הפרסומת הכי מושקעת השבוע: האקסטרות של משיח

גיאוקרטוגרפיה: היקף ההשקעה בפרסומת של סלקום TV נאמד ב-762 אלף שקל • "קומסי קומסה" של yes ממשיכה להוביל את דירוג הזכורות והאהובות - ובפער גדול מהשאר

קמפיין סלקום / צילום מסך
קמפיין סלקום / צילום מסך

המלחמה העיקרית בברייק הפרסומות השבוע הייתה על התכנים הטלוויזיוניים. הוט, yes, סלקום ופרטנר נשארות באוויר, וגם האופן שבו משתקפים הזכירות והאהדה באמצעות דירוג הזכורות והאהובות נשאר דומה.

כמו בשבועות האחרונים, הפרסומת של yes באמצעות מקאן ת"א ממשיכה להוביל גם את דירוג הזכורות וגם את דירוג האהובות - ובפער גדול מהשאר. שיעור הזכירות לפרסומת גבוהים בכ-47% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות העומד על 12%; ושיעורי האהדה אליה גבוהים בכ-17% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות העומד על 27.7%.

מבין המתחרות, הפרסומת לסלקום באמצעות גיתם BBDO הגיעה אל המקום השני גם בדירוג הזכורות וגם בדירוג האהובות, והיא גם המושקעת ביותר השבוע עם היקף השקעה המוערך בכ-762 אלף שקל.

 

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות אשר שודרו השבוע עומד על 708, והוא גבוה במעט מהשבוע שעבר (692). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-35.8 מיליון שקל, והוא נמוך מהתקציב הכולל שהיה בשבוע שעבר (38.5 מיליון שקל).  

זכורות אהובות
 זכורות אהובות