נציב קבילות הציבור: "אזרחים מוצאים עצמם בסיפור קפקאי; מופעלים עליהם לחצי קבלני הגבייה הפרטיים, שמאיימים בצווי עיקול, בקנסות ובתשלומי שכ"ט מופקעים" ■ "אזרחים מותשים, מתוסכלים - שבועות אין מענה במוקדי הגבייה"
התלונות טוענות שהאפליקציה קורסת כאשר מנסים לקבוע ניווט, מחיקת ספר הכתובות מרשימת המעודפים ותקיעות חוזרות של התוכנה ■ החברה: בימים הקרובים ייצא עדכון גרסה חדש
רשות השידור היא שיאנית תלונות הציבור המוצדקות בדוח נציב תלונות הציבור ל-2012 ■ איך מוכיחים נציגי הרשות שיש ברשותכם טלוויזיה - ומה יש לסמנכ"ל אגף הגבייה לומר לאזרח תמים שנפתח לו תיק בהוצל"פ למרות שלא היה חייב שקל?
3 חודשים לאחר ההתחברות לקו הטלפון הביתי של נטוויז'ן, גילתה נ' כי שירות לחצן המצוקה אינו פעיל על הקו החדש ■ נטוויז'ן: תלונת הלקוחה נבדקה וטופלה
21.5% מהתלונות על בנקים ועל החברות לכרטיסי אשראי נמצאו מוצדקות בשנת 2012, לעומת 26.1% בשנה הקודמת ■ מבין חמש הקבוצות הבנקאיות, קבוצת לאומי והבינלאומי דורגו באופן הגבוה ביותר
זאת למרות הרפורמות ■ 48% מהתלונות נמצאו מוצדקות - עלייה של 21% לעומת 2011 ■ את כמות התלונות שנמצאו ראויות לבדיקה מובילה פלאפון
שירות לקוחות לא מקצועי אינו נדיר, אך רק רבע מהציבור יתלוננו על כך להנהלת החברה, 12% ישחררו קיטור בפייסבוק, ופחות מ-10% יתלוננו בגופים צרכניים ■ הסקר נערך ע"י מכון המחקר מידע שיווקי סי.איי עבור "גלובס"
80% מתלונות הצרכנים שהגיעו השנה למועצה לצרכנות התבררו כמוצדקות, והיקף התלונות עלה ב-11% ■ על מה הצרכנים בישראל מתלוננים? על בעיות במוצרים, על חיובים שגויים, על הטעיה ועל סירוב לבטל עסקה
יו"ר רשות השידור, אמיר גילת, מוביל מהלך של שינוי אופן גביית אגרת הטלוויזיה ■ המדיניות הבלתי מתפשרת של אמיר גילת: "אפס סבלנות למשתמטים מהאגרה - 100% סבלנות למשלמים" ■ היעד: הפחתת התלונות בשליש
במקרה אחד לקוחות התקשו לבטל עסקה בגין מוצר שהתעכב, ובמקרה אחר מתלונן בעל עסק כי לא קיבל תשלום מהחברה
נציב קבילות הציבור: "גביית האגרה על-ידי עורכי הדין מציקה מאוד לציבור, ורבים מתלוננים על אגרסיביות יתר, גביית שכר-טרחה לא מוצדק וקנסות מיותרים" ■ אבי נמני צפוי להפסיק לפרשן את המשחק המרכזי בשל ניגוד עניינים
ודאי נפגשתם איתם כבר, ואם עדיין לא נפגשתם, יש סיכוי סביר שתפגשו אותם בעתיד ■ הלקוחות שמתלוננים ומאשימים רק אתכם בכישלונות ■ להלן מספר טיפים להתמודדות
נעל שנהרסה אחרי שבוע או חולצה שדהתה בכביסה אינם חריגים - כך לפי דוח אמון הציבור עבור "גלובס", שמגלה כי כמעט מחצית התלונות בענף נוגעות למוצר פגום
הערכות: יותר מ-10 מיליון יחידות של האייפון החדש נמכרו בסוף השבוע ■ המשתמשים מתלוננים על שורה של תקלות ■ מחירו של המכשיר בישראל צפוי להיות כ-4,000 שקל
משרד התיירות: 571 תלונות על בתי-מלון וסוכני נסיעות הוגשו מתחילת השנה
Feedbox מאפשר למשווקים לקבל משוב מהלקוחות ולפעול באופן מיידי לתיקון הבעיה במסעדות, בתי קפה, תחנות דלק, בתי מלון ועוד
אגרת טלוויזיהאורי שהםגבייהחברות ביטוחלי-אור אברבךמגדל ביטוחנציב תלונות הציבורנציב תלונות הציבור על שופטיםרשות השידורשופטים