הפרסומות הזכורות והאהובות

כתבות אחרונות

 
קמפיין בזק / צילום: יחצ

בזק - הפרסומת האהובה, הזכורה והמושקעת ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין החדש של רשת קרולינה למקה, בכיכובה של בר רפאלי, עורר ביקורת ציבורית ודורג במקום השני בזכירות - אך במקום נמוך באהדה

ענת ביין-לובוביץ' 18.09.2014
קמפיין בזק / צילום: יחצ

סקר הפרסומות: בזק הכי אהובה השבוע; קוקה-קולה - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: את רמת הזכירות הגבוהה לקמפיין קוקה-קולה ניתן לייחס להשקעה הכספית הגבוהה בטלוויזיה ולקמפיין שילוט החוצות שתמך בו במקביל

ענת ביין-לובוביץ' 11.09.2014
קמפיין עלית/ צילום: יחצ אלירן אביטל

קפה טורקי עלית - האהובה; אופנת הילדים של קסטרו - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הזכירות של קמפיין קסטרו גבוהה מהממוצע, בין היתר בשל שידורו ב"ברייק הזהב" בגמר ה"אח הגדול"

ענת ביין-לובוביץ' 04.09.2014
קמפיין אופטיקה הלפרין / צילום: יחצ

סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה; אופטיקה הלפרין - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של אופטיקה הלפרין העפילה לראש טבלת הזכירות בהשקעה נמוכה, באמצעות מסר ששודר בתדירות גבוהה

ענת ביין-לובוביץ' 28.08.2014
קמפיין הוט מובייל / צילום: יחצ

שוב בפסגה: הוט מובייל - הפרסומת הכי אהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לדור 4.5 של סלקום מדורגת בראש הפרסומות הזכורות

ענת ביין-לובוביץ' 21.08.2014
קמפיין הוט מובייל / צילום: יחצ

סקר הפרסומות: הוט מובייל - הכי אהובה השבוע; סלקום - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: 3 חברות הסלולר הוותיקות נכנסו למדד עם פרסומות לדור 4 ■ ניכרת התאוששות בהשקעה בפרסום מאז הפסקת האש הראשונה ב"צוק איתן"

ענת ביין-לובוביץ' 14.08.2014
קמפיין 9 מיליון /צילום: יחצ

9 מיליון - הפרסומת האהובה השבוע; אופטיקה הלפרין - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה לפרסומת של 9 מיליון עם שני כהן גבוהים ב-30% מהממוצע, וזאת על אף השקעה כספית נמוכה במדיה

ענת ביין-לובוביץ' 07.08.2014
קמפיין אופטיקה הלפרין / צילום: יחצ

אופטיקה הלפרין - הפרסומת הכי זכורה; קופ"ח מכבי - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: השבוע ניכרת במדד השפעת מבצע "צוק איתן" על היקפי הפרסום ■ קמפיין מאקו, בהיקף 855 אלף דולר בלבד, הוא המושקע ביותר השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 31.07.2014
קמפיין קופת חולים מכבי / צילום: יחצ

סקר הפרסומות: קופ"ח מכבי - הכי אהובה; הוט - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה לפרסומת של קופ"ח מכבי, בכיכובו של אדיר מילר, גבוהים ב-70% מהממוצע ■ השבוע ניכרת בולטות במדד לפרסומות הומוריסטיות

ענת ביין-לובוביץ' 10.07.2014
קמפיין בזק / צילום: יחצ

הפרסומות הזכורות והאהובות: בזק האהובה; מזרחי טפחות הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין ברנפלקס תלמה מדורג אחרון בדירוג הזכורות, אך משתלב במדד האהובות במקום הרביעי

ענת ביין-לובוביץ' 03.07.2014
קמפיין טרה / צילום: יחצ

הפרסומת של 9 מיליון שוב הכי אהובה; טרה עם מנשה נוי - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה לפרסומת בכיכובה של שני כהן גבוהים ב-50% מהממוצע ■ גם השבוע קמפיין בזק הוא המושקע ביותר מבחינה כספית

ענת ביין-לובוביץ' 26.06.2014
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ

סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; הוט - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת עם שני כהן רושמת אהדה הגבוהה ב-20% מהממוצע ■ קמפיין בזק הוא המושקע ביותר השבוע מבחינה כספית

ענת ביין-לובוביץ' 19.06.2014
קמפיין סלקום / צילום: יחצ

הוט ו"זגורי אימפריה" - הפרסומת הכי אהובה השבוע; סלקום הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה והזכירות של הפרסומות המובילות נמוכים השבוע מהממוצע ■ לבאומן-בר-ריבנאי יש 4 פרסומות בטבלה השבועית

ענת ביין-לובוביץ' 12.06.2014

סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; קוקה-קולה - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירות לפרסומת המונדיאל של קוקה-קולה נמוכים ב-50% מהממוצע החצי-שנתי

ענת ביין-לובוביץ' 29.05.2014

סקר הפרסומות: ביטוח ישיר - הכי אהובה השבוע; הוט - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: סך תקציבי הקמפיינים השבוע גבוה משמעותית מהשבוע שעבר

ענת ביין-לובוביץ' 22.05.2014

עושה זאת שוב: הפרסומת של 9 מיליון - הכי אהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של מילקי שייק הכי זכורה השבוע ■ הקמפיין של מותג הרכב אופל הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית

ענת ביין-לובוביץ' 15.05.2014

   131415161718192021222324252627   

   נמצאו 571 כתבות   |   עמוד 20 מתוך 36

צרו איתנו קשר *5988