עפ"י הדוח, מתוך 2,921 תלונות שהוגשו בשנה החולפת, כ-1,616 תלונות נגעו לחברת הוט (55%), ורק 492 תלונות נגעו לחברת yes (כ-17%) ■ יו"רית המועצה, ד"ר יפעת בן-חי-שגב: "ירידה דרמטית בהשוואה ל-2014"
דוח המועצה לצרכנות לסיכום שנת 2015: מה הכי מרגיז את הצרכנים, על מה מתלוננים, ובאיזה ענף הצרכנים שהתלוננו קיבלו את ההחזרים הגבוהים ביותר?
מדי שנה מתקבלות אלפי תלונות של צרכנים ישראלים בתחומים שונים - מבעיות אספקה, דרך מוצרים פגומים ועד אי-עמידה בהסכמים ■ נתוני רשות ההסתדרות לצרכנות חושפים את מצעד התלונות הישראלי
מארק און, מנכ"ל גט: "בכל חודש נפלטים 100-150 נהגים המדורגים הכי נמוך" ■ "לא יכול לקרות מצב שנהג עושה טעות פעמיים. בפעם הראשונה הוא מקבל אזהרה, בפעם השנייה הוא עף" ■ צפו בתלונות שעלו בדף הפייסבוק
ההחזרים לא כוללים הטבות שקיבלו המתלוננים, למשל עם פתיחה של ערוץ חינם שניתן כפיצוי ■ מי כן קיבל פיצוי? לקוחות שהתלוננו על אי-הגעת טכנאי קיבלו 600 שקל, לקוחות שהואשמו שלא החזירו ממיר קיבלו 1,400 שקל
שליש מהתלונות שהתקבלה בעניינן הכרעה נמצאו מוצדקות - שיעור גבוה מהמקובל במדינות מתוקנות ■ כמדי שנה, הביטוח הלאומי בראש הרשימה
החינוכית בתגובה: "מדובר בתוכנית היסטורית חינוכית העוקבת אחר ההיסטוריה האנושית, היסטוריה שלצערנו כוללת גם אירועים אלימים"
אין צרכן שלא נתקל בבעיות בשירות מצד יבואני מוצרי חשמל, כמו טכנאי שלא הגיע בזמן ■ דוח אמון הציבור, המתבסס על 500 תלונות, בודק איזו יבואנית מספקת את השירות הכי טוב
ב-2014 התקבלו בחברת החשמל 12,371 תלונות של לקוחות - כך עולה מהדוח השנתי של נציבות תלונות הציבור בחברה ■ כ-28% מהתלונות נמצאו מוצדקות
פרשת הטאבלטים בפלאפון: "גלובס" מציג 4 תלונות על הטעיה מצד החברה ■ אם פלאפון תמשיך לנהוג כך, זה עלול לעלות לה בנטישת לקוחות המונית ■ פלאפון: "חוסר הבנה של הלקוח; המסמכים חתומים; יש הקלטה"
כך עולה מהדוח השנתי של נציב תלונות הציבור על שופטים, אליעזר ריבלין, לשנת 2014 ■ דיין בביה"ד הרבני: "לא ניתן לשמוע עדות של אישה" ■ שופטת משפחה לבעלת דין: "אעלה אותך על טיל" ■ 55 תלונות נמצאו מוצדקות
23 תלונות מוצדקות נסובו על התמשכות הליכים ועל עיכוב במתן החלטות ופסקי דין ■ 15 תלונות מוצדקות היו על התנהגות בלתי ראויה של שופטים ■ אף תלונה שהוגשה על שופטי העליון לא נמצאה מוצדקת
מחצית מהתלונות היו נגד ערוץ 2, והיתר נגד ערוץ 10 והרדיו האזורי ■ רק כ-10% מהפניות נמצאו מוצדקות
עוד תחום בולט לרעה הוא ענף התיירות, שבו צמח מספר התלונות ביותר מ-10%, וכמובן חברת איקיוטק ■ המתלוננים קיבלו חזרה 5.7 מיליון שקל - עלייה של 11% לעומת 2013 ■ ובתיירות: מבטלים ובוכים
שורת תלונות של צרכנים: ריבוי חיובים לא מוצדקים, הטעיית לקוחות, פער בין הבטחה למימוש וקושי בהתנתקות ■ לחברה הוקצו 8 חודשים לתיקון הליקויים - והיא לא עמדה בזה ■ נטוויז'ן: "השירות נר לרגלנו"
ב-151 מהתלונות הושלם כבר הטיפול ■ 38% מהתלונות נדחו על הסף ■ ב-23% מהתלונות הופסק הבירור ■ 3 התלונות המוצדקות: תובעת עירייה שיקרה בביהמ"ש, שיהוי ניכר בהגשת כתב אישום, התנהלות הכרוכה במחדלים
אגרת טלוויזיהאורי שהםגבייהחברות ביטוחלי-אור אברבךמגדל ביטוחנציב תלונות הציבורנציב תלונות הציבור על שופטיםרשות השידורשופטים