בהלת הזהב החדשה מובילה לכך שמיליארדי הדולרים שמושקעים בתעשיית ההייטק לא מנותבים רק לפתרון הבעיות הגדולות של העולם, אלא גם כדי להפוך את חיי המילניאלז לנוחים יותר • מהשכרת בגדים ועד המתנה לשליח - היזמים החדשים מטשטשים את רעיון הסטארט-אפ והחדשנות שבבסיסו
ארגונים נהנים מריבוי אוכלוסיות, יום שמוקדש לטובת הזולת מאחד אותן
מעסיקים, התמקדו במה שמניע את העובדים שלכם ברמת העובד הבודד. אל תסתכלו עליהם כעל "דורות"
כך אמר היום בפאנל "משוק העבודה המסורתי לשוק העבודה החדש" מייסד ומנכ"ל JOLT, בוועידת ישראל לעסקים של "גלובס" • "9% מהשכירים במשק הם בהייטק. 90% מהאנשים עדיין עובדים בכלכלה הישנה. לפי דוח ה-OECD כמעט מחצית מהמקצועות יעלמו בגלל התפתחות הטכנולוגיה", אמרה דפנה אבירם מהמכון הישראלי לדמוקרטיה ביחס לשינויים החדים הצפויים בשוק העבודה
בני דור המילניום, שכבר הפכו לכוח העבודה הגדול ביותר, מאתגרים את ההגדרות של הדורות הקודמים ליציבות, להצלחה ובכלל למושג "עבודה"
פונקציונליות או חוייה טובה ממוצר כבר לא מספיקים. צריך לספק גם משמעות חברתית
שוק העבודה העולמי מעסיק היום ארבעה דורות במקביל, בהיקפים שלא היו קיימים בעבר • איך מונעים נזקים שנובעים מחוסר תקשורת? באותה מידה שזו הזדמנות לשלב כוחות וידע, זו גם הזדמנות לתופעה שלא הייתה
המילניאלס צריכים יותר ממחיר למשתכן - אבל זה מה שיש לממשלה להציע
המעסיקים לא מתאימים את עצמם לדור ה-Y ומשלמים להם פחות
אמרו על בני דור ה-Y שהם מפונקים, עצלנים, לא מוכנים להתאמץ, אבל דווקא התביעה שלהם לשנות את מודל העבודה עשויה להוריד את רמות הלחץ של כולנו ■ כתבה שנייה
יש משהו מעורר תקווה בפרסומת הזו, שגורם לכולנו לחשוב על צעירים בעלי שליחות, שונים מהתפיסה החומרנית והצרכנית שאנו מייחסים לדור ה-Y ■ אולי כולנו טועים?
חברת ההשמה אתוסיה: בני דור ה-Y מהווים 45% מהעובדים בהיי-טק, לעומת 47% מבני דור ה-X, ו-8% מהבייבי בומרס ■ ומה הדרישות ממקום העבודה?
שיב מאליק, עיתונאי וחוקר דור ה-Y, לא סבור שהאי-שוויון גדל ■ את הפער בין עשירים ועניים הוא מסביר בשחיקת מעמד העובדים ובפוליטיקאים שלא קיבלו את ההחלטות הנכונות, והקשות, על שינוי חלוקת העושר בצורה הגיונית וצודקת יותר
גוגל גלאס זה לחנונים, ודור ה-Y משתמש בטכנולוגיה חדשה כדי להגשים ערכים של הסבתות שלהם ■ ברוכים הבאים לרצף התודעה התזזיתי של דיוויד שינג, שהרצה היום בוועידת MAD
גיל רוזן, סמנכ"ל שיווק וחדשנות בבזק, בוועידת MAD: "המסר הממוצע והמשתמש הממוצע - מתים" ■ "יש כבר 2.5 מיליון צפיות לסרטונים של תום יער" ■ לכל הידיעות מוועידת MAD
ארה"בדור ה-Xדור ה-Zחללי עבודה משותפיםנגיף הקורונהנדל"ן בארה"בסטרימינגפודקאסטצעיריםשוק הדיור