החברות נבחרו מתוך 12 מועמדויות של מהלכים שנבחנו על-ידי איגוד השיווק
כיהן בעבר כמנכ"ל עלית וכמנכ"ל שטראוס עלית, והוביל ב-6 השנים האחרונות את פעילות קבוצת שטראוס בצפון אמריקה ■ המינוי ייכנס לתוקפו לקראת הקיץ
תנובה נדרשה להעביר למשרד האוצר נתוני רווחיות הן על תשלובת החלב והן על "אדום אדום" ■ אסם-נסטלה התבקשה להעביר נתונים על רווחיות הקפה ■ בתאגידי המזון זועמים: "אין להם זכות לבקש את המידע הזה"
(עדכון) - כרמית תבעה את עלית בטענה כי הכשילה את החדרת קדבורי ■ המנכ"ל לשעבר ראל גודמן: "חשבנו שהפתענו את עלית, והתברר שאנחנו הופתענו"
יו"ר כרמית מעיד על דרכי הפעולה של עלית בפרשת קדבורי ■ "נציג קדבורי אמר לי: כנראה שעלית חזקה מדי ופועלת באופן לא חוקי, ואין סיכוי להצליח"
כך, לפי לני סקסטין, יו"ר כרמית, אמרה מנהלת השיווק לשעבר של כרמית, כשביקש ממנה להעיד בתביעה נגד עלית בפרשת קדבורי ■ "כולם מפחדים להעיד נגד שטראוס-עלית. הם בורחים. אני לא הולך לקבר בלי שיהיה פה צדק"
הנוסחה להוזלת מוצרי החלב הרבה פחות מסובכת ממה שנדמה
היקף הפרסום של 10 המשרדים הגדולים במגזר הדתי אשתקד: 84 מיליון שקל
תרכוש את מותג הקפה אמיגו, שפועל במדינות שבהן לשטראוס אין פעילות ■ מחזור המכירות של המותג הגיע ב-2012 לכ-12.5 מיליון דולר
עליות המחיר לצרכן שחלו ב-2013 הקפיצו את מכירות החטיפים ■ 3 החטיפים הנמכרים ביותר - במבה, תפוצ'יפס וביסלי - אחראים יחד ל-54% מכלל המכירות
חברת הממתקים כרמית תבעה את עלית בטענה כי הכשילה את החדרת המותג קדבורי לארץ ■ גיורא בר-דעה, מנכ"ל עלית לשעבר, בכתב ההגנה: "כרמית נכשלה כישלון חרוץ בכוחות עצמה; עלית פעלה בהתאם לכל חוקי התחרות"
יפעת בקרת פרסום: שטראוס רשמה הוצאה שנתית לפרסום של 118.1 מיליון שקל ■ קטגוריית הנדל"ן היא הצומחת ביותר בפרסום ב-2013: גדלה ב-44%
במקביל להליך משפטי שמתנהל בהולנד, נפגשו השותפות בפעילות הקפה עם חתמים ויועצים פיננסיים ■ חלוקות לגבי שווי הפעילות של החברה
שוק החלב אשתקד סימן בבירור את הירידה החדה של טרה, שאיבדה נתחי שוק ■ בטרה מייחסים זאת למעבר המורכב למחלבה החדשה שיצר חוסרים על המדף ■ שטראוס השיקה את מותג המעדנים JOY והתחזקה בקטגוריה
כמחצית מקניות המזון והמשקאות בשנה החולפת - 16.73 מיליארד שקל - הוצאו על המותגים של תנובה, שטראוס, אסם-נסטלה, קוקה-קולה ישראל וקבוצת נטו
גדי לסין, יו"ר שטראוס קפה, הודיע על מינויו של תומר הרפז, סמנכ"ל בכיר לאסטרטגיה, פיתוח עסקים וטכנולוגיה בקבוצה, למנהל הזמני של שטראוס קפה
אסםדוחות כספייםהעלאת מחיריםאירועים ומינוייםחברות מזוןיוניליווריוקר המחיהסברהעופרה שטראוסשי באב"ד