היינס, זארה וסאן לורן תופרות מסכות וחלוקים רפואיים; פורד וג'נרל מוטורס יתנו מייצרים מנשמים; ואילו כריסטיאן דיור מייצרת אלקוג'ל • הזדמנות לקצור יחסי ציבור טובים? בוודאי - אבל תרומת החברות חיונית למאמץ הגלובלי
ד"ר תמר אלרם, מנהלת הדסה הר הצופים, בחרה במותג גאפ, שהשכיל להתפצל לשתי חברות נפרדות במטרה למקסם כל אחת מהן
שיח, שהוקמה על ידי משפחת החקלאים שריד, פועלת מאז 2008 והשקיעה בפעילותה 17 מיליון שקל עד היום • במסגרת העסקה המתוכננת, משפחת שריד תקבל 78% מהחברה הממוזגת ועד 85% בתנאים שונים • חברת פנאקסיה, הצפויה להתמזג לתוך השלד הרודיום, הודיעה על כוונתה לפתח מוצר קנאביס עבור חולים במחלות דלקתיות של המעי
גאפ תתפצל לשתי חברות ב-2020, כשאחת תכלול את מותגי אולד נייבי, והשנייה תכלול בין השאר את מותגי גאפ ובננה ריפבליק • מכירות החברה ירדו ב-3% ברבעון הרביעי של 2018 • המניה צנחה ב-26% במסחר המאוחר
(עדכון) - משמעות סגירת הרשת היא שכל ההשקעה ברכישת GAP ירדה לטמיון ■ לגוטקס מותגים צפויים להיגרם הפסדים נוספים מעצם הסגירה ומהמלאי בחנויות
אחרי שמניות קמעונאיות ההלבשה נפלו ב-2015, כעת משתנה המגמה ולא, לא מדובר בתיקון נקודתי בלבד: הדולר החזק, המשך הטרנד הזול וצמיחת המרחב המקוון הם ממנועי העליות בסקטור
לקמעונאית ההלבשה האמריקאית יש אמנם רק סדרת אג"ח אחת, אבל כזו שנותנת למשקיעים סיבות טובות רבות להשקיע בה
הפרסומת תעלה בארה"ב ובבריטניה ע"י משרד הפרסום Wieden & Kennedy
עפ"י הערכות, המהלך סוכם במסגרת רכישת גאפ ע"י זארה מידי אלביט הדמיה, המחזיקה גם במנגו
זאת מידי קובי סקאל ■ במקביל, הקבוצה קיבלה את הזיכיונות למותגים נייקי וגאפ במזרח אירופה, והיא פותחת רשת חנויות לכל מותג במדינות השונות
מדובר בתקציב לא גדול - פחות ממיליון דולר במחירי מחירון - אך הוא בעל אפיל בשל חוזק המותג הבינלאומי ■ תקציב המדיה מופרד ומטופל ביהושע TBWA
משרדי הפרסום פובליסיס ישראל וליאו ברנט ישראל לא עלו לשלב הבא ■ בשנה החולפת עמד היקף תקציב הפרסום של גאפ על פחות ממיליון דולר במחירי מחירון
רשת GAP, שנמכרה לפני כשנה לקבוצת זארה, גררה אשתקד את זרוע האופנה להפסדים ■ מכירות רשת MANGO התאוששו והסתכמו בכ-127 מיליון שקל, אך לדברי בכיר בענף: "MANGO בישראל מ-1997, והיא מעולם לא הרוויחה כסף"
היקף תקציב הקריאייטיב של גאפ עמד ב-2012 על כ-600 אלף דולר במחירי מחירון ■ באחרונה נבחר יהושע TBWA לטפל בתקציב המדיה של המותג
יהושע TBWA ירכוש את המדיה עבור כל מותגי קבוצת גוטקס, בהם זארה וברשקה
לפני מספר חודשים עברה הבעלות על הרשת לידי ג'ואי שוובל, בעלי גוטקס ■ היקף הפרסום של גאפ עמד מתחילת השנה על 125 אלף דולר במחירי מחירון
אג"חאג"ח קונצרניותאולד נייביהמלצות אנליסטיםמדד המותגים 2019רשתות אופנה