מחירי הקרמים הסופר-יוקרתיים גורמים למחירי הטיפולים הקוסמטיים להחוויר, אבל הצרכניות מוכנות לשלם גם 5,000 שקל על מוצר ממותג שמכיל מרכיבים נדירים - החל מתמציות עץ הסקויה ועד צמח הלוטוס הכחול
מלחמת המחירים בשוק הבשמים עלתה בימים האחרונים מדרגה, ומחירי המותגים רשמו שפל חדש ■ "גלובס" כינס את מנכ"לי חברות הבישום המובילות לשיחה על מלחמות המחירים בשוק, שלא בטוח שיחזור לשפיות
סטורנקסט: במחצית 2009 רשם המזון ירידה של כ-3% במכירות, וגם המשקאות ירדו בשיעור דומה ■ התחרות לא הביאה לירידה משמעותית במחיר כלל מוצרי המזון, והספקים הבינוניים התחזקו על חשבון הספקים הקטנים
האחים קיימו בימים האחרונים התמחרות העסקה משקפת לחברה שווי של 50 מיליון דולר, בניכוי החובות הקיימים יוני שסטוביץ מכחיש בתגובה את העסקה: "היום סוכם שאני מנהל את העסק, אך אין שום שינוי בבעלות"
ההערכה בשוק היא כי יוני הוא שירכוש את חלקו של מיקי, בשל הדומיננטיות שלו בתחום הכספים ובתחומי הליבה של החברה כיום יוני מנהל את תחום הטואלטיקה בשסטוביץ, ואילו מיקי מנהל את תחום הקוסמטיקה
תמורת הפנטהאוז, שהוא למעשה דופלקס בן שני מפלסים, מחיר המשקף עלות של 35.7 אלף שקל למ"ר בחודשים האחרונים שסטוביץ שכר את הדירה תמורת כ-20 אלף שקל לחודש
המהלך צפוי להתבצע בעקבות רכישת המותגים ע"י לוריאל העולמית שסטוביץ: אין החלטה לגבי שינוי פעילות המותג בישראל
צופה מכירות של 10 מיליון שקל בשנה המוצרים ישווקו ב-360 נקודות מכירה ברחבי הארץ, הכוללות את המשביר לצרכן, סופר-פארם, ניו-פארם, בתי-המרקחת של מגה ופרפומריות פרטיות
אסםדיפלומטרשות התחרותהעלאת מחיריםטואלטיקהיוקר המחיהמחירי המזוןענף המזוןקמעונאותרשתות שיווק