קבוצת שסטוביץ

כתבות אחרונות

 

ניתוח מיוחד: מה השתבש באסטרטגיה של P&G בישראל?

מתחילת השנה P&G הורידה מהמדפים 4 מותגים (הרבל אסנס, נטורלה, קרסט ו-Swiffer), עתיד המותגים לנור ואולד ספייס לא ברור, וגם ההשקות של משחת שיניים אורל B וטבליות Fairy לא עוברות חלק ■ מה קורה בענקית מוצרי הצריכה?

אילנית חיות 24/10/2013
יוניליוור | לפני כולם

חזית מול קלוג'ס: יוניליוור במבצעים על חטיפי הדגנים

זאת על רקע השקת חטיפי קלוג'ס בישראל, שיופצו ע"י שסטוביץ ■ יוניליוור: מדובר במבצעי תחילת השנה

אילנית חיות 23/01/2013
הד אנד שולדרס | לפני כולם

P&G, נטו, שסטוביץ וטונה סטארקיסט מעלות מחירים

פרוקטר אנד גמבל הודיעה על עליות מחיר של 4%-6% בשמפו פנטן והד אנד שולדרס ■ טונה סטארקיסט העלתה את מחיר הטונה ב-5%-15% ■ קבוצת נטו העלתה את מחירי שימורי טונה ויליגר ב-10% ■ שסטוביץ ייקרה את המותג פלמוליב

אילנית חיות 23/04/2012
אסם | לפני כולם

רבעון 1: תנובה וקוקה-קולה ירדו, שטראוס ונטו עלו

ברבעון הראשון אסם שמרה על כוחה, סנו התחזקה, וליימן שליסל נכנסה לראשונה לדירוג 10 הספקים המובילים במזון ■ מכירות מוצרי הצריכה השוטפת צמחו ב-4%

אילנית חיות 16/04/2012

שסטוביץ תפיץ את מוצרי השיער של מישל מרסייה בישראל

מעריכה כי מחזור המכירות הצפוי של המותג יעמוד על 50 מיליון שקל בשנת 2012

אילנית חיות 27/02/2012

בדיקת "גלובס" בשוק דגני הבוקר: המחיר עלה, המכירות ירדו

אחרי 7 שנים של פריחה ועלייה במכירות, שוק דגני הבוקר ספג ב-2011 מכה, ורוב המותגים ירדו ריאלית במכירות ■ "שוגי" צנח ב-27% ■ "פיטנס", המותג היקר בשוק, הצטמק ב-19% ■ גם המותג "כריות" של תלמה, הנמכר ביותר בשוק, נפגע

אילנית חיות 01/02/2012

סנו מאשרת: מוכרת את פעילות המזון לחברת שסטוביץ'

כפי שנחשף ב"גלובס": סנו מוכרת את חברת אפ-טוטל קורפוריישן, בעל מפעל Mana, תמרות 3.2 מיליון שקל

אילנית חיות ‏ 21/12/2011

חברת סנו במו"מ למכירת פעילות המזון שלה לשסטוביץ

היקף העסקה מוערך ב-6-7 מיליון שקל ■ סנו מייצרת את המותג Mana והיא תשיק בקרוב סדרה שתתחרה בבמבה ובכריות

אילנית חיות 18/12/2011

אחרי 5 שנים: חברת ההפצה גורי מפסיקה את ההתקשרות עם כרמית

זאת על רקע מחלוקת מסחרית ■ בתוך כך תחל כרמית לעבוד עם חברת שסטוביץ

אילנית חיות 13/12/2011

האם החברות התורמות למאהלים תופסות טרמפ על המוחים?

נציגי החברות המסחריות התורמות: "אין פה ניצול ציני של המצב, התרומה באה מתוך הזדהות אמיתית" ■ באותה נשימה הם מודים: "היא בהחלט יכולה לעשות גם לנו טוב"

ספיר פרץ 01/08/2011

תנובה, שטראוס ואסם ירדו; קוקה-קולה, דיפלומט ויפאורה עלו

כך עולה מסיכום 2010 של דירוג נתחי השוק של הספקים ■ מנתוני סטורנקסט עולה כי שוק מוצרי הצריכה השוטפת רשם ב-2010 צמיחה כספית של 3.7% ל-38.6 מיליארד שקל

אילנית חיות 20/01/2011

סטורנקסט: שוק המזון והמשקאות צמח ב-5% ברבעון השלישי

שוק מוצרי הטיפוח לבית ולפרט רשם צמיחה של 3.5% ל-1.36 מיליארד שקל ■ תנובה, שטראוס, אסם וחוגלה-קימברלי מאבדות נתחי שוק; קוקה-קולה, נטו ודיפלומט מתחזקות

אילנית חיות 10/10/2010

2009: תנובה, שטראוס ואסם ירדו; קוקה-קולה, נטו ויוניליוור עלו

כך עולה מנתוני סטורנקסט המתייחסים לכלל שוק מוצרי הצריכה (FMCG) ■ קטגוריית מוצרי טיפוח הפרט והבית: חוגלה וסנו עולות, דיפלומט יורדת

אילנית חיות 13/01/2010

קרם דה לה קרם: מחירי הקרמים הסופר-יוקרתיים מגיעים לאלפי שקלים

מחירי הקרמים הסופר-יוקרתיים גורמים למחירי הטיפולים הקוסמטיים להחוויר, אבל הצרכניות מוכנות לשלם גם 5,000 שקל על מוצר ממותג שמכיל מרכיבים נדירים - החל מתמציות עץ הסקויה ועד צמח הלוטוס הכחול

גליה שפרינג 11/12/2009

בכיר בשוק הבישום: "בסוף עוד יחלקו כאן בשמים בחינם"

מלחמת המחירים בשוק הבשמים עלתה בימים האחרונים מדרגה, ומחירי המותגים רשמו שפל חדש ■ "גלובס" כינס את מנכ"לי חברות הבישום המובילות לשיחה על מלחמות המחירים בשוק, שלא בטוח שיחזור לשפיות

אילנית חיות 17/09/2009

זכרונות מהמיתון: ירידה של 2.6% בצריכה במשק במחצית הראשונה השנה

סטורנקסט: במחצית 2009 רשם המזון ירידה של כ-3% במכירות, וגם המשקאות ירדו בשיעור דומה ■ התחרות לא הביאה לירידה משמעותית במחיר כלל מוצרי המזון, והספקים הבינוניים התחזקו על חשבון הספקים הקטנים

אילנית חיות 20/08/2009

   12345   

   נמצאו 69 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 5