האווירה סביב מכרז ערוץ החדשות הייעודי מתלהטת, למרות שהוא עדיין לא פורסם ■ "גלובס" עושה סדר: כך ייראה ה-CNN הישראלי
החוק אינו מאפשר לחברות הרב-ערוציות להשתתף במכרז, אך yes בוחנת אפשרויות בנושא
אופיר, סמנכ"ל השיווק של ערוץ הספורט, ניהל ב-3 השנים האחרונות את מערך השיווק והמכירות של הערוצים ספורט5, ספורט5+, LIVE5, GOLD5+ וספורט5 D3
חברת סלוצקי אפיקי תקשורת, המייצגת אנשי חדשות בכירים, כבר החלה בהכנות מעשיות למכרז ■ גם קבוצת RGE של אביב גלעדי, אודי רקנאטי ולב בלבטניק נערכת למכרז
תורג'מן שימש בשנתיים האחרונת כסמנכ"ל התוכן ומנהל התוכניות של הערוץ ■ אבי בר, שמונה ע"י קבוצת RGE לחבר דירקטוריון, יוביל את הקבוצה במכרז על ערוץ החדשות
מוני ברוש, ששימש עד לאחרונה כמנהל הניו-מדיה בערוץ הספורט, מונה לסמנכ"ל המסחר והפיתוח של החטיבה ■ שירה רוזנשטין מונתה לסמנכ"לית התוכן
לגלעדי, מבעלי רשת ו-RGE, יש ביקורת על הרגולציה בשוק התקשורת ■ בראיון ל"גלובס" הוא טוען כי יש להכניס גורמים מחו"ל לענף בארץ: "אני מעריך שיקנו אותי ולא יחסלו אותי"
מדובר בחלק ממהלך אסטרטגי של קבוצת RGE במטרה לחזק את הנוכחות בניו-מדיה
שימש בשנתיים האחרונות כמשנה למנכ"ל החברה, ומאוחר יותר מונה למ"מ המנכ"ל ■ חברת נגה תקשורת מפיקה את ערוץ הילדים, ערוץ לוגי וערוץ 8
חטיבת הניו-מדיה של RGE כוללת את מחלקות האינטרנט והסלולר של ערוץ הספורט, ערוץ הילדים, ערוץ לוגי וערוץ 8
FREE TVהוטהרשות השנייהטלוויזיהטלוויזיה רב ערוציתיעקב נדבורנימינוי בכיריםסטרימינגערוץ הספורטקשת 12