שוב: "קומסי קומסה" של yes לא יורדת מראש דירוג הפרסומות

גיאוקרטוגרפיה: נתוני האהדה לפרסומת של yes ממשיכים לטפס, למרות שהקמפיין נמצא תקופה לא מבוטלת באוויר • הפרסומת לטריווגו, שהופקה באופן עצמאי, היא המושקעת ביותר השבוע עם 1.07 מיליון שקל

לא לעתים קרובות מזדמן לראות באופן מוחשי את היתרונות של פרסומת המופקת כיצירת תוכן שפועלת במספר פלטפורמות ואת ההשפעה שיש לסוג כזה של פעילות על המודעות והתפיסה למותג. במובן הזה, המהלך של "קומסי קומסה", שיצר משרד הפרסום מקאן תל-אביב עבור yes, הוא יוצא דופן. נתוני האהדה לפרסומת ממשיכים לטפס, למרות שהקמפיין נמצא תקופה לא מבוטלת באוויר. הסיבה לכך היא שהשיר הפך לחלוטין מזוהה עם תוכן ולא עם פרסומת - והראיה לכך היא שילובו בפלייליסט של גלגלצ. כלומר, הצרכן נחשף לתוכן לגמרי בגלל האיכויות שלו, ולא כחלק מברייק פרסומות או קידום ממומן.

זכורות ואהובות 16-8-18
 זכורות ואהובות 16-8-18

נזכיר כי כבר היו שירים שהפכו לקאלט לפני כן, עיין ערך "הדודה והדוד" או "בוקר טוב" בפרסומות לבזק, שהחידושים שלהם וההתאמות שעברו הפכו אותם ללהיטים. אבל במובן הזה ב-yes הלכו צעד נוסף ויצרו שיר שעומד בפני עצמו - ובזה השוני.

שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים בכ-34% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 28%. שיעור הזכירות לפרסומת גבוהים בכ-80% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 12.7%.

סדרת הפרסומות לטריווגו, שהופקה באופן עצמאי, היא המושקעת ביותר השבוע עם סך השקעה של כ-1.07 מיליון שקל. 

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עומד על 665, והוא נמוך במעט ממספר הפרסומות ששודרו בשבוע שעבר (708). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-32.4 מיליון שקל - נמוך מהשבוע שעבר (35.8 מיליון שקל).