מינויים חדשים בחטיבת הניו-מדיה של חברת RGE

מוני ברוש, ששימש עד לאחרונה כמנהל הניו-מדיה בערוץ הספורט, מונה לסמנכ"ל המסחר והפיתוח של החטיבה ■ שירה רוזנשטין מונתה לסמנכ"לית התוכן

מינויים חדשים בחטיבת הניו-מדיה של חברת האחזקות RGE. מוני ברוש, ששימש עד לאחרונה כמנהל הניו-מדיה בערוץ הספורט, מונה היום (ג') לסמנכ"ל המסחר והפיתוח של החטיבה, ויהיה אחראי על כל הפעילות המסחרית והעסקית של הניו-מדיה בערוצים השונים.

שירה רוזנשטין מונתה לסמנכ"לית התוכן של החטיבה. במסגרת תפקידה צפויה רוזנשטין לפתח את הפלטפורמות הדיגיטליות לשלל ערוצי הקבוצה.

רוזנשטין מצטרפת לקבוצה לאחר שהות בת 8 שנים בניו-יורק, במסגרתן לקחה חלק בהקמת מחלקת השיווק הדיגיטלי של MTV Networks בארה"ב.

ברוש הצטרף לערוץ הספורט לפני 4 שנים כמנהל תחום הוידיאו באתר ערוץ הספורט, ולאחר מכן קודם למנהל תחום הניו-מדיה בערוץ הספורט, תפקיד אותו ביצע עד היום. בעברו שימש כדובר טלעד במשך 11 שנים, ובמקביל שימש כאחראי על שידורי הספורט בזכיינית.

חטיבת הניו-מדיה של RGE אחראית על פעילות הניו-מדיה של ערוץ הספורט, ערוץ הילדים, ערוץ לוגי וערוץ 8.

מנכ"ל החטיבה, עידו פולק, מסר כי "מינוים של רוזנשטין וברוש מהווה נדבך נוסף ומשמעותי בגיבוש חטיבת הניו-מדיה של הקבוצה. אני משוכנע כי השניים יביאו אל התפקיד ואל האתגרים שניצבים בפנינו מניסיונם ומהידע העשיר שרכשו בתחום, ויעזרו לבסס את מעמדה של חטיבת הניו-מדיה כמובילה בתחומה בישראל".