הרשתות החברתיות הקפיצו דרמטית את מקדם הפגיעות של תאגידים ואינדיבידואלים בעידן החדש ■ מנהלי המשברים הבכירים בארץ מסבירים מה המלכודות הגדולות שנופלים בהן, ואיך מתמודדים עם פוסט ויראלי עוין ■ שיח בטורים גבוהים
ככל שהשטח בוער יותר, כך גם הרשתות החברתיות מתלהטות ומשקפות את השיח הציבורי - קיצוני, מיידי ועם הרבה הומור שחור ■ כמעט הכול מותר בפייסבוק: ההסתה ודברי השבח לפעולות הטרור לא תמיד מצונזרות
האדמירל ביל גרטני, מפקד הפיקוד הצפוני בצי האמריקאי ומרחב ההגנה האווירית בצפון אמריקה, אמר שהוא מודאג במיוחד מצעירים בארה"ב שנחשפו לתעמולה קיצונית של דאע"ש במדיה החברתית
דיווח: בקרוב נוכל להגיב כמו "לייק" עם תחושות נוספות: "אוהב", "עצוב", "יש!" ועוד
בתביעה נטען כי הודעות ההזמנה שנשלחות ממשתמשי פייסבוק לחבריהם להצטרף לרשת באמצעות "מאתר החברים" של פייסבוק הן ספאם ■ במסגרת הפשרה סוכם גם כי פייסבוק תשנה את פעולת "מאתר החברים" בישראל
לפני שבועיים חצתה אינסטגרם את רף 400 מיליון המשתמשים הפעילים מדי חודש ■ עד היום שותפו מעל ל-40 מיליארד תמונות דרך הפלטפורמה של אינסטגרם, עם ממוצע של 80 מיליון תמונות מדי יום
משתמשים שניסו להכנס לאתר פייסבוק ולאפליקציה דיווחו על בעיות ■ גם בשבוע שעבר התרחשה תקלה ברשת החברתית שתוקנה כעבור זמן קצר
הכלי שמאפשר למשתמשים לכתוב רשימות ארוכות יותר מסטטוסים עבר מתיחת פנים
מארק צוקרברג הודיע הערב כי בקרוב ייבחן בפייסבוק הכפתור "דיסלייק" - שישמש תגובה הולמת יותר לפוסטים עם תכנים עצובים
פייסבוק הודיעה על הרחבת האפשרות לפרסם באינסטגרם ב-35 מדינות, כולל ישראל ■ האם למהלך יש פוטנציאל להגדיל משמעותית את נתח הפרסום ברשתות החברתיות בארץ, ומה חושבים המפרסמים על הפלטפורמה?
פייסבוק הודיעה על הרחבת האפשרות לפרסם באינסטגרם לכ-30 מדינות ■ קוקה-קולה, בזק, P&G, שטראוס ועדיקה יהיו המפרסמים הראשונים
בין השאר ידונו המשתתפים בכנס שיתקיים ב-15 באוקטובר בשאלות כיצד בוחרים ומזהים את הפלטפורמה המתאימה לצרכינו? מהם הצעדים בהם יש לנקוט בכדי ליצור חוויית משתמש שתתעודד את שימוש בפלטפורמה? כיצד מודדים את פעילות הפלטפורמה ותדירות השימוש בה?
סקר מיוחד של חברת Fialkov Digital חושף את פרופיל העובדים בענף השיווק הדיגיטלי - צעירים בלי הכשרה מסודרת ובלי ניסיון משמעותי ■ וגם: ניהול מדיה חברתית - OUT; העלאת קמפיינים בגוגל ובפייסבוק - IN
מחקר שערך ארגון Pew בחודשים מארס-אפריל השנה בקרב 1,907 בני 18 ומעלה בארה"ב שופך אור על היקפי השימוש ברשתות חברתיות בשנים האחרונות
עם פריצה מסחררת בקרב בני-הנוער בישראל, לא מפתיע לראות מותגים מובילים, דוגמת קוקה-קולה וקוטקס ובקרוב גם שטראוס וסופר-פארם, שמגלים עניין באפליקציית המסרים החברתית ■ איך היא עובדת, ובמה היא נבדלת מרשתות חברתיות אחרות?
סקר קודקס שיווק מגלה: מנהל עמוד פייסבוק מרוויח 8,000 שקל בחודש ■ מנהל לקוחות בתחום מרוויח 12 אלף שקל ■ מה כדאי להיות - שכיר או עצמאי? והאם היכולת לעבוד מכל מקום ובכל שעה היא יתרון או חיסרון?
אינסטגרם (Instagram)אילון מאסקאפליקציותארה"בבייטדאנסדונלד טראמפטוויטרטיקטוקסיןפייסבוק