אדלר חומסקי הוספה למעקב

משרד פרסום בבעלות ראובן אדלר ואייל חומסקי

כתבות אחרונות

 
שני כהן וליאור סושרד בקמפיין של 9 מיליון / צילום: יח"צ

עומס על הבר: תמי 4 נותרת האהודה; 9 מיליון - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע החולף - של חברת דלתא • סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים עלה ועומד על כ-40 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 23.07.2020
נועה קירל בקמפיין יס פלוס / צילום: yes, יח"צ

פרזנטור ושיר אהוב עושים את העבודה

גיאוקרטוגרפיה: yes עם נעה קירל הוקפצה ישירות לראש המדד והיא הפרסומת הזכורה ביותר • תמי 4 עם עידן חביב שבוע שני ברציפות האהובה ביותר • אדלר חומסקי & ורשבסקי עם ארבע פרסומות בעשירייה

ענת ביין-לובוביץ' 16.07.2020
דוכן של מפעל הפיס / צילום: שלומי יוסף, גלובס

תקציב הפרסום של תוכנית המנויים של מפעל הפיס עובר לאדלר חומסקי

במפעל הפיס החליטו לעשות שינויים בחלוקת המותגים בין משרדי הפרסום • גיתם יקבל את תקציב חיש גד שטופל עד כה באדלר חומסקי שמקבל את תוכנית המינויים במקום • תקציב הפרסום של תוכנית המינויים גבוהה פי שלושה מתקציב הפרסום של חיש גד

ענת ביין-לובוביץ' 12.07.2020
רותם סלע בפרסומת של טורנדו / צילום: יח"צ

סלע קיומנו: הקיץ בעיצומו וטורנדו כובשת את הטבלה

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של טורנדו באמצעות מקאן • תמי 4 – הפרסומת האהודה ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 09.07.2020
מפעל נירלט  / צילום: דן לב

אדלר חומסקי זכה במכרז על תקציב נירלט בהיקף 8 מיליון שקל

על התקציב התמודד גם גיתם BBDO • שני המשרדים מטפלים בתקציב מפעל הפיס, מקום העבודה הקודם של המנכ"ל עומרי לוטן

ענת ביין-לובוביץ' 06.07.2020
אמיר גיא / צילום: איל יצהר
פורטפוליו | ראיון

"הפגיעה בשוק הפרסום נעה בין 30% ל-50%; יהיו משרדים שייסגרו"

מהאישי ועד למקצועי - שיחה עם אמיר גיא, יו"ר איגוד חברות הפרסום ומנכ"ל משותף באדלר חומסקי, על האיש ששכנע אותו לעסוק בפרסום, על הניסיונות לשכנע את המפרסמים להמשיך לפרסם גם בימי הקורונה, ועל היחס המפתיע לפייסבוק וגוגל • "אני לא מאלה שמאשימים אותן בפגיעה בענף"

ליאת רון 27.06.2020
קופת חולים כללית / צילום: בר אל
ענף הפרסום | בלעדי

גליקמן, אדלר ומקאן עלו לשלב הבא במכרז שירותי בריאות כללית

משרדי הפרסום יציגו בקרוב מצגות קריאטיב להנהלת הקופה • היקף הפרסום של כללית עומד על למעלה מ-10 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 01.06.2020
קמפיין טמבור/ צילום: יחצ

תקציב הפרסום של טמבור עובר מאדלר-חומסקי למקאן ת"א

בשנה האחרונה טמבור כמעט לא השקיעה בפרסום מסורתי, ויש להניח כי העברת התקציב למקאן מסמנת כוונה לפעול באופן אחר

ענת ביין-לובוביץ' 24.03.2020
סימילאק אדבנס פלוס /  צילום: סטודיו שתיים

הבייבי החדש של אדלר-חומסקי: תקציב הפרסום של סימילאק

התקציב, בהיקף של כ-7 מיליון שקל, נוהל בשמונה השנים האחרונות במשרד הפרסום ראובני-פרידן

ענת ביין-לובוביץ' 04.02.2020
שקע ותקע מתוך הקמפיין של חברת החשמל לישראל / צילום: מתוך יוטיוב

משרדי הפרסום הצביעו ברגליים: תקציב חברת החשמל נשאר באדלר-חומסקי

תקציב הפרסום של חברת החשמל הוא כ-15 מיליון שקל בשנה – היקף שאמור היה לגרום לכל משרדי הפרסום הגדולים לרצות להתמודד עליו • עם זאת, במשרדים חשו שבחברה הייתה העדפות לגבי זהות הזוכה – אדלר-חומסקי, המטפל כיום בתקציב – ולכן הם בחרו שלא להתמודד

ענת ביין-לובוביץ' 21.01.2020
קק"ל / צילום: יחצ

בדרך לבית משפט? באומן דורשים לבטל זכיית אדלר חומסקי במכרז קק"ל

באומן-בר-ריבנאי התמודד מול אדלר-חומסקי בשלב הגמר של מכרז הפרסום של קרן קיימת לישראל, ונפסל בשל מה שהגדירו בקק"ל כ"טעות חריגה מהוראות המכרז" • כעת בבאומן מבקשים שימוע בעל-פה לפני הכרזה על הזוכה

ענת ביין-לובוביץ' 29.12.2019
קק"ל / צילום: יחצ

אדלר חומסקי זכו במרכז על תקציב הפרסום של קרן קיימת לישראל

על התקציב התמודדו בשלב הגמר חמישה משרדי פרסום: באומן-בר-ריבנאי, אדלר-חומסקי, יהושע TBWA, בלנקו וגל-אורן • לפי מסמכי המכרז, תקציב הפרסום של קק"ל עומד על שבעה מיליון שקל, מתוכם שני מיליון שקל המיועדים לרכישת מדיה

ענת ביין-לובוביץ' 25.12.2019
אמיר גיא / צילומים: איל יצהר

אמיר גיא יקים עבור אדלר-חומסקי משרד פרסום בארה"ב

גיא, המכהן כמנכ"ל משותף בקבוצת אדלר-חומסקי, יוצא מהניהול השוטף לטובת פיתוח עסקי של הקבוצה בחו"ל • הניהול של כל התוצר המקצועי במשרד יישאר בידי אורי עיני, ואת הצד הכספי-ניהולי יבצע רן בראון, מנכ"ל מדיה קום

ענת ביין-לובוביץ' 10.11.2019
שקע ותקע מתוך הקמפיין של חברת החשמל לישראל / צילום: מתוך יוטיוב

רק אדלר-חומסקי מתמודד על תקציב הפרסום של חברת החשמל

משרדי הפרסום הגדולים האחרים - ביניהם מקאן ת"א, גיתם, באומן-בר-ריבנאי, יהושע TBWA, ראובני-פרידן וגליקמן-שמיר-סמסונוב - בחרו שלא להתמודד • היקף התקציב: כ-15 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 03.11.2019
שקע ותקע מתוך הקמפיין של חברת החשמל לישראל / צילום: מתוך יוטיוב

מסתמן: רוב משרדי הפרסום הגדולים לא יתמודדו על תקציב חברת החשמל

תקציב הפרסום של חברת החשמל עומד על כ-15 מיליון שקל בשנה – היקף שאמור היה לגרום לכל המשרדים הגדולים לרצות להתמודד עליו, אולם במשרדים חשים כי בחברה יש העדפות לגבי זהות הזוכה – אדלר-חומסקי, המטפל כיום בתקציב

ענת ביין-לובוביץ' 30.10.2019
שקע ותקע מתוך הקמפיין של חברת החשמל לישראל / צילום: מתוך יוטיוב

שקע ותקע על המדף: תקציב הפרסום של חברת החשמל יוצא למכרז

התקציב, שטופל ב-6 השנים האחרונות במשרד הפרסום אדלר-חומסקי, יוצא למכרז מתוקף חוק חובת מכרזים, לאחר שההתקשרות עם המשרד הוארכה למספר השנים המקסימלי המותר • היקף התקציב: 15 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 25.09.2019

   123456789101112131415   

   נמצאו 388 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 25

צרו איתנו קשר *5988