תלונות

כתבות אחרונות

 

סוכן המכירות הבטיח לכם חבילת סלולר זולה ולא קיים? אתם לא לבד

בדיקת "גלובס": קנסות יציאה שלא נפרעו וחשבוניות גבוהות מהמובטח - סוכני המכירות של חברות הסלולר מגיעים אל בתי לקוחות ומפתים אותם לחתום על חוזים המתגלים כמופרכים

אפרת אהרוני 07.04.2011

בנק ישראל: 25% מהתלונות על בנקים היו מוצדקות ב-2010

שני הבנקים הגדולים, לאומי ופועלים, מקבלים מבנק ישראל ציון "טוב", דיסקונט מקבל "תקין", מזרחי טפחות "טעון שיפור" ואילו הבינלאומי בתחתית עם "טעון שיפור ניכר"

קובי ישעיהו 05.04.2011

וינשטיין: ועדה תגבש הצעה להקמת נציבות תלונות על הפרקליטות

הוועדה הפנימית שמינה היועמ"ש אמורה להגיש לו את המלצותיה עד 15 במאי, ולאחר מכן יצטרך וינשטיין לקבל החלטה בעניין ■ בראש הוועדה תעמוד המשנה ליועמ"ש, אורית קורן

יובל יועז 29.03.2011

2 מכל 3 תלונות צרכנים ל"אמון הציבור" - על חברות תקשורת

סיכום 2010 של "אמון הציבור" מאשר: חברות הסלולר, הכבלים, הלוויין, האינטרנט והטלפון ממשיכות לקשור את הצרכנים בהסכמים כובלים ולהבטיח הבטחות מבלי לקיים

מיכל רז-חיימוביץ' 16.03.2011

כיצד מתמודדות חברות עם תלונות של לקוחות ברשת?

הפורומים באינטרנט הפכו לערוץ שימושי במיוחד עבור לקוחות שנפגעו מחברות מסחריות, ואלה מעסיקות נציגי שירות שמיירטים את התלונות ומנסים למזער נזקים תדמיתיים

אפרת אהרוני 02.03.2011

מה מציק לכם? זינוק של 60% בתלונות נגד HOT ו-yes

חיובים לא מוצדקים, שירות מאכזב, תוכן לא ראוי והורדת ערוצים: שורה של נושאים הטרידה השנה את מנויי HOT ו-yes - כך עולה מסיכום מועצת הכבלים והלוויין לשנת 2010

אפרת אהרוני 19.01.2011

המועצה לצרכנות: עלייה של 81% בתלונות על האינטרנט של HOT

הסיכום השנתי של המועצה לצרכנות מראה כי חברות הסלולר, האינטרנט והטלוויזיה ממשיכות להכעיס את הצרכנים ■ 73% מתיקי התלונה שנפתחו במועצה נמצאו מוצדקים

אפרת אהרוני 29.12.2010

צופים ובוכים: זינוק של 50% במספר התלונות נגד HOT ו-yes

מועצת הכבלים והלוויין מדווחת על כ-3,000 פניות צרכנים שהתקבלו אצלה מתחילת 2010 ■ הסיבות מגוונות - החל מקפיצות בווליום ועד שירות לקוי, חיובים לא הוגנים וקשיי התנתקות

אפרת אהרוני 15.09.2010

בנק ישראל: 26.6% מהתלונות על הבנקים ב-2009 נמצאו מוצדקות

שיעור התלונות המוצדקות הגבוה ביותר מסך התלונות שנקבעה בהן עמדה נמצא בבנק הבינלאומי ובבנק מזרחי-טפחות (כ-33%), ואילו שיעור התלונות המוצדקות הנמוך ביותר נמצא בבנק לאומי (כ-17%)

שירות גלובס 15.02.2010

המועצה לצרכנות: גידול של 215% בתלונות על חברות הסלולר

כך עולה מדו"ח התלונות לשנת 2009 של המועצה ■ בראש מצעד התלונות - תחום התקשורת ■ בולטות לרעה: פלאפון, נטוויז'ן ו-HOT ■ עיקר התלונות הן על קשיים בהתנתקות, על הטעיות ועל פערים בין הבטחות למציאות

‎‎אפרת אהרוני‏ 06.01.2010

6,065 תלונות הוגשו ב-2008 למחלקת פניות הציבור של משרד המשפטים

ברוב התלונות התברר כי הנושא איננו בסמכות המשרד; מתוך 1,154 התלונות שנבדקו לגופן - 81 תלונות (כ-7%) נמצאו מוצדקות ■ מבין 50 היחידות במשרד המשפטים, שיאן התלונות הוא האגף לרישום מקרקעין - טאבו

יובל יועז 01.10.2009

1 מתוך 8 צרכנים מקבל חשבון חשמל על בסיס הערכה בלבד

כך עולה מממצאי דו"ח תלונות ופניות הציבור של הרשות לחשמל לשנת 2008 ■ הרשות ממליצה לציבור הצרכנים לבחון האם חשבון החשמל שבידם נעשה במדויק על-ידי קורא מונים או התבצע על-ידי הערכת צריכה

ליאור ברון 23.09.2009

תושבי ירושלים מקימים תנועה שתרכז תלונות נגד אגד בגין עיכובים וחוסר נגישות

מקימים מוקד פניות ציבור עצמאי שיעקוב אחרי טיפול הרשויות בתלונות ויפרסם אותן

אפרת אהרוני 02.03.2009

המועצה לצרכנות: ענף התקשורת, מוצרי החשמל והבנקים בראש מצעד התלונות ב-2008

כ-10,000 תיקי תלונות נפתחו במועצה לצרכנות במהלך 2008 ; כמחצית מהתלונות הגיעו דרך אתר האינטרנט של המועצה שהושק השנה, ואלפים אחרים פנו למועצה לבקשת ייעוץ טלפוני

‎‎אפרת אהרוני‏ 04.01.2009

   1234567   

   נמצאו 110 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 7