תלונות

כתבות אחרונות

 
אליעזר ריבלין / צילום: יונתן בלום

רשמת בבית משפט הסמיכה את הקלדנית להציע לצדדים פשרה

עיון מעמיק בדוח השנתי של נציבות תלונות הציבור על שופטים מפרט על אופן הטיפול ב-834 תלונות שהוגשו במהלך 2017 • 81 תלונות נמצאו מוצדקות • בין המקרים התמוהים בדוח: פתרון מקורי לעומס? רשמת הסמיכה קלדנית להציע לצדדים הצעות פשרה

ברקת שמאי 23.05.2018
שירות לקוחות הוט / צילום: shutterstock א.ס.א.פ קריאייטיב
yes | לפני כולם

51% מהתלונות למועצת הכבלים והלוויין ב-2017: נגד הוט

מספר התלונות שהפנו צרכנים נגד הוט הכפיל את עצמו ביחס לשנה הקודמת והגיע ל-1,500 • גידול של 22% בכלל התלונות למועצה • העלייה המשמעותית ביותר - 112% - בנוגע להערמת קשיים בניתוק מחברה

מיכל רז-חיימוביץ' 08.05.2018
מחאת זוכי הרצליה נגד הפרויקט/ ילום: אורי אפק

מחיר למתבכיין: האם התלונות התכופות של הזוכים מוצדקות?

בשוק הנדל"ן משוכנעים שהתשובה שלילית, ושהבעיה העיקרית נעוצה למעשה בזכייה עצמה שמתרחשת לפני שלבי התכנון וההיתר  • פרשנות

אורי חודי 29.04.2018
הוט מובייל / צילום איל יצהר

מספר התלונות נגד הוט מובייל וגולן טלקום הוא הגבוה ביותר

דוח תלונות סלולר ברשות להגנת הצרכן חושף כי פרטנר קיבלה את המספר הנמוך ביותר של תלונות הצרכנים • אחוז התלונות נגד הוט מובייל, גולם טלקום וסלקום גבוה מנתח השוק שלהן

מיכל רז-חיימוביץ' 15.04.2018
לקוח סלולר לקוחות נייד / צלם: שאטרסטוק

תלונות הצרכנים ב-2017: על מי ועל מה התלוננו הכי הרבה?

כ-10,600 פניות צרכנים התקבלו ברשות להגנת הצרכן בשנת 2017 - כך עולה מנתונים שמפרסמת הרשות לרגל יום הצרכן הבינלאומי ■ בראש החברות שהכי התלוננו עליהן: הוט, בזק וחברות תקשורת נוספות

מיכל רז-חיימוביץ' 15.03.2018
אליעזר ריבלין / צילום: יונתן בלום

שופט מינה ככונס עו"ד שטיפל בענייניו; ריבלין: תלונה מוצדקת

האם ראוי ששופט ימנה ככונס נכסים בתיק עורך דין שיש לו היכרות קודמת עמו, מבלי לגלות עובדה זו לצדדים? נציב תלונות הציבור על שופטים, השופט בדימוס אליעזר ריבלין, השיב לשאלה זו בשלילה

אלה לוי-וינריב 06.12.2017

בנק ישראל: רק 11% מהתלונות שהוגשו נגד הבנקים מוצדקות

עוד עולה מדוח הפיקוח על הבנקים כי אחד הנושאים שהכי הטרידו את הציבור בשנת 2016 היה סגירת סניפים וצמצום עמדות טלר

מיכל רז-חיימוביץ' 07.09.2017
מבקר המדינה יוסף שפירא/ צילום: תמר מצפי

אי-אמון במבקר המדינה? ירידה במספר תלונות הציבור

מדוח מבקר המדינה, בכובעו כנציב תלונות הציבור, עולה כי נרשמה צניחה של כ-21% במספר התלונות שהגיש הציבור ב-2016 לעומת 2015, וכי מדובר במספר התלונות הנמוך ביותר (כ-11.8 אלף) מאז 2010

חן מענית 06.07.2017
המוסד לביטוח לאומי / צילום: תמר מצפי

שיאני תלונות הציבור: ביטוח לאומי, דואר ישראל והמשטרה

הדוח השנתי לשנת 2016 של נציבות תלונות הציבור: השירות לאזרח בראש טבלת התלונות - כ-36% מהתלונות עסקו בנושא

אלה לוי-וינריב 26.06.2017
אליעזר ריבלין / צילום: יונתן בלום

"לך תתאבד במקום אחר": 890 תלונות נגד שופטים ב-2016

דוח נציב התלונות אליעזר ריבלין: ב-2016 הוגשו 890 תלונות נגד שופטים, 76 מתוכן נמצאו מוצדקות ■ שופט סירב 3 פעמים למתן עדות מוקדמת של אישה על ערש דווי ■ אף תלונה נגד שופטי העליון לא נמצאה מוצדקת

חן מענית 07.06.2017

התאחדות האולמות וגני האירועים מקימה מוקד לפניות הציבור

המוקד יטפל בתלונות של מתחתנים כלפי אולמות וגני האירועים - כך לדוגמה במקרים שבהם גני אירועים שפעלו ללא רישיון נסגרו במפתיע אחרי שבני הזוג שילמו מקדמה; או במקרים של פתרון סכסוכים בין בעלי אולמות ולקוחותיהם

מיכל רז-חיימוביץ' 26.04.2017
נציבת שוויון הזדמנויות בעבודה, מרים כבהא / צילום: איל יצהר

אפליה במקום העבודה: עלייה חדה בתלונות על מין, דת ולאום

בקרב נשים - רוב התלונות עסקו בנושא היריון; בקרב גברים - באפליה על רקע גיל ■ בסך-הכול הוגשו בשנה החולפת 708 תלונות - הנתון הנמוך ביותר מאז 2013 ■ 20 תיקים משפטיים נפתחו כנגד מעסיקים בטענה לאפליה ■ הנציבה: "עדיין לא כולם מתלוננים"

יובל אזולאי 05.02.2017
בניין רשות השידור / צילום: אוריה תדמור

נציב קבילות רשות השידור: ירידה קלה בתלונות ב-2015

רגע לפני סגירת רשות השידור, נרשמה עלייה בתלונות המוצדקות: שידור תמונות קשות מאירועי טרור, אמירה מקוממת של ירון לונדון וחסימת משתמשי פייסבוק וטוויטר

יונתן כיתאין 14.09.2016
שירות לקוחות הוט / צילום: shutterstock א.ס.א.פ קריאייטיב

מועצת הכבלים והלוויין: ירידה משמעותית בתלונות נגד הוט

זאת במחצית הראשונה של השנה ■ הנושאים העיקריים שהטרידו את המנויים: תעריפים וחיובים שנויים במחלוקת; ושידורי הספורט - שהתלונות עליהם רשמו זינוק של 64%

מיכל רז-חיימוביץ' 08.08.2016

הטראבל מייקר של 2015: השיר "מושיקו צא מהארון"

לפי דוח נציב פניות הציבור של הרשות השנייה, כשליש מהתלונות ב-2015 נמצאו מוצדקות, והיקף התלונות על אמירות פוגעניות בשידור הכפיל את עצמו ליותר מ-700

לי-אור אברבך 06.06.2016
עובד חברת חשמל / צילום: איל יצהר

חברת החשמל: עלייה של 22% במספר התלונות ב-2015

בחברה מסבירים את העלייה, בין היתר, באירועי מזג-אוויר קיצון בינואר ובאוקטובר אשתקד ■ בסה"כ נרשמו אשתקד 15,105 תלונות

שירות גלובס 01.06.2016

   1234567   

   נמצאו 110 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 7