גיאוקרטוגרפיה: דיסקונט, עם הקמפיין המושקע ביותר תקציבית השבוע, חוזר למדד אחרי תקופה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לתפוזינה ממוקמת בראש מדד הזכורות זה השבוע השני ברציפות
גיאוקרטוגרפיה: קמפיין שוקו מוו של טרה הגיע גם למקום השני במדד הפרסומות הזכורות
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה לפרסומת היונים של ביטוח ישיר גבוהים מהממוצע החצי-שנתי
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של קוקה-קולה מדורגת השבוע במקום הראשון במדד הזכורות
גיאוקרטוגרפיה: חג שבועות הכניס למדד 3 מותגים שונים של מעדני חלב
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של מילקי ממשיכה את קו הפרסום הוותיק של המותג, השואב השראה מעולם מחזות הזמר
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבזק היא הזכורה ביותר השבוע ■ מספר הפרסומות והחסויות ששודרו בשבוע החולף: 524
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של מכבי שירותי בריאות כבשה השבוע את מדד האהדה - אך הגיעה אחרונה במדד הזכירות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של קרולינה למקה רשמה השבוע שיעור זכירות שלא נראה במדד כבר זמן רב
גיאוקרטוגרפיה: שבוע החג התאפיין בירידה חדה במספר הפרסומות שהיו באוויר - 443 לעומת 556 בשבוע שלפני פסח
גיאוקרטוגרפיה: פרסומת הרקדנים של סופר-פארם נמצאת בראש מדד האהובות שבוע שני ברציפות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של סופר-פארם ממשיכה את הקו המוכר של הרשת - אסתטיקה אמנותית ■ שיעורי זכירות גבוהים במיוחד לפרסומת המאוירת של בזק
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של מובילאיי, במקום השני בטבלת האהובות, היא הפרסומת המושקעת ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: קבוצת הביטוח IDI השיקה השבוע שתי פרסומות לשני מותגים שלה, 9 מיליון וביטוח ישיר, ושתיהן נכנסו למדד בשבוע הראשון לשידורן
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של חברת הביטוח, בכיכובה של שני כהן, זוכה לשיעורי אהדה הגבוהים ב-30% מהממוצע ■ הפרסומת של סלקום TV - הכי זכורה
9 מיליוןבנק דיסקונטבנק הפועליםבנק לאומיגיאוקרטוגרפיהמזרחי טפחותפרטנרפרסום בטלוויזיהפרסומותשופרסל