצא אי שם, בין שהוא מחפש עבודה ובין שאינו מחפש. וזה לא אומר דווקא קורות חיים מקוונים ברשתות מקצועיות כמו LinkedIn, אלא בכל מקום רלוונטי שבו מה שעשיתם השאיר חותם, משך תשומת לב, גרם למישהו להגיד שכדאי לברר עליכם

נירית כהן 21.01.2016
פייסבוק / צילום: שאטרסטוק

הדפים שהישראלים הכי אהבו בפייסבוק בשנת 2015

לפי נתוני הרשת החברתית, יש עלייה של 80% בשימוש בפייסבוק מהמובייל ■ הדפים הפופולריים: ynet, הצינור ו-וואלה! חדשות ■ המותג הצרכני היחיד שנכנס לעשיריית הדפים המובילה: סופר-פארם

רועי גולדנברג 18.01.2016

Socially של שחר רז פותחת את 2016 עם שני תקציבים חדשים

סוכנות הסושיאל מרקטינג קיבלה את תקציב המדיה החברתית של אימג'ן גרופ, חברת ההפקות של רינה קטש מהשטיח המעופף; ואת תקציב הסטארט-אפ Ethoos, שמבצע ניתוח אישיות והתאמה פרסונלית למגוון תעשיות

שירות גלובס 06.01.2016
סלולר / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

אלפי שקלים לפוסט בפייסבוק: הכירו את "משפיעיני הרשת"

לא רק סלבס נהנים ממוצרים חינם ותשלום עבור פוסטים שיווקיים, אלא גם אנשים "רגילים" המוגדרים כמשפיעני רשת ■ היתרון שלהם עבור המותגים הוא אחוז המעורבות הגבוה של העוקבים, אבל בעיקר האמינות והאותנטיות

רועי גולדנברג 31.12.2015
כדורגל במחשב נייד / צלם: שאטרסטוק ורויטרס

מסתבר שאפשר לעשות כסף מהאינטרנט הזה

המדיה החברתית כבר חדלה מלהיות רק ערוץ תקשורת ויחסי ציבור חדיש ומלהיב עבור מועדונים, איגודים ומפעלי ספורט ■ כשבפייסבוק בלבד יש כיום למעלה מחצי מיליארד אוהדי כדורגל, הכלי החברתי מסוגל להגדיל את ההכנסות מאוהדים, ספונסרים ושותפים עסקיים

אלון זנדר 30.12.2015
ניקולס פרנצ'ט / צילום: דור מלכה

כך מתרגמת פייסבוק את הלייקים לפרסומות מותאמות אישית

ניקולס פרנצ'ט הוא ראש צוות אסטרטגיה ורטיקלית גלובלית בפייסבוק ■ או במילים אחרות, האיש שרוצה לתרגם את הנוכחות הבלתי פוסקת שלכם ברשת החברתית, לערך שיווקי עבור המפרסמים ולמכונת מזומנים עבור פייסבוק ■ בריאיון מיוחד ל-G הוא חושף את שיטת הפרסום הכירורגי

ורד קלנר, ניו-יורק 13.11.2015
דוגמנית תעשיית השקרים אינסטגרם / צילום: מהאינסטגרם

שקר האינסטגרם: הדוגמנית שסיפקה וידוי אישי חושפני

הסיפור הזה עורר בשבוע החולף סערה ברשת ומספק הצצה לצד האחר של הרשתות החברתיות: צפו בוידוי אישי חושפני של דוגמנית מוכרת שמעורר הדים, למרות שיש רבים הטוענים שזה פשוט עוד תעלול שיווקי

איתן בייגל 09.11.2015
סנאפצ'ט / צילום: בלומברג

משתמשי סנאפצ'ט צופים ב-6 מיליארד קטעי וידיאו ביום

תעבורת הווידיאו באפליקציה זינקה פי שלושה במשך חצי שנה ■ שוק פרסומות הווידיאו יצמח השנה בקצב של 42%

פייננשל טיימס 09.11.2015
מארק צוקרברג / צלם: רויטרס

פייסבוק עקפה את התחזיות; מספר המשתמשים גדל ב-14%

ברבעון השלישי גדל מספר המשתמשים החודשי הממוצע ל-1.55 מיליארד ■ הכנסות החברה עמדו על 4.5 מיליארד דולר, והרווח על 57 סנט למניה

נדב נוימן 04.11.2015

השיח על רבין במדיה החברתית: תיאוריות קונספירציה על הרצח

השיח במדיה החברתית על רה"מ המנוח עלה ב-50% בשנה האחרונה, כך עפ"י מחקר של חברת Vigo עבור "גלובס" ■ רבע מהפוסטים עוסקים בטענה שלא כל המידע בנושא על הרצח נמסר לציבור

לי-אור אברבך 21.10.2015
טרור / צילום: רויטרס

קמפיין הד סטארט יילחם ב"פליווד", ההסתה הפלסטינית

הקמפיין War On Pallywood בהד סטארט גייס 7,500 שקל תוך 24 שעות, והוא לצורך הפצת תכנים ברשת, כולל גם ברשתות החברתיות הפלסטיניות, בתגובה בחזית מאוחדת מול המסיתים נגד ישראל

שירות גלובס 18.10.2015

   626364656667686970717273747576   

   נמצאו 2330 כתבות   |   עמוד 69 מתוך 146