הנקראות ביותר

הפרסומת ל-yes כבר לא באוויר אבל עדיין הכי זכורה ואהובה

גיאוקרטוגרפיה: שיעור האהדה לפרסומת גבוה בכ-14% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, בעוד ששיעור הזכירות נמוך בכ-62%, כנראה בשל החגים

החגים חלפו, הפרסומת כבר לא באוויר, אבל בתודעת הצופים הפרסומת ל-yes באמצעות מקאן תל-אביב נמצאת עדיין עמוק בזיכרון. כך, שם השבוע הפרסומת עם השיר "קומסי קומסה" שמבצע סטפן לאגר לצד אמלי היא הזכורה והאהובה ביותר.

שיעור הזכירות לפרסומת נמוך בכ-62% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות העומד על 14%, מה שנראה שמאפיין את תקופת החגים. עם זאת, שיעור האהדה לפרסומת גבוה בכ-14% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות העומד על 29.9%.

הפרסומת המושקעת ביותר השבוע היא זו של גיאורגיה טרוול סוכנות נסיעות עם הפרסומת "חורף בגיאורגיה - תחממו את החורף בחום אמיתי", כאשר סך ההשקעה בה עמד לפי נתוני יפעת בקרת פרסום על כ-1.06 מיליון שקל. 

עוד עולה מנתוני יפעת כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עומד על 631. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-24.7 מיליון שקל. 

זכורות ואהובות

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
אני מאשר/ת קבלת תוכן פירסומי מגלובס
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
דין וחשבון
הסיפורים הגדולים של השבוע
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות