גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירה והאהדה של שתי הפרסומות נמוכים ב-5% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של yes הוא גם המושקע ביותר מבחינה תקציבית, וסך ההשקעה בו עומד על כ-2.3 מיליון דולר
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-9 מיליון הייתה אהודה בעיקר על גברים, ועם העלייה בגיל ובהכנסה - עולה שיעור האהדה
גיאוקרטוגרפיה: שני כהן והאסקימוסים חזרו למסך - ולצמרת דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות ■ הקמפיין המושקע ביותר בשבוע החולף הוא של הוט, שהגיע למקום השני בזכירה ובאהדה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לאתר האינטרנט של שופרסל היא הקמפיין המושקע ביותר השבוע - אך היא לא נכנסה לדירוג הזכורות והאהובות
גיאוקרטוגרפיה: הוט רושמת שיעורי זכירה גבוהים מעט מהמתחרה - אך yes מצליחה הרבה יותר בפרמטר האהדה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק לבית החכם היא גם המושקעת ביותר ■ משרד הפרסום אדלר-חומסקי אחראי ל-4 פרסומות בדירוג השבועי
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין להוט, שהיה אהוב בעיקר על גברים, הוא גם המושקע ביותר השבוע - 1.9 מיליון דולר
החתול הג'ינג'י של תאגיד המיחזור תמיר זכה לשיעורי אהדה גבוהים במיוחד ■ בנק הפועלים היא גם הקמפיין המושקע ביותר השבוע
הקמפיין לדן דיזיין, באמצעות ברוקנר-יער-לוי, הוא הקמפיין המושקע ביותר מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. סך ההשקעה עומד על 1.1 מיליון דולר
גיאוקרטוגרפיה: לאחר היעדרות של שבוע חוזרת הפרסומת בכיכובה של שני כהן לדירוג ■ הפרסומת לבנק הבינלאומי עם אסי כהן היא המושקעת ביותר בשבוע החולף
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת החדשה של 9 מיליון הגיעה רק למקום השני בדירוג האהובות ■ הפרסומת לסלקום TV היא המושקעת ביותר בשבוע החולף
גיאוקרטוגרפיה: לאחר 20 שבועות הודחה 9 מיליון מפסגת האהובות ואף נעלמה מהדירוג חברת הלוויין yes השקיעה בפרסומת החדשה שלה 2.6 מיליון דולר
הפרסומת עם שני כהן ופיתגורס, שתוחלף בקרוב, אהודה בעיקר על בני 35 ומעלה בעלי השכלה על-תיכונית
גיאוקרטוגרפיה: שיעור האהדה של הפרסומת בכיכובה של שני כהן גבוה ב-20% מהממוצע ■ הפרסומת המושקעת ביותר השבוע היא של בנק לאומי - 1.6 מיליון דולר
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של ניסאן, שלא נכנס לדירוג, הוא המושקע ביותר השבוע עם סך השקעה של מיליון דולר
9 מיליוןFREE TVבנק לאומיגיאוקרטוגרפיהמזגני טורנדומזרחי טפחותפרטנרפרסוםפרסום בטלוויזיהפרסומות