תוכן דיגיטלי

כתבות אחרונות

 

נטפליקס, מאחוריכם: איך מתאימים תוכן מקצועי לאלפי אנשים?

ים רגב הוא מייסד-משותף ומנכ"ל Zest, מתמחה בפלטפורמת תוכן מקצועית • הוא הבין שכמו שספוטייפי ונטפליקס מעניקות ללקוחות תוכן מותאם אישית, כך צריך להיות גם עם תוכן מקצועי • איך רותמים אנשים לקהילה ששותפה לבנייה ומיתוג של סטארט-אפ? • ואיך דיסלקציה קשורה לכל זה? • האזינו ל"קומיוניקאסט" - פודקאסט על קהילות

טליה תורג'מן 26.06.2019
טים קוק, מנכ"ל אפל /  צילום: רויטרס Thomas Peter

דאבל נטפליקס בדרך? מה צפוי באירוע ההשקה של אפל הערב

אפל צפויה להשיק הערב שירותי וידאו ותוכן חדשים, בתקווה שההכנסות מהם יפצו על הירידה במכירות האייפונים • כבר כעת עולים סימני שאלה לגבי החיבור בין ענקית הטכנולוגיה ליוצרי התכנים ולגופי תקשורת • מנכ"ל הניו יורק טיימס: "מודאגים שהעיתונאות תידחס למעין בלנדר מג'ימיקס"

אושרית גן-אל 25.03.2019
מארק צוקרברג 2009 / צילום: רויטרס

סקס במשרד, פרנויה ופוסט-טראומה: המחיר הכבד שמשלמים האנשים שבודקים את התוכן שלכם ברשת

תחקיר נרחב של The Verge מציג את המחיר שמשלמים בודקי התוכן של פייסבוק בעקבות צפייה בתכנים אלימים ופוגעניים • פייסבוק: "נקשיח את הדרישות ואת הבקרה על חברות הקבלן שמבצעות את בדיקות התוכן"

אושרית גן-אל 27.02.2019

הכירו את האיש שהכניס 100 מיליון דולר בלי משקיעים

גיל בר-טור הקים את PubPlus, חברה המודדת בעבור אתרי תוכן את שווי הגולשים שלהם • החברה מייצרת כ-100 מיליון דולר הכנסות בחודש, מעסיקה מעל ל-60 עובדים ופועלת מול כ-25 אתרי תוכן עם עשרות מיליוני גולשים בחודש • וכל זאת, בגיל 30 ומבלי לגייס שקל ממשקיעים חיצוניים • איך הוא עשה זאת? האזינו לפרק נוסף ב"עוד פודקאסט לסטארט-אפים"

עוד פודקאסט לסטארט-אפים 12.02.2019
ילנה ברנר/ צילום: עמית שעל

"אני מהנדסת, לאחר שעליתי ארצה החלטתי כפרויקט לעשות פיטנס ונרשמתי לתחרות מר ישראל"

ילנה ברנר (35) מובילה את צוות הפיתוח (CTO) ב-TrenDemon • טווח שכר: 25-20 אלף שקל

שירי דובר 14.01.2019

"ליזם סטארט-אפ יש שני תפקידים: לגייס כסף, ולגייס אנשים"

אורי להב הוא שותף-מייסד באאוטבריין, החברה שמציעה לנו לקרוא כתבות "שעשויות לעניין אותנו" • שוחחנו איתו בעוד פודקאסט לסטארטאפים על סיפורה של החברה - שגייסה עד היום 145 מליון דולר, מעסיקה 600 עובדים ומגישה כ-250 מיליארד המלצות תוכן בחודש ללמעלה מחצי מיליארד גולשים ברחבי העולם • האזינו

עוד פודקאסט לסטארט-אפים 08.01.2019
בוטים, פייק ניוז או סטוריז: מה יקבע את גורל הבחירות הקרובות / עיצוב תמונה: טלי בוגדנובסקי

בוטים, פייק ניוז או סטוריז: מה יקבע את גורל הבחירות הקרובות

אחת המפלגות מפעילה רשת בוטים, שמטרתה להשפיע על דעת הקהל • במשרדי הפרסום מתכננים לגייס משתמשים שיפעלו בעיקר בקבוצות סגורות • ופייסבוק מקימה חמ"ל מיוחד לטיפול ב"פייק ניוז" • מערכות בחירות באירופה ובארה"ב הושפעו מהשיח ברשתות החברתיות, מה יקרה בישראל?

אורי ברקוביץ', טל שחף ואושרית גן-אל 27.12.2018
yes | בלעדי

יזם ההייטק מתי כוכבי וקבוצת תיא תקשורת מקימים במשותף קרן להשקעות בתוכן ישראלי

ל"גלובס" נודע כי איש העסקים ויזם ההייטק מתי כוכבי וקבוצת תיא תקשורת מקימים במשותף קרן להשקעות בתוכן ישראלי • בשלב הראשון יושקעו בקרן כ-50 מיליון שקל, ובראשה יעמדו שני אנשים מנוסים מאוד המגיעים מתחום התוכן וההפקה: יונה ויזנטל, לשעבר סמנכ"ל התוכן של yes והעורך הראשי של רשות השידור בעת פירוקה; ויואב פרץ, מנכ"ל אולפני הרצליה, חברת-בת של תיא תקשורת

ענת ביין-לובוביץ' 26.12.2018
חוגגים עליות ב NYSE  / צילום: רויטרס

התשלום על תוכן עובד: הזינוק במספר מנויי הדיגיטל מזניק את מניית "ניו יורק טיימס"

המניה מזנקת 7% אחרי הדוחות לרבעון השלישי • ההכנסות ממנויי דיגיטל קפצו ב-18.1 לעומת הרבעון המקביל אשתקד ל-101.2 מיליון דולר. העלייה מיוחסת לקפיצה של 24% במספר המנויים למהדורה הדיגיטלית • "הניו יורק טיימס" סיים את הרבעון השלישי עם הכנסות של 417.3 מיליון דולר, מעל התחזיות המוקדמות של השוק

שירות גלובס 01.11.2018

מנהלת תחום המדיה והווידאו של ווג והניו יורקר מצטרפת ל-JVP

ג'וי מרקוס, מהדמויות הבולטות של תעשיית המדיה בניו יורק, מצטרפת לקרן של אראל מרגלית בתור Venture Partner • מרקוס אמרה ל"גלובס" כי "משהו מאוד גדול משתנה עכשיו בתעשיית התוכן, והשילוב בין תוכן לבין טק הוא מה שאנחנו מתכוונים לעשות ב-JVP"

טל שחף 25.10.2018
טים קוק, מנכ"ל אפל / צילום: Reuters, Robert Galbraith

אפל מפתחת שירות הזרמת וידאו חדש שיציע תוכן מקורי חינם

לפי הדיווח של CNBC, התוכן המקורי יוצע בחינם לבעלי מכשירים של החברה, ואפל מתכננת להשיק את השירות בתחילת שנה הבאה

אושרית גן-אל 11.10.2018
פיד בפייסבוק / צילום: shutterstock

פייסבוק מרעיבה את כלב השמירה של הדמוקרטיה | טור אישי

שינויים שפייסבוק מכניסה באלגוריתם שלה בזמן כתיבת שורות אלה, מקשים מאוד על תעשיית התוכן • מדד המותגים

נדב שובל 23.07.2018

בני הנוער מתחילים לשנות את חוקי הפורמט

עבור בני דור ה-Z, יוטיוב הפך לטלוויזיה שמאפשרת להם להיות גם הצופים וגם יצרני התוכן • המותגים, שהתהליך התרחש מתחת לרדאר שלהם, מיהרו ליצור שיתופי-פעולה עם ערוצי תוכן של בני נוער, שמעלים וולוגים יומיומיים וזוכים למיליוני צפיות • כעת הגענו לשלב הבא: פורמטים דיגיטליים שמסתמנים כמפלצות תוכן שמאפילות גם על "האח הגדול" בימיו הטובים • מדד המותגים

יניב ויצמן 22.07.2018
קמפיין הוט / צילום מסך
הוט | בלעדי

הוט נכנסת לתחום הפרסום: תשתף פעולה עם ארטימדיה

לראשונה מאז שהתחילה את פעילותה בישראל, הוט נכנסת לעולם הפרסום ותשתף פעולה עם רשת הפרסום הפרוגרמטי ארטימדיה • התוכן הראשון שעליו הוט תגיש פרסומות יהיה התוכנית "IT GIRLS"

ענת ביין-לובוביץ' 02.07.2018
מנכ"לית יוטיוב סוזן ווייצ'סקי / צילום: שאטרסטוק

מחשש למצבם הנפשי, יוטיוב תגביל את עבודת בודקי התוכן

בעקבות החשיפה לתכנים קשים, החברה הודיעה כי מעתה יעבדו בודקי התוכן רק ארבע שעות בכל יום ■ בנוסף להגבלת הזמן, יוטיוב תציע פתרון נוסף בדמות "הטבות בריאות"

אושרית גן-אל 14.03.2018
שאול אולמרט וטומ פקיס/ צילום:ויקטור לוי

רוב נורמן מצטרף להנהלת חברת התוכן הדיגיטלי פלייבאזז

נורמן, המשמש כיום כיועץ בכיר ל-GroupM, קבוצת המדיה הגדולה של קבוצת הפרסום הבינלאומית WPP, כיהן בתפקידים שונים בקבוצה במשך כ-31 שנה

ענת ביין-לובוביץ' 31.01.2018

   12345   

   נמצאו 75 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 5