בדיקת "גלובס": קנסות יציאה שלא נפרעו וחשבוניות גבוהות מהמובטח - סוכני המכירות של חברות הסלולר מגיעים אל בתי לקוחות ומפתים אותם לחתום על חוזים המתגלים כמופרכים
שני הבנקים הגדולים, לאומי ופועלים, מקבלים מבנק ישראל ציון "טוב", דיסקונט מקבל "תקין", מזרחי טפחות "טעון שיפור" ואילו הבינלאומי בתחתית עם "טעון שיפור ניכר"
הוועדה הפנימית שמינה היועמ"ש אמורה להגיש לו את המלצותיה עד 15 במאי, ולאחר מכן יצטרך וינשטיין לקבל החלטה בעניין ■ בראש הוועדה תעמוד המשנה ליועמ"ש, אורית קורן
סיכום 2010 של "אמון הציבור" מאשר: חברות הסלולר, הכבלים, הלוויין, האינטרנט והטלפון ממשיכות לקשור את הצרכנים בהסכמים כובלים ולהבטיח הבטחות מבלי לקיים
הפורומים באינטרנט הפכו לערוץ שימושי במיוחד עבור לקוחות שנפגעו מחברות מסחריות, ואלה מעסיקות נציגי שירות שמיירטים את התלונות ומנסים למזער נזקים תדמיתיים
חיובים לא מוצדקים, שירות מאכזב, תוכן לא ראוי והורדת ערוצים: שורה של נושאים הטרידה השנה את מנויי HOT ו-yes - כך עולה מסיכום מועצת הכבלים והלוויין לשנת 2010
הסיכום השנתי של המועצה לצרכנות מראה כי חברות הסלולר, האינטרנט והטלוויזיה ממשיכות להכעיס את הצרכנים ■ 73% מתיקי התלונה שנפתחו במועצה נמצאו מוצדקים
מועצת הכבלים והלוויין מדווחת על כ-3,000 פניות צרכנים שהתקבלו אצלה מתחילת 2010 ■ הסיבות מגוונות - החל מקפיצות בווליום ועד שירות לקוי, חיובים לא הוגנים וקשיי התנתקות
שיעור התלונות המוצדקות הגבוה ביותר מסך התלונות שנקבעה בהן עמדה נמצא בבנק הבינלאומי ובבנק מזרחי-טפחות (כ-33%), ואילו שיעור התלונות המוצדקות הנמוך ביותר נמצא בבנק לאומי (כ-17%)
כך עולה מדו"ח התלונות לשנת 2009 של המועצה ■ בראש מצעד התלונות - תחום התקשורת ■ בולטות לרעה: פלאפון, נטוויז'ן ו-HOT ■ עיקר התלונות הן על קשיים בהתנתקות, על הטעיות ועל פערים בין הבטחות למציאות
ברוב התלונות התברר כי הנושא איננו בסמכות המשרד; מתוך 1,154 התלונות שנבדקו לגופן - 81 תלונות (כ-7%) נמצאו מוצדקות ■ מבין 50 היחידות במשרד המשפטים, שיאן התלונות הוא האגף לרישום מקרקעין - טאבו
כך עולה מממצאי דו"ח תלונות ופניות הציבור של הרשות לחשמל לשנת 2008 ■ הרשות ממליצה לציבור הצרכנים לבחון האם חשבון החשמל שבידם נעשה במדויק על-ידי קורא מונים או התבצע על-ידי הערכת צריכה
מקימים מוקד פניות ציבור עצמאי שיעקוב אחרי טיפול הרשויות בתלונות ויפרסם אותן
כ-10,000 תיקי תלונות נפתחו במועצה לצרכנות במהלך 2008 כמחצית מהתלונות הגיעו דרך אתר האינטרנט של המועצה שהושק השנה, ואלפים אחרים פנו למועצה לבקשת ייעוץ טלפוני
אגרת טלוויזיהאורי שהםגבייהחברות ביטוחלי-אור אברבךמגדל ביטוחנציב תלונות הציבורנציב תלונות הציבור על שופטיםרשות השידורשופטים