שר האוצר מסר כי פנה להנהלת אסם בעקבות סגירת מפעל המגבות בערד וביקש את עזרתה בהקמת מפעל שיעסיק מאות ממפוטרי המפעל
בן אנד ג'ריס דורגה ראשונה במבחן הטעימות של "גלובס", שכלל 8 גלידות וניל תעשייתיות ובחן את מרקמן ואת רמת המתיקות שלהן ■ אחריה מדורגות ג'ויה ולה קרמריה, ואחרונה ג'לאטו המיובאת ע"י רשת מגה
קלימי, מנכ"ל גלידות נסטלה ב-5 השנים האחרונות, יחליף בתפקיד את יקי ודמני
מדובר במחירים שחלקם נמוכים בעשרות אחוזים מהמחירים בנקודות הקמעונאיות ■ בכיר בשוק הגלידה: "זו הורדת מחירים נחמדה אבל לא דרמטית"
סטורנקסט: שוק הגלידה התכווץ ב-2.6% ■ מכירות הגלידה ברשתות השיווק צנחו בשיעור כפול ■ בן אנד ג'ריס רושמת שיא חדש עם עלייה של 19.5% במכירות
גלידות נסטלה שיווקה 6 מתוך 10 השלגונים הנמכרים ביותר ב-2013 וחיזקה את כוחה מול שטראוס ויוניליוור ■ מכירות בן אנד ג'ריס צמחו ב-21.6%
הישראלים מוציאים כ-1.6 מיליארד שקל בשנה על גלידות, אך רשתות הגלידריות מסתפקות בכרבע מהסכום ■ לשטראוס יש נתח של 47.5%, ולנסטלה 37.2%
בדיקת "גלובס" מעלה כי למרות שמדובר ברשות ממשלתית, המחיר לצרכן של גלידות ושלגונים באתרים של רשות הטבע והגנים כפול ויותר ממחיר העלות ■ הרשות: "בהשוואה שעשינו גילינו כי נקודות המכירה שלנו הן הזולות ביותר"
בקרב בין גלידת שטראוס וגלידות נסטלה, מה שהיטה את הכף הוא דווקא פיתוח מקומי, שלגון אנגרי בירדס, ששבר שיא עם מכירות של 8 מיליון שלגונים בשנה
כך עולה מנתוני סטורנקסט על שוק הגלידות בשנת 2011 ■ בגלידות נסטלה מנסים לשחזר את ההצלחה עם השקת שלגון אנגרי בירדס ■ גלידת שטראוס נחלשת
באסם מבקשים להקים את המפעל באזור פיתוח על מנת שיוכלו לקבל מענק ממרכז ההשקעות
זאת בחודשים ינואר-אפריל ■ הירידה בשוק הגלידות צפויה להחריף את התחרות בין גלידות שטראוס לגלידות נסטלה, ובענף מעריכים כי המשך התכווצות השוק תביא למלחמת מחירים
שטראוס מצידה מתחה את המותג קרמיסימו לקטגוריית הפרימיום עם השקת קרמיסימו&MORE
בשנה החולפת רשמה גלידות נסטלה גידול של 30% במכירות החברה, והיא נוגסת בנתח השוק של שטראוס
JOYA, מותג הגלידה החדש של נסטלה, משווק ללא כל איזכור של הכשר "בד"ץ העדה החרדית" ■ מיקי לפיד ממטה המאבק להחרמת מוצרי בד"ץ העדה החרדית: "לא ייתכן שהשמטת ההכשר ממוצר הדגל המתוקשר היא מקרית"
בתפקידיה הקודמים שימשה פרוז'נסקי כמנכ"לית רשת סטודיו C וכמנהלת השיווק של מי עדן בר
גלידותמזוןמסחר מקווןעבודה בימי קורונהקמעונאות