אדלר חומסקי בחדשות

סוכן חדשות
 
אמיר גיא / צילומים: איל יצהר
אמיר גיא יקים עבור אדלר-חומסקי משרד פרסום בארה"ב
גיא, המכהן כמנכ"ל משותף בקבוצת אדלר-חומסקי, יוצא מהניהול השוטף לטובת פיתוח עסקי של הקבוצה בחו"ל • הניהול של כל התוצר המקצועי במשרד יישאר בידי אורי עיני, ואת הצד הכספי-ניהולי יבצע רן בראון, מנכ"ל מדיה קום
  
 
שקע ותקע מתוך הקמפיין של חברת החשמל לישראל / צילום: מתוך יוטיוב
רק אדלר-חומסקי מתמודד על תקציב הפרסום של חברת החשמל
משרדי הפרסום הגדולים האחרים - ביניהם מקאן ת"א, גיתם, באומן-בר-ריבנאי, יהושע TBWA, ראובני-פרידן וגליקמן-שמיר-סמסונוב - בחרו שלא להתמודד • היקף התקציב: כ-15 מיליון שקל בשנה
  
 
שקע ותקע מתוך הקמפיין של חברת החשמל לישראל / צילום: מתוך יוטיוב
מסתמן: רוב משרדי הפרסום הגדולים לא יתמודדו על תקציב חברת החשמל
תקציב הפרסום של חברת החשמל עומד על כ-15 מיליון שקל בשנה – היקף שאמור היה לגרום לכל המשרדים הגדולים לרצות להתמודד עליו, אולם במשרדים חשים כי בחברה יש העדפות לגבי זהות הזוכה – אדלר-חומסקי, המטפל כיום בתקציב
  
 
שקע ותקע מתוך הקמפיין של חברת החשמל לישראל / צילום: מתוך יוטיוב
שקע ותקע על המדף: תקציב הפרסום של חברת החשמל יוצא למכרז
התקציב, שטופל ב-6 השנים האחרונות במשרד הפרסום אדלר-חומסקי, יוצא למכרז מתוקף חוק חובת מכרזים, לאחר שההתקשרות עם המשרד הוארכה למספר השנים המקסימלי המותר • היקף התקציב: 15 מיליון שקל
  
 
הפרסומת לאפליקציית Bit / צילום: צילום מסך מיוטיוב
קבוצת הפועלים ואדלר-חומסקי יזכו הערב באפ"י פלטיניום
בנק הפועלים ומשרד הפרסום אדלר-חומסקי יזכו הערב בפרס עבור השקת אפילקציית התשלומים bit • פרס האפ"י פלטיניום מוקיר מהלכי שיווק בהסתכלות לאורך זמן
  
 
רועי כפרי / צילום: יח"צ
שיתוף-הפעולה בין כפרי למילקי של שטראוס מגיע לסיומו
שטראוס מסיימת את ההתקשרות אחרי שלוש שנים, שבמהלכן יצר כפרי 11 סרטונים, בהם הוא היה הכותב והשחקן ואפילו הפיץ אותם בעמוד הפייסבוק שלו • ייחודם של הסרטונים היה שהמותג עצמו הופיע בהם באופן שולי יחסית
  
 
פסטיבל הפרסום בקאן / צילום: רויטרס, Eric Gaillard
מועמדויות נוספות למשרדים ישראלים בפסטיבל הפרסום בקאן
הקמפיין של מקאן לאיקאה, שכבר הניב שלוש מדליות, מביא עוד שש מועמדויות • גם לליאו ברנט, אדלר-חומסקי וגפן טים יש מועמדויות בתחרות
  
 
גל גדות בפרסומת לוואווי/ צילום: מתוך ערוץ יוטיוב
יוניברסל מקאן זכתה במכרז המדיה של קמפיין וואווי
זאת למרות שבכל העולם תקציב המדיה של המותג וואווי מטופל באמצעות מדיה קום מקבוצת אדלר-חומסקי
  
 
קמפיין yes/ צילום:מסך
אחרי 16 שנה: תקציב הפרסום של yes עובר ממקאן לאדלר-חומסקי
זאת כחלק מההיערכות הכוללת של קבוצת בזק למקסם את פעילותן של החברות-הבנות בקבוצה
  
 
אדיר רגב/צילום:סיון פרג'
אדיר רגב עוזב את קבוצת אדלר-חומסקי
כ-3 שנים לאחר שקבוצת אדלר-חומסקי רכשה את סוכנות הדיגיטל GO אינטראקטיב, מגיע הרומן של הקבוצה עם מייסד הסוכנות אל קיצו
  
 
גידי גוב בקמפיין בזק / צילום: ליאור נורדמן
הפרסומת החדשה לבזק אינטרנט - הזכורה, האהודה והמושקעת ביותר השבוע
בקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, הושקעו כ-1.1 מיליון שקל • הפרסומת לקסטרו עם רותם סלע המחליקה על גלגליות - במקום שני בדרוג האהדה
  
 
אייל דרור  / צילום: סיוון פרג'
הניסיון של שטראוס לחסוך עלול להתברר כיקר בהמשך
אם מתבוננים על הרוח השטראוסית המסורתית, קשה להסביר את המהלך הנוכחי, שבו אדלר-חומסקי מאבד את תקציב שטראוס לבאומן-בר-ריבנאי • אפשר אולי לנמק את המהלך ברוח המנכ"ל החדש של שטראוס ישראל, אייל דרור • פרשנות
  
 
מילקי / צלם: אריאל ירוזלימסקי
אדלר-חומסקי מאבד את תקציב שטראוס לבאומן-בר-ריבנאי
שטראוס, המפרסמת הגדולה בישראל, מרכזת את תקציב הפרסום שלה במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי • אדלר-חומסקי צפוי להפסיד תקציב של למעלה מ-50 מיליון שקל • תקציב המדיה יישאר בחברת יוניון
  
 
מלון ישרוטל ים המלח. מתוך אתר המלון
ישרוטל יוצאת למכרז על תקציב הפרסום והדיגיטל
תקציב הפרסום של רשת מלונות ישרוטל, שטופל קודם לכן באדלר-חומסקי, עומד על כ-8 מיליון שקל • עם משרדי הפרסום שעלו לשלב הגמר במכרז נמנים ענבר-מרחב G וליאו ברנט • אדלר-חומסקי צפויים להתמודד במכרז ולהילחם להשאיר את התקציב במשרד
  
 
חנות גולף / צילום: איל יצהר
פיצוי על אובדן תקציב קסטרו? מסתמן: תקציב הפרסום של גולף יעבור לראובני-פרידן
אם לא יחול שינוי של הרגע האחרון, תסתיים בקרוב ההתקשרות של גולף עם אדלר-חומסקי, והתקציב יועבר לטיפולו של ראובני-פרידן • כפי שנחשף ב"גלובס", לפני כחודשיים החליטו בקסטרו להפסיק את ההתקשרות עם ראובני-פרידן אחרי למעלה מ-20 שנה ולעבור לאדלר-חומסקי
  
 
אלפא רומיאו / צילום: יחצ
סמל"ת מרכזת את תקציב הפרסום במשרד LEAD
המשמעות היא שתקציבי הפרסום של המותגים פיאט, אלפא רומיאו, לנצ'יה ואבארט, בהיקף של כ-14 מיליון שקל בשנה - שטופלו עד כה במשרד הפרסום אדלר-חומסקי - יועברו ל-LEAD
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 376 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 24

צרו איתנו קשר *5988