(עדכונים שוטפים) - כוחות ההצלה מטפלים בפצועים במקום - ככל הנראה אין פצועים במצב קשה; אדם אחד נפצע בינוני ■ קו הרכבת ת"א-חיפה יהיה סגור עד מחר
קבלת רכב או מחשב מהעבודה היא צ'ופר, אך אולם במקרים שונים הרכב או המחשב יכולים להינזק שלא בזדון - ולהעמיד את העובד במצב לא נעים מול מקום העבודה
משרד התחבורה: עברייני תנועה סדרתיים שצברו 30 עבירות תנועה, או שביצעו 5 עבירות חמורות ב-5 השנים האחרונות - יורדו מהכביש ■ מהן 11 עבירות התנועה שהוגדרו "חמורות מאוד"?
במהלך עדותו פרץ מור בבכי ואמר: "אילו היה לי שמץ של מושג שבן אדם נפגע, הייתי עוצר את המכונית מיד" ■ בנוסף, מור הכחיש כי נהג תחת השפעת חשיש וטען כי רק שתה אלכוהול
בחודשים אלה נרשמו 2,417 תאונות ■ בחודש פברואר עצמו נרשמו 1,112 תאונות, בהן נפגעו 1,999 איש - מתוכם 32 הרוגים ו-97 פצועים קשה
התביעה עושה בכלי הזה שימוש רב מדי, והשופטים מאשרים זאת בצורה אוטומטית מדי
עו"ד אבנר גולוב, מומחה בדיני תעבורה, מסביר מה כל-כך מסוכן בקריאה הציבורית והתקשורתית להחמרה בעונשו של הנהג שדרס את הילדה שחר גרינשפן
פרשת פציעתה האנושה של שחר גרינשפן ועסקת הטיעון המקלה של הנהג הדורס מסעירה את הציבור ■ בראיון ל"גלובס" מטיחה פרקליטת המשפחה, עו"ד ענת קאופמן, האשמות בגופים רפואיים שסירבו לקלוט את שחר לטיפולם וכן במערכת המשפט שחסה על הנהג הדורס
על השופטת אוסטפלד חלה חובה מוסרית לפסול עצמה מהדיון בתיק דורס שחר גרינשפן
יש לחקור גם את אנשי התביעה המשטרתית, שידם לא רעדה כשחתמו על הסדר הטיעון
פניית המשפחה באה בעקבות חשיפת "גלובס" כי הנהג שפצע אנושות את שחר גרינשפן נשפט בבימ"ש לתעבורה, בו מכהן כשופט מי שהשיג עבורו כעורך דין את עסקת הטיעון המקלה
נראה כי הנתונים העגומים של ההרוגים מתאונות הדרכים בישראל בכל שנה לא מחלחלים לציבור: כ-24% מהציבור סבורים כי נהגים צעירים רשאים לנהוג ברכב לאחר ששתו אלכוהול
"גלובס" חושף: שופט ביהמ"ש לתעבורה בפ"ת, אלי אנושי, ייצג את הנהג מרק פטריק לפני מינויו לשופט - ולאחר מכן עבר הייצוג לאביו, עו"ד דניאל אנושי ■ עו"ד אנושי הבן, שמונה לשופט, עובד כיום צמוד עם השופטת טלי אוסטפלד ■ משפחת גרינשפן: נדרוש את ביטול גזר הדין
פרקליט המדינה פנה ליחידת התביעות באגף התנועה בבקשה לקבל הסברים על הסדר הטיעון של מרק פטריק, שדרס את גרינשפן והותירה משותקת - ונדון ל-1,000 שקל קנס ועבודות שירות
כל עבריין מוכן להביע חרטה לצורך הקלה בעונש. איך שופטת לא מסוגלת להבין זאת?
העליון הבהיר כי הדבר נובע מעיוות בחקיקה, אך על המחוקק לתקן זאת ולא על בית המשפט
אכיפהבטיחות ברכבהולכי רגלהרשות הלאומית לבטיחות בדרכיםכבישיםמירי רגבמשרד התחבורהקורקינטתחבורה ציבוריתתשתיות תחבורה