הפרסומות הזכורות והאהובות

כתבות אחרונות

 

9 מיליון - הפרסומת הכי אהובה בשבוע החולף; בזק - הפרסומת הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק לבית החכם היא גם המושקעת ביותר ■ משרד הפרסום אדלר-חומסקי אחראי ל-4 פרסומות בדירוג השבועי

ענת ביין-לובוביץ' 25.12.2016
קמפיין הוט   / צילום מסך

9 מיליון בראש הפרסומות האהובות, הוט הפרסומת הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין להוט, שהיה אהוב בעיקר על גברים, הוא גם המושקע ביותר השבוע - 1.9 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 15.12.2016
קמפיין תמיר / צילום מסך

סקר הפרסומות: הפועלים - הכי זכורה השבוע, תאגיד המיחזור תמיר - האהובה

החתול הג'ינג'י של תאגיד המיחזור תמיר זכה לשיעורי אהדה גבוהים במיוחד ■ בנק הפועלים היא גם הקמפיין המושקע ביותר השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 08.12.2016

סקר הפרסומות: yes האהובה ביותר, לאומי קארד הזכורה

הקמפיין לדן דיזיין, באמצעות ברוקנר-יער-לוי, הוא הקמפיין המושקע ביותר מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. סך ההשקעה עומד על 1.1 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 02.12.2016

הפרסומת החדשה של 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; yes עדיין הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: לאחר היעדרות של שבוע חוזרת הפרסומת בכיכובה של שני כהן לדירוג ■ הפרסומת לבנק הבינלאומי עם אסי כהן היא המושקעת ביותר בשבוע החולף

ענת ביין-לובוביץ' 17.11.2016

שוב: הפרסומת של yes - הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת החדשה של 9 מיליון הגיעה רק למקום השני בדירוג האהובות ■ הפרסומת לסלקום TV היא המושקעת ביותר בשבוע החולף

ענת ביין-לובוביץ' 10.11.2016

מהפך: הפרסומת של yes - הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: לאחר 20 שבועות הודחה 9 מיליון מפסגת האהובות ואף נעלמה מהדירוג  חברת הלוויין yes השקיעה בפרסומת החדשה שלה 2.6 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 03.11.2016

אין חדש: 9 מיליון - הפרסומת הכי אהובה, סופר-פארם - הזכורה

הפרסומת עם שני כהן ופיתגורס, שתוחלף בקרוב, אהודה בעיקר על בני 35 ומעלה בעלי השכלה על-תיכונית

ענת ביין-לובוביץ' 27.10.2016

שינוי? אולי בשנה הבאה: 9 מיליון - הפרסומת האהובה, קוקה-קולה הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: שיעור האהדה של הפרסומת בכיכובה של שני כהן גבוה ב-20% מהממוצע ■ הפרסומת המושקעת ביותר השבוע היא של בנק לאומי - 1.6 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 29.09.2016

סקר הפרסומות: 9 מיליון עדיין הכי אהובה; סופר-פארם - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של ניסאן, שלא נכנס לדירוג, הוא המושקע ביותר השבוע עם סך השקעה של מיליון דולר

שירות גלובס 22.09.2016

נשבר השיא: 9 מיליון - הפרסומת הכי אהובה 17 שבועות ברציפות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת הזכורה ביותר היא של סופר-פארם, פעם שנייה ברציפות ■ הקמפיין של "משיח" לסלקום TV הוא המושקע ביותר בשבוע החולף עם 1.5 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 15.09.2016

פרסומות: 9 מיליון שוב האהובה, סופר-פארם הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת החדשה של איקאה, בכיכובו של הדוור המזוהה ביותר בעולם - ניומן מ"סיינפלד" - הגיעה למקום השלישי בדירוג הפרסומות האהובות ■ 9 מיליון ושני כהן ממשיכים להוביל במירוץ

ענת ביין-לובוביץ' 08.09.2016

שני כהן שולטת: 9 מיליון שוב הפרסומת האהובה; טורנדו - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-9 מיליון אהודה בעיקר על גברים, מסורתיים ודתיים-חרדים ■ בני 55 ומעלה אוהדים את פרסומות לטורנדו ולבזק

שירות גלובס 01.09.2016

פעם 15 ברצף: 9 מיליון היא הפרסומת האהובה; טורנדו - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: זה השבוע השני ברציפות שהקמפיינים המושקעים ביותר - השבוע ישראכרט ובשבוע שעבר וואלה - לא נכנסו כלל לעשירייה הראשונה בדירוג

שירות גלובס 25.08.2016

9 מיליון - עדיין הפרסומת האהובה ביותר; בזק - הכי זכורה

זהו השבוע ה-14 ברציפות שהפרסומת בכיכובה של שני כהן היא הכי אהובה ■ הקמפיין של וואלה NEWS הוא המושקע ביותר השבוע - 1.2 מיליון שקל - אך לא הצליח להיכנס לעשירייה

ענת ביין-לובוביץ' 18.08.2016

שוב: 9 מיליון - הפרסומת האהובה ביותר השבוע; בזק - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: בקמפיין של דיסקונט הושקעו 2 מיליון שקל - אך הפרסומת ממוקמת במקום החמישי בדירוג הפרסומות הזכורות ובמקום התשיעי בדירוג האהובות

ענת ביין-לובוביץ' 11.08.2016

   151617181920212223242526272829   

   נמצאו 705 כתבות   |   עמוד 22 מתוך 45